ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

اختصاصی از ژیکو پایان نامه بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word

 

اهداف تحقیق

هدف کلی

بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

 اهداف جزئی:

بررسی میزان استفاده روابط عمومی از تبلیغات

بررسی میزان استفاده روابط عمویم از فنون تبلیغ

بررسی مرزهای تبلیغ با روابط عمومی

 معرفی روش اجرای تحقیق:

این تحقیق با توجه به حضور در روابط عمومی صندوق تعاون بر اساس روش اسنادی و کتابخانه ای انجام گرفته است.

فصل دوم: شرح وظایف و تشکیلات روابط عمومی

با بررسی تعاریف مربوط به روابط عمومی، می توان گفت که مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال می‌شود . بی تردید، این وظیفه، در قالب مجموعه‌ای از فعالیتهای ارتباطی صورت می گیرد که تحت عناوین نسبتاً ثابتی شامل ارتباط با رسانه‌ها و سازمانها،‌ ارتباط مردمی، پژوهش، آموزش، برنامه ریزی، انتشارات ، امور فرهنگی و نمایشگاهها،‌سنجش افکار و پشتیبانی از آنها یاد می‌شود.

بیشتر باید تأکید کرد که در تعیین ساختار مناسب برای هر روابط عمومی، با توجه به کوچکی یا بزرگی سطح عملیات آن، می‌توان از نمودار تشکیلاتی پیشنهادی استفاده کرد.

در این فصل، سعی شده است ضمن اشاره به شرح وظایف یک روابط عمومی، این وظایف در زیر ساختهای مناسبی توزیع شود.

شرح وظایف

الف) ارتباطات

  • v سیاستگذاری ، برنامه ریزی و کاربرد شیوه‌ها و برنامه های مناسب برای انعکاس اهداف سیاستها،‌فعالیتها، برنامه ها، کارکردها و مواضع سازمان به مخاطبان، رسانه ها و جامعه.
  • v گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاههای مردم، نخبگان ور سانه ها در زمینه فعالیتهای سازمان و ارایه آن به مدیریت.
  • v تلاش برای تقویت هر چه بیشتر روحیه تفاهم بین کارکنان و مدیران و همیت سازمان و زمینه سازی برای برقراری ارتباطات بین آنان.
  • v اعلان مواضع سازمان.
  • v عضویت و شرکت در جلسه‌های مهم سازمان به منظور آگاهی از سیاستها، خط مشی‌ها، برنامه ها و روند فعالیتها و نیز آگاهی از نتایج سایر نشستها و گردهم‌آیی‌ها و جلسه ها.
  • v تدوین «تقویم جامع ارتباطات سازمانی»‌در قالب ملاقاتها و بازدیدهای مسئولان سازمان با شخصیتهای حقیقی و حقوقی، کارکنان و اقشار مختلف مردم با هدف تداوم و گسترش اصولی و تلطیف روابط و تنظیم افکار عمومی.

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه)

ولی در فایل دانلودی متن کامل پایان نامه

همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی نحوه تبلیغات در روابط عمومی صندوق تعاون کشور

دانلود مقاله نقش نفت و گاز در کشورهای خاورمیانه

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله نقش نفت و گاز در کشورهای خاورمیانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله نقش نفت و گاز در کشورهای خاورمیانه


دانلود مقاله نقش نفت و گاز در کشورهای خاورمیانه

 

 

 

 

 

 

 

نقش نفت و گاز در مناسبات کشورها

نفت و گاز طبیعی مهمترین منابع تأمین انرژی بشر هستند. به‌طوریکه نفت خام 45 درصد و گاز طبیعی 25 درصد انرژی دنیا را تأمین می‌کند. بنابراین، نفت و گاز در معادلات اقتصادی ـ سیاسی جهان اهمیت استراتژیکی دارند و در فرآیند روابط بین الملل نقش مهمی می‌توانند ایفا ‌کنند مقالة زیر، نقش نفت و گاز در مناسبات کشورها را از زوایای مختلفی مورد مرور مختصر قرار می‌دهد:

برخورداری و عدم برخورداری از ذخایر انرژی، کشورهای جهان را به دو گروه تقسیم می‌کند. گروه اول که بیشترین انرژی را در جهان مصرف می‌کنند، سهم ناچیزی از ذخایر نفت و گاز دنیا دارند. به‌عنوان مثال، گروه کشورهای صنعتی OECD که تقریباً 62 درصد نفت جهان را می‌سوزانند، تنها 7 درصد ذخایر نفتی را در اختیار دارند. این کشورها 34 درصد نیاز خود را از کشورهای نفت‌‌خیز تأمین می‌کنند و برای تأمین انرژی خود، به شدت محتاج دستة دوم یا کشورهای دارای ذخایر نفت و گاز هستند. در این دسته، کشورهای خاورمیانه با بیش از 65 درصد منابع نفتی دنیا فقط 8.4 درصد از این انرژی را مصرف می‌کنند.

از جمله سیاست‌های اساسی کشورهای مصرف‌کننده، تأمین مطمئن انرژی و ایجاد امنیت عرضه است. امنیت عرضه، بازار باثبات و مطمئنی را می‌طلبد که انرژی را با قیمت مناسب برای مصرف‌کنندگان تأمین کند. چشم‌انداز آیندة ذخایر نفت و گاز در جهان نشان می‌دهد، این ذخایر در کشورهای بزرگ صنعتی آیندة تاریکی دارند و میزان ذخایر انرژی این کشورها به شدت در حال کاهش است.

جدول یک "نسبت تولید به ذخیره" کشورهای تولیدکنندة برتر نفت دنیا را نشان می‌دهد. بر اساس این اطلاعات، با فرض حفظ میزان تولید سال 2002، آمریکا تنها برای مصرف 11 سال ذخیره نفتی دارد. به جز روسیه، میزان ذخایر سایر کشورهای صنعتی به اندازه‌ای ناچیز است که در این فهرست قرار نگرفته‌اند.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله نقش نفت و گاز در کشورهای خاورمیانه

تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول


تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه12

 

فهرست مطالب

انواع تورم

مقصود از عصر تشریع

وضعیت تجارى صدر اسلام

وزن سکه ها

پول رایج در صدر اسلام

1. تحولات پولى داخلى

نحوه به کارگیرى پول در عصر تشریع(11)

الف. ضرب سکه

تغییرات حجم پول

ب. شکستن مسکوک درهم و دینار

ب. رابطه وزنى غیر ثابت

ج. رابطه قیمتى ثابت بین درهم و دینار

2. تغییرات حجم پول ناشى از فتوحات

نظام پولى صدر اسلام

الف. رابطه وزنى ثابت و قانونى

تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول



 

هر پدیده اى که موضوع یا متعلق حکم فقهى قرار گیرد و در صدر اسلام سابقه نداشته باشد, مستحدثه شمرده مى شود(1) و حکم آن را نه در ادله خاص, بلکه باید در قواعد و اصول عامه فقه یا عقل جست و جو نمود. به خلاف مسائلى که در منظر معصومین (علیهم السلام) به و قوع پیوسته و آیه یا روایتى در مورد آن وجود دارد, در این مسائل علاوه بر طرق فوق مى توان از آیه و روایت نیز براى استنباط حکم استفاده کرد. اما اگر پدیده در صدر اسلام وجود داشته و مردم در زندگى اجتماعى یا فردى خود به نحوى با آن مواجه بوده اند, ولى در ارتباط با آن هیچ سوالى از معصومین (علیهم السلام) نپرسیده اند, از عدم پرسش آن ها نیز مى توان حکم فعلى آن را استفاده نمود.
برخى از محققان مسئله وجود تورم و کاهش ارزش پول یا عدم وجود آن در عصر تشریع را یکى از مولفه هاى تعیین کننده حکم ((جبران کاهش ارزش پول)) مى دانند. بعضى با ارائه نظریه عدم تغییر سطح عمومى قیمت ها, حتى قیمت هاى نسبى, مى خواهند نشان دهند که اگر معصومین (علیهم السلام) دستور به جبران کاهش ارزش پول نداده اند, این امر بدان علت است که در صدر اسلام تورم شدید اتفاق نمى افتاد, و گرنه معصوم (ع) به عللى که براى لزوم جبران کاهش ارزش پول وجود دارد, به جبران کاهش ارزش پول حکم مى نمودند.(2) برخى دیگر با ارائه نظریه وجود تورم و کاهش ارزش پول در عصر تشریع, از عدم حکم معصومین (علیهم السلام) به لزوم جبران کاهش ارزش پول, استفاده مى کنند که جبران کاهش ارزش پول جایز نیست.(3)
ثمرات مترتب بر بحث و کاستى هاى موجود در نظریه ها, بررسى صحیح مسئله ((وجود یا

 

فهرست مطالب

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد تحلیل تاریخى تورم و کاهش ارزش پول