ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فارسی با عنوان بررسی تأثیر و تشخیص سلولهای باکتریایی توسط نانو ذرات نقره با روکش تیتانیوم

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله فارسی با عنوان بررسی تأثیر و تشخیص سلولهای باکتریایی توسط نانو ذرات نقره با روکش تیتانیوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرمت : پی دی اف (PDF)

تعداد صفحه : 6

زبان : فارسی

 

 

 

چکیده:

باکتریها و ساختار Biofilm ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری در سطوح مختلف شوند و دانستن این موضوع در توسعه روش جدید ضد باکتریایی تیتانیوم و نقره و جایگیری آن در سطح بالا در آزمایشات و تحقیقات نقش مهمی را ایفا می کند. در این تحقیق با ایجاد نانو ذرات نقره با روکش تیتانیوم(Ti-nAg) ک ه سطوح آن به کمک میکروسکپ الکترونی(SEM) و (EDS) و نیز تأثیر ضد باکتریایی (Ti-nAg) بر روی دو نوع باکتری:Staphylococcus aureus و E.coli و نیز به کمک روش های سنجش MTT، میکروسکپ ایمونوفلورسانس، زیست پذیری و وابستگی های حیاطی سلول ها آنها بررسی شده است. در ادامه سنجش (EDS) مشخص نمود که میزان 4.26% نقره آماده شده در سطح سلول ها قرار گرفته اند. بعد از 24 ساعت انکوبه کردن نمونه ها حدود 94% از نمونه Staphylococcus aureus و 95% از E.coli نمونه ها به وسیله Ti-nAg کشته شده اند. این اطلاعات اشاره دارد به ضد باکتریایی بودن نانو ذرات نقره با روکش تیتانیوم و نیز آنها در سطوح قابل نفوذ مواد زیستی مانند باکتریها می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

کلمات کلیدی: نانو ذرات- فناوری نانو- نانو فناوری- نانوتکنولوژی- nanotechnology- - مقاله فارسی نانوتکنولوژی- دانلود مقاله فارسی نانوتکنولوژی- دانلود مقاله فارسی-دانلود رایگان مقاله-دانلود رایگان مقاله نانو-دانلود رایگان مقاله آی اس آی-دانلود رایگان مقاله ISI - مقاله ISI - مقالات همایشی- همایش نانو- مقاله همایش نانو- دانلود مقاله همایش نانو- پوستر همایش- صرفه جویی انرژی-باکتری - نانو ذرات نقره، تیتانیوم، باکتریایی، SEM-


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فارسی با عنوان بررسی تأثیر و تشخیص سلولهای باکتریایی توسط نانو ذرات نقره با روکش تیتانیوم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد