ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

اختصاصی از ژیکو تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب


تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه: 55

 

فهرست مطالب

 

 

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

پرداخت اینترنتی

حل مشکل حمل و نقل

بیمه

عدم برخورد به ترافیکنبودن آلودگی هوا

 عدم نیاز به رفتن به داخل طرح ترافیک

بیمه بودن کالای خریداری شده

تحویل کالای خریداری شده درب منزل

عدم مشکل حمل و نقل کالای خریداری شده

۱- بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی

۲- حذف نسبی واسطه ها

۳- افزایش قدرت خریداران و پیدایش بازارهای جدید

۴- سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی

۵- پیدایش مؤسسات اقتصادی نوپا و رقابت سراسری

شکلهای گوناگون تجارت الکترونیکی

۱- مدل B۲B

۲- مدل‌های B۲C وC۲B

۳- مدل C۲C

۴- مدل‌های در ارتباط با دولت

کارت اعتباری چیست؟

تاریخچه‌

آ شنایی با پول الکترونیک

ویژگیهای پول ا لکترونیک

         مشکلا ت مطرح در روش پول الکترونیکی

کنندگان پول ا لکترونیکی

جلوگیری از پرداخت مجدد پول الکترونیکی

افزایش کارآیی مبادلات

اثرهای کلان اقتصادی

  • بازار ارز
  • بازار های مالی

اخذ مالیات و پول شویی

پرداخت الکترونیک در ایران

امنیت در تجارت الکترونیک

مسایل امنیتی در تجارت الکترونیکی

 مدیریت امنیت اطلاعات

سیستم امنیت اطلاعات

انواع خطرهای تهدید کننده سیستم اطلاعاتی

استانداردها و تجارت الکترونیکی:

 بررسی درستی عامل

انتقال اطلاعات

نکاتی مهم در جهت بالا بردن امنیت کامپیوتر و حساب های الکترونیکی

نتیجه گیری

منابع

 

 

مقدمه

فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب

ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات کامل محصولات یک شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن کارت پرداخت واسطه ویا کارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از کسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید.

مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان

داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و کشورهای منطقه
 داشتن بازدید کنندگان بسیار (شرکتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...(
وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی

در فروشگاههای سنتی به علت کمبود جا، امکان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، ترکیبات و ... وجود ندارد که این مسئله در فروشگاه اینترنتی کاملاٌ حل شده است یعنی به دلیل عدم محدودیت در فضا، فروشنده می تواند سبد محصولات تولیدی خود را به متنوع ترین شکل ممکن به همراه توضیحات کامل و بیان برتری های کیفی و فنی به زبان ساده و با درج قیمت ها و عکس های زیبا در معرض دید مشتریان قرار دهد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد