ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل دقت و تمرکز(جدید)

اختصاصی از ژیکو دانلود فایل دقت و تمرکز(جدید) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل دقت و تمرکز(جدید)


دانلود فایل دقت و تمرکز(جدید)

تقویت دقت و تمرکز

توجه کلی، قوه ابتکار ما را فعال می کند و تمرکز به ما ثبات می بخشد. البته زمانی می توانیم موفق باشیم که بین این دو توجه سیال شویم و بتوانیم مدام از توجه کلی به تمرکز، تغییر حالت بدهیم. مساله تمرکز کودکان و افزایش دادن آن یکی از موضوعات مورد توجه والدین است.

کودکانی که مبتلا به اختلال نقص توجه هستند، توجه کلی خوبی دارند اما نمی تواند تمرکز کنند، مثلا در یک کلاس صدای وزوز مگس، صدای خش خش برگ های درختان پشت پنجره، پچ پچ بچه ها، سوراخ های موجود در سقف کلاس، صدای دریچه کولر که باد در آن می وزد و... توجه آنها را به خود جلب می کند اما قادر به فیلتر کردن هیچ یک از آنها و تمرکز روی حرف های معلم یا نوشته های روی تخته سیاه نیستند. به عبارتی، توجه جزیی ندارند و نمی توانند تمرکز کنند. این کودکان، آدم های هوشیاری هستند آنقدر که شاید هیچ کس به اندازه آنها هوشیاری نداشته باشد اما توجه دقیق و تمرکز ندارند یا نمی توانند بین دو نوع توجه سیال باشند.

فایلی که برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.فایلی بسیار جذاب و جالب و در عین حال ساده می باشد.فرد باید با حرکات محاسبه شده توپ را به هدف برساند.ظاهرا کار ساده ای است ولی باید ذکر کنم که با فشار دکمه جهت یابی(فلش) توپ کاملا از طرفی به طرف دیگر حرکت می کند و مثل سایر پازل ها فقط اندکی جلو نمی رود!!!!!

این فایل به تمرکز و توجه بسیار کمک می کند و منجر به تقویت حافظه دیداری در کنار دقت و تمرکز شما می شود.توصیه میشه حتما دانلود کنید.فایل حالت اگزه بوده و نیاز به هیچ نرم افزار خاصی برای اجرا ندارد.بعد از دانلود فایل کافی است آن را از حالت زیپ خارج کرده و کلیک کنید تا اجرا شود.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل دقت و تمرکز(جدید)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد