ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق صنعت فرش ایران

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق صنعت فرش ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق صنعت فرش ایران


دانلود تحقیق صنعت فرش ایران

در این تحقیق با مطالبی در مورد صنعت فرش ایران و صادرات فرش و بطور کلی مشکلات و موانعی که بر سر راه رشد و توسعه این صنعت پرافتخار کشور وجود دارد و باعث تنزل آن در بازارهای جهانی شده است آشنا خواهید شد.

فهرست مطالب:

 مشکلات فرش، چرا صادرات غیرنفتی ناموفق است؟، صادرات و بازارهای جهانی فرش ایران، جدول صادرات غیرنفتی، مشکلات صنعت فرش دستباف کشور، رقبای فرش ایران در بازارهای جهانی، بازارهای جهانی و تقلید از فرش ایران، صادرات موقت فرش، شناسنامه کردن فرش، مؤسسات تولیدی و بازرگانی فرش، مشکلات عمده بازاریابی فرش ایران و اطلاعات جالب در مورد فرش.

چکیده:

«در ایران فرش هایی از پشم زبر که در اطراف دارای رشته های نخی است خواهی دید. این فرش ها بهترین انواع فرش عالم و رنگ های آن بهترین و زیباترین رنگ هاست.

تو باید به این کشور بروی و به انواع وسایل متوسل بشوی تا بتوانی از مردم آن ها، طرز رنگ کردن قالی را یاد بگیری به طوری که باران و سرکه و شراب در رنگشان تأثیر نمی کند.»

ریشارد هلکوت، جهانگرد انگلیسی قرن دهم

فرش ایرانفرش ایران

فرش در ایران به 3000 سال پیش برمی گردد جایی که قدیمی ترین فرش جهان یعنی پازیریک که مربوط به قوم سکاها بوده در نواحی سیبری در حالی که روی یک تابوت بوده است توسط باستان شناس معروف رومی پروفسور رودِنکو رومی کشف شده است.

تمامی کارشناسان فرش جهان این فرش را متعلق به ایران دانسته اند. به دلیل نقش های موجود در فرش که دارای سربازهای هخامنشی و هم چنین نقوش مربوط به آن دورانِ ایران است دیده می شود.

یکی از دلایل مهم اهمیت فرش ایران، ارزآوری این کالای هنری است. به کمک این کالا بخشی از *** پرداخت های بازرگانی جبران می شود. در میان صادرات غیرنفتی کمتر کالایی را می توان یافت که مانند فرش دستباف، ارز نصیب کشور نماید یا مانند این کالا به دلیل کیفیتش از رقابت نسبی و گاه مطلق در بازارهای جهان برخوردار باشد.

اما متاسفانه سهم کشور ایران در بازارهای جهانی هر سال کمتر می شود. مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران معتقد است چنانچه مشکلات پیش پای کشور برداشته نشود با سرمایه گذاری و توجهی که در کشورهای پاکستان، هند و چین به فرش شده است هر سال آثار فرش های دستباف ایران در دنیا کمرنگ تر خواهد شد.

(13صفحه)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق صنعت فرش ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد