ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خرید و دانلود پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو موضوع: بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی

اختصاصی از ژیکو خرید و دانلود پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو موضوع: بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو موضوع: بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی


خرید و دانلود پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو موضوع:  بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی

پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو

موضوع:  بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی

 

صندلی‌های پلاستیکی در سایز یک نفره می‌باشد. این صندلی‌ها در رنگ‌ها و سایزها و طرح‌های متنوع و گوناگون به بازار عرضه می‌گردد. با اندکی تغییر در قالب‌های تولید می‌توان براحتی به طرح‌های مختلفی دست یافت که این مورد خود باعث جذب مشتری بیشتر می‌شود. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به سبکی، ارزانی و سهولت جابه‌جائی و همچنین اشغال فضای مود برای نگهداری صدها صندلی نام برد.

دستگاه‌های قالب‌ریزی تزریقی ابتدائی، براساس روش ریخته‌گری تحت فشار در قالب برای فلزات ساخته شده است. اولین دستگاه در سال 1872 به ثبت رسید. برای استفاده از سلولوئید بکار رفته است. اختراع مذکور در زمان خود بسیار مهم بود. در سال‌های بعد از آن تغییر ناچیزی در فرآیند قالب‌گیری تزریقی بوجود آمده است. در سال 1920، در آلمان ابداع جالبی به عمل آمد که کارها را به دست گرفت و عملیات کاملاً دستی بود.

اهرم‌هائی برای جفت‌کردن قالب‌ها بکار رفته و پلاستیک مذاب طوری تزریق می‌شد که فشار ایجاد شده بیش از حد نباشد. اصطلاحات بعدی مشتمل بر استفاده از مخازن بادی برای جفت‌کردن قالب بود که امکان اعمال فشار بیشتری را فراهم می‌آورد، اما کماکان به کارگر نیاز بود.

پیشرفت عمده بعدی در قالب‌گیری تزریقی استفاده از دستگاه‌های هیدرولیکی بود که در سال 1930 متقارن با عرضه طیف وسیعی از ترموپلاستیک‌ها به بازار ابداع شد تا سال 1950 طراحی دستگاه‌های قالب‌گیری تزریقی برای پلاستیک‌ها بور جدی نبود تا اینکه در این سال، نسل جدیدی از این دستگاه‌ها به بازار ارائه شد که بسیار مناسبتر و قابل انطباق با خواص پلیمر مذاب تهیه شده بود. امروزه در دستگاه‌های جدید نیز همان اصول طراحی حفظ شده‌اند اما نحوه تنظیم چگونگی کار دستگاه‌ها خیلی پیچیده‌تر است.

محل مصرف این کالاها بطور عمده منازل مسکونی، ادارات و سایر اماکن خصوصی و عمومی می‌باشند.

صندلی‌های پلاستیکی در ادارات و مساکن به ویژه در محل‌های اجتماعات عمومی مانند تالارها، آمفی‌تئاترها و ... استفادة گسترده‌ای دارد. این صندلی‌ها به دلیل سبک‌بودن و راحتی جابه‌جائی و کم هزینه‌بودن در تمامی اجتماعات مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در جامعه امروز ما به دلیل پیشرفت روز به روز و بالارفتن سطح زندگی نیاز جامعه به محصول زیاد می‌باشد. به خصوص در شهرهای کوچک که نیاز زیادی به این محصول مشاهده می‌شود.

این تحقیق در 6 فصل تنظیم شده که مباحث زیر را در بردارد :

فصل اول: کلیات تحقیق

فصل دوم: طراحی تولید

فصل سوم: بررسی اقتصادی طرح

فصل چهارم: زمین و ساختمان‌های موردنیاز

فصل پنجم: انرژی و تأسیسات

فصل ششم: محاسبات مالی طرح

 

این فایل با فرمت word و در 63 ص تنظیم گشته است.


دانلود با لینک مستقیم


خرید و دانلود پروژه کارآفرینی رشته مکانیک خودرو موضوع: بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد