ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر

اختصاصی از ژیکو با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر


با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر

 

 

 

 

 

 

 

مقاله مدیریت با عنوان با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر در فرمت ورد در 25 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

* اندیشه های فیلیپ کاتلر

* شما را پدر بازاریابی می نامند. نظر خودتان چیست؟

* بازاریابی به چه معناست؟

* بسیاری از مردم، بازاریابی را به معنای فروش و تبلیغات درنظرمی گیرند. نسبت فروش و بازاریابی چیست؟

* شما تعبیربازاریابی نئاندرتالی را برای توصیف بازاریابی غیرواقعی به کار برده اید. چه خطاها و اشتباهاتی می تواند بازاریابی را از مسیر صحیح خود دور سازد؟

* مدیریت بازاریابی چه وظایفی بر دوش دارد؟

* گامهای بنیادین در فرایند بازاریابی کدام است؟

* به آمیزه بازاریابی اشاره کردید. مفهوم و جایگاه این آمیزه در بازاریابی را توضیح دهید.

* شما اخیراً عامل سیاست و باور همگانی را به ایـن عــوامل افزوده و عدد آن را به شش رسانیده اید. این نظر فروشندگان است. نظر خریداران کجا جای دارد؟

* پس به جای 4P یعنی آمیزه بازاریابی از دیدگاه فروشندگان شما از دیدگاه خریداران چه پیشنهادی دارید؟

* بخش بندی و تقسیم بازار به چه معناست؟

* می توانید نمونه هایی از رویکرد تقسیم بندی بازار را بیان کنید؟

* معنای هدف گیری و جایگاه یابی در بازار چیست؟

* جایگاه تحقیقات بازاریابی در فرایند بازاریابی کجاست؟

* زمینه های معمول و متداول تحقیقات بازاریابی کدام است؟

* به بازار هدف و بازاریابی هدف اشاره کردید. منظور از بازار هدف چیست؟

* آیا این صحت دارد که میانگین زمان خدمت مدیران بازاریابی در شرکتها 16 تا 18 ماه است؟

* آیا وظیفه بازاریابی تنها برعهده یکی از واحدهای مشخص سازمانی است؟

* گذار از وظیفه گرایی به سوی فرایندگرایی در سازمانها چه میزان بر این تغییر جایگاه واحدهای بازاریابی اثر می گذارد؟

* به این ترتیب ممکن است دگرگونیهای زیادی در واحد بازاریابی پدید آید؟

* آیا ممکن است اصلاً واحد بازاریابی نداشته باشیم. اصلاً آیا با نبودن واحد بازاریابی، رفتار دیگر واحدها بهتر وکارآمدتر نخواهد شد؟

* یک شرکت چگونه می تواند مشتریان سودآور را یافته، نگهداری کند و رشد دهد؟

* آیا واقعاً همه مشتریان را باید نگه داشت؟

* اشاره کردید که بازاریابی هنر است. چگونه هنری است؟

* نشان تجــــــاری چگونه به یک کالا اعتبار می بخشد؟

* از چه راههایی می توان امتیاز رقابتی به دست آورد، یعنی ارزشهایی فراتر از رقیبان به مشتری عرضه کرد؟

* آیا راهبرد ارزان فروشی به عنوان راهبرد رقابتی معایبی هم دارد؟

* بازاریابی چه نقشی در برنامه راهبردی شرکت دارد و اصولاً نسبت بازاریابی و برنامه ریزی راهبردی چیست؟

* آیا می توانید راهکارها و فرمولهای یک سطری برای پیروزی و موفقیت در امر بازاریابی بیان کنید؟

* آیا یک نسخه واحد برای بازاریابی شرکتها وجود دارد؟

* شما بازاریابی را دارای مـــــاهیت آموزشی می دانید. منظورتان چیست؟

* برخی نظر مساعدی نسبت به بازاریابی مدرن ندارند. آنها انتقادمی کنند و بازاریـابی را متهم می کنند به اینکه مردم را به شدت به دلبستگی بیش ازحد به مادیات سوق می دهد، سعی و کوشش برای کسب ثروت و مالکیت وسایل مادی رو به افزایش است و علاقه به اشیاء مادی طبیعی نیست بلکه خواسته های کاذبی است که بازاریابی پدید آورده است؟

* شما خود از سردمداران اجتماعی شدن مفهوم و مقوله بازاریابی هستید و معتقدید یک شرکت برای دستیابی به اهداف و ایفای تعهدات خود باید هم رضایت مشتری و هم رفاه اجتماعی بلندمدت را تامین کند. آیا اخلاق و اصول اخلاقی نیز در بازاریابی از جایگاهی برخوردارند؟

* چه اصولی باید راهنمای شرکت و مدیران بازاریابی در زمینه مقوله های اخلاقی و تعهد اجتماعی باشد؟

* بسیاری از شرکتها پیشنهاد کرده اند نظامنامه ای اخلاقی تهیــــه شود. آیا این نظامنامه ها تضمین کننده رفتار مبتنی بر اصول اخلاقی هستند؟

* به نظر شما آیا در دو دهه اخیر که جنبش بازاریابی مطرح بوده، شرکتها از محصول محور به بازار محور تبدیل شده اند؟

* البته رقابت، همه را مشتری محور و بازار محور می سازد. به تعبیر شما در چنین حالاتی بازاریابی یا واکنشی است یا پیش بینی. آیا نباید سطح را بالاتر برد؟

* چگونه شرکتهای بازار محور می توانند بازار جدیدی خلق کنند درحالی که هر روز یا هر سال نمی توان بازار ساخت.

* آینده بازاریابی را چگونه می بینید؟

* شما درباره آینده بازاریابی همه را دعوت به تفکر مجدد درمورد راهبرد بازاریابی کرده اید. چه مسائلی در این زمینه قابل پیش بینی و توجه است؟

* منظورتان از خرید و فروش خانگی چیست؟

* می توانید نمونه هایی در این مورد ذکر کنید؟

* موارد دیگری هم هست؟

* چه چیزهایی را باید برون سپاری کرد؟

* آیا نکته دیگری هم در چشم اندازهای آتی بازاریابی وجود دارد که ذکر نکرده باشید؟

* منابع


دانلود با لینک مستقیم


با معماران عصر دیجیتال - اندیشه های فیلیپ کاتلر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد