ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

اختصاصی از ژیکو دانلود پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک


دانلود پروژه  اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

دانلود پروژه  اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک

فهرست

 

فصل اول : انواع سیستمهای تعلیق و محرک

  1. : اکسل های عقب و جلو..................................................8
  2. : سیستم تعلیق مستقل......................................................13
    1. : نیازمندی های سیستم تعلیق............................................13
    2. : سیستم تعلیق طبق دار دوبل............................................16
    3. : سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر................18
    4. : سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب...............................24
    5. : سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب.........................27
  3. : اکسل یکپارچه............................................................27
  4. : طراحی استاندارد موتور جلو ........................................39
    1. : مزایا و معایب طراحی استاندارد.....................................43
    2. : اکسل غیر محرک جلو..................................................45
    3. : اکسل متحرک عقب......................................................49
  5. : موتور عقب و مرکزی .................................................54
  6. : محرک جلو...............................................................60
  7. 6.1: انواع طراحی ............................................................63
  8. 6.2: مزایا ومعایب محرک جلو .............................................65
  9. 6.3: اکسل جلو محرک........................................................69
  10. 6.4: اکسل عقب محرک.......................................................73
  11. 7   : چهار چرخ محرک......................................................87
  12. 7.1: مزایا ومعایب چهار چرخ محرک....................................87
  13. 7.2: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری............................................................................94
  14. 7.3: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین................................................................................99
  15. 7.4 : چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک...............................................................................99
  16. 7.5: چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد...........................................................................107

 

فصل دوم

 

سینماتیک والاستو سینماتیک اکسل

  1. 1   : اهداف تنظیمات اکسل...........................................111
  2. 2   : فاصله بین محورعقب وجلو(wheel base)................114
  3. 3   : فاصله بین دوچرخ یک محور (پهنای tread )..............116
  4. 4   : مرکز غلتش ومحور غلتش.....................................130
  5. 4.1: تعاریف...........................................................133
  6. 4.2: محور غلتش بدنه................................................138
  7. 4.3: مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل................140
  8. 4.4: مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب.................152
  9. 4.5: مرکز غلتش بدنه دراکسل های یکپارچه......................153
  10. 5   : کمبر..................... ........................................160
  11. 5.1: مقادیر وداده های کمبر.........................................160
  12. 5.2: تغییرات سینماتیکی کمبر.......................................163
  13. 5.3: محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی.........................164
  14. 5.4: کمبر غلتشی هنگام دور زدن..................................171
  15. 5.5: کمبر الاستیکی..................................................176
  16. 6   : زاویه سر کجی ( toe-in ) وخود فرمانی...................176
  17. 6.1: زاویه سرکجی وزاویه حرکت عرضی،                         داده ها وتلرانس ها........................................................176
  18. 6.2: تغییرات سینماتیکی سرکجی ( toe-in ).....................186
  19. 6.3: تغییرات toe-in توسط فرمان دهی غلتشی.................192
  20. 6.4 : تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی.....................202
  21. 6.5: تغییرات toe-in توسط نیروهای طولی.....................204
  22. 7   : نسبت فرمان پذیری وزاویه فرمان پذیری....................211
  23. 7.1: زاویه فرمان پذیری.............................................211
  24. 7.2: track ودایره های گردش.....................................218
  25. 7.3: نسب سینماتیکی فرمان.........................................223
  26. 7.4: نسب دینامیکی فرمان..........................................227
  27. 8   : راست کننده فرمان.............................................232
  28. 9   : انحراف وآفست کینگ پین روی زمین.......................236
  29. 9.1: رابطه بین انحراف وآفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)....................................................................236
  30. 9.2: اهرم نیروی ترمزی...........................................243
  31. 9.3: اهرم نیروی طولی.............................................249
  32. 9.4: تغییرات درآفست کینگ پین...................................252
  33. 10 : کستر............................................................252
  34. 10.1: زاویه وکشش کستر..........................................252
  35. 10.2: کستر وحرکت مستقیم........................................260
  36. 10.3: گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن..................264
  37. 10.4: انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان.....................................................................269
  38. 10.5: تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو................274
  39. 10.6: مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب......................................................................287
  40. 10.7: تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر...................288
  41. 10.8: تنظیمات و تلرانس ها.......................................297
  42. 10.9: اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین ، کمبر و            تغییرات toe-in........................................................298
  43. 11   : مکانیزم ضد شیرجه وضد سقوط..........................302
  44. 11.1: توصیف مفهوم..............................................302
  45. 11.2: قطب pitch جلوی خودرو...............................304

2.11.3: قطب pitch عقب خودرو.................................

 

 

فایل حاضر به صورت word و شامل 370 صفحه و قابل ویرایش می باشد. 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه اصول مهندسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد