ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد قبرس

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد قبرس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد قبرس


تحقیق در مورد قبرس

ینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه34

 

فهرست مطالب

مقدمةکلی

جایگاه گردشگری در اقتصاد قبرس شمالی

اتمسفر و محیط

قبرس در گوشة شرق دور متعلق به دریای مدیترانه قرار گرفته است، یعنی در شمال ترکیه، شرق سوریه، از جنوب مصر و غرب آن یونان است.

بعلت موقعیت جغرافیایی استراتژیکی که دارد یک نقطة مرکزی میان شرق و غرب ، شمال و جنوب است.

فضایی حدود km2 251/9 را در بر می گیرد. و سومین جزیرة بزرگ مدیترانه محسوب می شود، طول مدیترانه ای آن حدود 225 کیلومتر است در حالیکه بیشترین عرض آن 97 کیلومتر است. و خط ساحلی آن حدود km700 می باشد.

جمهوری ترکیه در قبرس شمالی 38 درصد جزیره را با فضایی حدود sq.km 355/3 می پوشاند، که بخش شمالی جزیره و حدود km200 از خط ساحلی را در برمی گیرد.

موقعیت استراتژیکی این منطقه در چهار راه تمدن و میان سه منطقة مهم شاید مهمترین عامل در معروفیت و سابقة آشفتگی و سرکشی و حمله در جزیره باشد. اما این تاریخچة حمله، به جزیره ثروت و میراث بسیاری بخشیده است. در واقع این زمان تاریخی یک فاصلة 9000 ساله است شامل مهاجرت بشر، تأثیرات فرهنگی ، وضعیت های هنری مذاهب زندگی و اهداف سیاسی و فاتحانه بود. و این میراث دراز مدت ماهیت و هویت جزیره شکل گرفت.

وقایع فوقالعاده پیروزی ها و تمدنی که جزیره با آن مواجه شد، بقایا و فصل تاریخی عمده ای را بر جای گذاشت لوح های باستانی ، مقبره های قدیمی ، عتیقه های برنزی و سنگی ، نمایش های رومی و یونانی و عبادتگاهها ، کلیساهای بیزانس و کلیساهای قرون وسطی و قلعه های Venetians و مساجد و حرمهای به جا مانده از دوران عثمانی و همچنین آثار باقی مانده از دورة استعمار انگلیس ، متعلق به آن دوره است.

نقشه برداری از قبرس محصول زمین شناختی و شرایط آب و هوایی آن ، نشان دهندة ثروت فراوان این منطقه و دلیل تفاوت آن است. در فضای جغرافیایی کوچک اطراف جزیره ، محققان و دانشمندان جغرافیا می توانند شاهد قله های پوشیده از برف کوههاع پدیده های آتشفشانی ، دشت ها و فلات ها تپه ها و صخره ها، اشکوب ها و تل ها و چشم انداز Karstic باشند. این جزیره یکی از بهترین شرایط آب و هوائی مدیترانه را دارد با زمستانهای نسبتاً مرطوب و گاهی خشک و تابستانهای داغ یا آفتابی که بوسیلة آب و هوای دریا اعتدال می یابد.

قبرس اگر چه اندازة بسیر کوچکی دارد اما شامل انواع گیاهان و انواع جانوران می شود.

18% از کل کشور را جنگل ها پوشانده اند.

وضعیت جغرافیایی قبرس ، یعنی واقع شدن در شرایط آب و هوائی آفریقای

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد قبرس
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد