ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق پست های فشار قوی

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق پست های فشار قوی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق پست های فشار قوی


دانلود تحقیق پست های فشار قوی

نوع فایل : ورد

تعداد صفحات : 56 صفحه

با 30 % تخفیف ویژه فقط 3900 تومان

انرژی الکتریکی ، امروزه به عنوان عمده ترین منبع انرژی مصرفی در جهان مطرح است . اغلب فعالیتهای اقتصادی ، صنعتی و حتی زندگی روزمره به نوعی بر پایه استفاده از این انرژی شکل گرفته و بسرعت در حال توسعه هستند .

با توجه به برتریهای مختلف این انرژی نسبت به سایر انرژی ها ، مانند سادگی تبدیل ، عدم ایجاد آلودگی و سهولت در انتقال ، منابع انرژی اولیه دیگر مانند نفت و گاز عموماً ابتدا به این انرژی تبدیل شده و سپس به مصرف می رسند .

در اوایل استفاده از انرژی الکتریکی ، تولید و مصرف آن به صورت محلی انجام می شد . به این معنی که در هر منطقه محدود یک نیروگاه کوچک احداث شده و مصرف آن منطقه را تامین می کرد .

با گسترش شهرها و صنعتی شدن کشورها میزان تقاضا برای انرژی الکتریکی به شدت افزایش یافت و به این ترتیب احداث نیروگاههای کوچک دیگر مناسب به نظر نمی رسید و به این ترتیب بحث احداث نیروگاههای بزرگ و انتقال انرژی الکتریکی به نقاط دور مطرح گردید .

امروزه در هر کشور چندین نیروگاه بزرگ عمل تولید انرژی الکتریکی را انجام داده و سپس این انرژی بوسیله خطوط انتقال به نقاط مختلف کشور منتقل می شود . به این ترتیب شبکه های انتقال انرژی شکل گرفت .

شبکه های انتقال انرژی برای انتقال انرژی تولیدی به سوی مراکز مختلف مصرف ، نیازمند عملکردهایی مانند تغییر سطح ولتاژ ، انجام کلید زنی و گرفتن انشعاب برای مسیریابی مختلف و جبرانسازی توان راکتیو هستند .

این اعمال عمدتاً در پستهای فشار قوی انجام می شود . براین اساس ، انرژی الکتریکی پس از عبور از مسیر انتقال وارد یک پست فشار قوی می شود . سپس بوسیله تجهیزاتی مانند ترانسفورماتور قدرت ، کلیدهای فشار قوی و غیره ، اعمالی مانند تغییر سطح ولتاژ ، توزیع بین فیدرهای مختلف و غیره در پست انجام می شود .

دانلود تحقیق پست های فشار قوی

این پروژه در 8 فصل ارائه می گردد :

فصل 1: پست های فشار قوی و پیش بینی ظرفیت ها ولتاژ و بار
    
فصل 2: تعیین ظرفیت و تعداد ترانسفورماتورهای قدرت

فصل 3: انتخاب کلید قدرت

فصل 4: سکسیونر

فصل 5: انتخاب ترانسفورماتورهای جریان     

فصل 6: انتخاب شینه ها

فصل 7: انتخاب ایزولاتورها

فصل 8 : انتخاب موج گیرها

با 30 % تخفیف ویژه فقط 3900 تومان

باحال فایل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق پست های فشار قوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد