ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت آرایه های ادبی 17 اسلاید

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت آرایه های ادبی 17 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت آرایه های ادبی 17 اسلاید


پاورپوینت آرایه های ادبی  17 اسلاید

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

به نام خداوند جان آفرین حکیم سخن بر زبان آفرینموضوع : آرایه های ادبی ( درس بیست و پنجم ، لف ونشر ).
لف و نشر.
توضیح: آوردن دو یا چند واژه است در بخشی از کلام که توضیح آنها در بخش دیگر آمده است . رابطه: لف ونشر، « مفعول وفعل » ، « فاعل وفعل » ، « مشبه و مشبه به » ، « مسند الیه و مسند » ، « اسم و متمم » ، « اسم و صفت » و ...
است . لف ونشر دو گونه است : اگر نشرها به ترتیب توزیع لف ها باشد « مرتب » نامیده می شود .
و اگر چنین نباشد « مشوش : به هم ریخته » است . لف ونشر مرتب هنری تر از مشوش است .
موسیقی معنوی که از لف ونشر حاصل می شود به دلیل در گیری ذهن برای یافتن ارتباط لف ونشر هاست .
نمونه********** این نور چشم مستان ، در عین انتظارم چنگی حزین و جامی بنواز یا بگردان بنواز و بگردان فعلهای این مصراع اند . چنگی حزین مفعول بنواز و جامی مفعول بگردان است . درمصراع دوم نخست دو مفعول ( چنگی حزین و جامی ) بیان شده و در پی آن دو فعل ( بنواز و بگردان ) آمده است واین تشخیص که کدام فعل از آن کدام مفعول است به عهده ی مخاطب گذاشته شده است .
* * ای شاهد افلاکی در مستی و در پاکی من چشم تو را مانم تو اشک مرا مانی در این بیت دو تشبیه به کار رفته است . دو وجه شبه در مصراع اول و بقیه ارکان تشبیه در مصراع دوم آمده اند . در این مثال چون لف اول (در مستی) به نشر اول ( من چشم تو را مانم ) و لف دوم ( در پاکی ) به نشر دوم ( تو اشک مرا مانی ) باز می گردد و لف ها به ترتیب نشرهاست ، آن را مرتب می خوانیم .
* * آن نه زلف است و بنا گوش که روز است و شب است و آن نه بالای صنوبر که درخت رطب است در مصراع اول این مثال ، دو تشبیه آمده است .
« زلف » به « شب » و « بنا گوش » به « روز » مانند شده است . دو مشبه با هم و دو مشبه به با هم ذکر شده تا خواننده با تامل این همانندی را دریابد . دو مشبه لف هستند و دو مشبه به نشر .
* * معنی آب زندگی وروضه ی ارم جز طرف جویبار و می خوش گوار چیست در مصراع دوم معنی دو ترکیب آب زندگی و روضه ی ارم بیان شده است . در مصراع اول دو ترکیب به صورت دو لف و در مصراع دوم معنی آنها به شکل دو نشر بیان شده است .
* * خود آزمایی فردوسی: فرو رفت و بر رفت روز نبرد به ماهی نم خون و بر ماه گرد سعدی: روی چشمی دارم اندر مهر او کاین گوهر می ریزد آن زر می زند مولوی: چو آینه است و ترازو ، خموش و گویا ، یار ز من رمیده که او خوی گفتگو دارد سعدی: دل وکشورت جمع و معمور ز ملکت پراکندگی دور باد انوری: از عفو و خشم تو دو نمونه است ، روز و شب وز مهر و کین تو دو نمونه است ش

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آرایه های ادبی 17 اسلاید

مقاله نقش تبلیغات در روابط عمومی

اختصاصی از ژیکو مقاله نقش تبلیغات در روابط عمومی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله نقش تبلیغات در روابط عمومی


مقاله نقش تبلیغات در روابط عمومی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:14

مقدمه

صنعت‌ تبلیغات‌ با همه‌ سوابقی‌ که‌ در کشور ما دارد هنوز هم‌ جوان‌ و هم‌ غیر علمی‌ است‌. این‌واقعیت‌ نباید کسی‌ را بر آشفته‌ کند که‌ تبلیغات‌ در کشور ما در حد سایر فنون‌ و هنرهای‌ رسانه‌ای‌ ما(نسبت‌ به‌ جهان‌ رسانه‌ها) است‌.
تبلیغات‌ در جهان‌ امروز و در عصر انفجار اطلاعات‌، در مراودات‌ اقتصادی‌ و فرهنگی‌ از جایگاه‌علمی‌ - تخصصی‌ و در ابعادی‌ وسیع‌تر، هنری‌ برخوردار است‌. فرد فعال‌ در عرصه‌ تبلیغات‌ با بهره‌گیری‌ ازعلوم‌ مختلف‌ از جمله‌ روان‌شناسی‌، جامعه‌شناسی‌ و نیز شناخت‌ فرهنگ‌ و آداب‌ و رسوم‌ مخاطبان‌،می‌تواند در عرصه‌ رقابت‌ها، بهترین‌ و کارآمدترین‌ شیوه‌ها را به‌ کار گیرد.

با تمام‌ توجهی‌ که‌ دنیای‌ پیشرفته‌ به‌ این‌ امر نشان‌ می‌دهد و درصد بالایی‌ از هزینه‌ها را به‌ امرتبلیغات‌ اختصاص‌ می‌دهد، در کشور ما با وجود نیاز حیاتی‌ به‌ توسعه‌ اقتصادی‌، این‌ امر ناشناخته‌ و موردبی‌ مهری‌ قرار گرفته‌ است‌

جایگاه تبلیغات

هر سازمان‌ برای‌ جهت‌ دهی‌ افکار عمومی‌، در جهت‌ ایجاد نگرش‌های‌ مثبت‌ با بهره‌گیری‌ از ابزارتبلیغات‌، قادر است‌ سه‌ قالب‌ رفتاری‌ را اعمال‌ کند.
ایجاد انگیزه‌های‌ لازم‌ به‌ منظور حفظ و نگهداری‌ نگرش‌های‌ مثبت‌ در گروه‌های‌ اجتماعی‌ دارای‌نگرش‌ مطلوب‌ نسبت‌ به‌ عملکرد سازمان‌. ایجاد تغییرات‌ نگرشی‌ در گروه‌های‌ دارای‌ نگرش‌های‌ بی‌ تفاوت‌ و ایجاد انگیزه‌ در جهت‌ تغییرات‌ مثبت‌.

- برنامه‌ ریزی‌ در جهت‌ شناسایی‌ گروه‌های‌ دارای‌ نگرش‌های‌ منفی‌ و مخالف‌ و ایجاد تغییرات‌ لازم‌ در نگرش‌این‌ افراد در جهت‌ مثبت‌

البته‌ این‌ نکته‌ را نمی‌توان‌ نادیده‌ گرفت‌ که‌ گروههای‌ دارای‌ نگرش‌های‌ منفی‌ از نظر روانی‌،گرایش‌های‌ لازم‌ برای‌ پذیرش‌ تغییر را دارا هستند. چرا که‌ نگرش‌های‌ منفی‌ این‌ گروه‌ها حاصل‌ نیازهای‌سرکوب‌ شده‌ و توقع‌های‌ بی‌ پاسخ‌ این‌ افراد از سازمان‌ است‌. به‌ عبارت‌ دیگر با یک‌ برنامه‌ ریزی‌ دقیق‌برای‌ این‌ گروه‌ها، شناسایی‌ نیازها و خواسته‌های‌ آنان‌ و تلاش‌ در جهت‌ تأمین‌ نیازهای‌ معقول‌ گروه‌های‌مخاطب‌ دارای‌ نگرش‌ منفی‌، خواه‌ ناخواه‌ انگیزه‌های‌ لازم‌ برای‌ تبدیل‌ و تغییر ایجاد می‌شود.

آنچه‌ در این‌ زمینه‌ حایز اهمیت‌ است‌، آن‌ که‌ مسئولیت‌ حفظ و نگهداری‌ و یا ایجاد تغییر درنگرش‌های‌ گروه‌های‌ مخاطب‌ هر سازمان‌، برعهده‌ روابط عمومی‌ سازمان‌ است‌ و از جمله‌ ابزاری‌ که‌ دراین‌ زمینه‌ مورد بهره‌ برداری‌ قرار می‌گیرد تبلیغات‌ است‌ که‌ شیوه‌های‌ اجرایی‌ آن‌ باتوجه‌ به‌ نتایج‌ حاصل‌از بررسی‌ها و پژوهش‌های‌ لازم‌ در این‌ زمینه‌ تعیین‌ می‌شود.

ضرورت‌ تبلیغات‌ در جامعه‌ امروز

دهه‌های‌ اخیر بستر تحولات‌ عمیقی‌ در اقتصاد جهانی‌ بوده‌ است‌ و تحولاتی‌ که‌ نمود آن‌ دراقتصادهای‌ ملی‌ و منطقه‌ای‌ بیش‌ از پیش‌ به‌ چشم‌ می‌خودر. امروز در دورانی‌ به‌ سر می‌بریم‌ که‌ در آن‌اقتصاد ملی‌ و منطقه‌ای‌ نیز معنایی‌ نمی‌یابد. حلقه‌ رقابت‌ در عرصه‌ تجارت‌ هر روز تنگ‌تر و پیچیده‌ترمی‌شود و خلق‌ مزیت‌ها و تولید و فروش‌ کالا محور فعالیت‌های‌ اقتصادی‌ قرار می‌گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله نقش تبلیغات در روابط عمومی

مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران

اختصاصی از ژیکو مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران


مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران

دانلود مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران 12 ص فرمت word 

 

 

 

 

 

 

مسافرت از قرون هیجدهم میلادی به بعد هر روز بر ضرورت و موجودیتش افزوده شد تا آنجا که تبدیل به صنعت گردید. اقتصاددانان در تعریفی اعم معتقدند هر پدیده‌ای که منجر به افزایش درآمد ملی شود می‌تواند نام صنعت بر خود داشته باشد و گردشگری را در زمره صنایع خدماتی طبقه‌بندی می‌نمایند. پس از انقلاب صنعتی و تغییر شکل وضعیت موجود زندگی بشر بدون اغراق می‌توان گفت که ضرورتها و عینیتهای بسیاری کاسته یا افزوده شد که سفر نیز از این قاعده مستثنی نبود.

مسافرت از قرون هیجدهم میلادی به بعد هر روز بر ضرورت و موجودیتش افزوده شد تا آنجا که تبدیل به صنعت گردید. اقتصاددانان در تعریفی اعم معتقدند هر پدیده‌ای که منجر به افزایش درآمد ملی شود می‌تواند نام صنعت بر خود داشته باشد و گردشگری را در زمره صنایع خدماتی طبقه‌بندی می‌نمایند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله بررسی تاریخچه آموزش جهانگردی در ایران

جرم خودکشی تدریجی!!

اختصاصی از ژیکو جرم خودکشی تدریجی!! دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جرم خودکشی تدریجی!!


جرم خودکشی تدریجی!!

جرم خودکشی تدریجی!!

 

در ادامه مطالعه تطبیقی (یعنی مقایسه ای / مقارنه ای) حقوق ایران با فقه امامیه که  توسط تبیان طی چهار مقاله ی

                                1- طلاق با شرط یا بی شرط!!

                                                   2- اگر طلاق مشروط شود چه می شود!!

                                                                                         3-صیغه یا ازدواج منقطع!!

                                                                                                                        4 -جرم آبجو!

 تقدیم شما  شد والحمدلله با استقبال شما روبرو گردید .

یکی از جرایم دیگر که متاسفانه به دلایل گونه گون در جامعه  جوان ما سرایت می نماید جرم خود ارضایی (استمنا) است که علیرغم گزارشات پزشکی متعددی همچون گزارش ذیل این مقاله که آسیبهای جدی این جرم به روح وجسم را بیان کرده،  هنوز  هم شاهد ارتکاب آن هستیم

 هرجند قانون  مجازا ت اسلامی در حقوق موضوعه ایران ،حکم بی نظیر مذهب شیعه در مورداستمناء را به صراحت  نپذیرفته است لیکن بر اساس اصل 167 قانون اساسی باید عینا همین حکم از فتاوای فقهای امامیه استفاده شودو مجازات گفته شده  صادر شود.

اصل 167قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:

قاضی موظف است کوشش کند حکم هر دعوا را در قوانین مدونه بیابد و اگر نیابد با استناد به منابع معتبر اسلامی یا فتاوای معتبر، حکم قضیه را صادر نماید و نمی‌تواند به بهانه سکوت یا نقص یا اجمال یا تعارض قوانین مدونه از رسیدگی به دعوا و صدور حکم امتناع ورزد.

اکنون ضمن تأکید بر این نکته که بررسی جایگاه این کار و ممنوع وجرم دانستن آن و تاکید بر لزوم مجازات آن به منظور 

در درجه نخست :پیشگیری از ارتکاب یا تکرار آن با توجه به اطلاع رسانی تبیان .

در وهله دوم: توصیه و انعکاس خواست مردم شیعه  ومتدین مان برای اجرای این احکام شیعه که قانون هم تایید کرده است می باشد ؛در این باره نکاتی تقدیم شما می نماییم

اهمیت این مقایسه (حقوق ایران با فقه شیعه) قطعاً  وقتی بیشتر روشن می گردد که به اصل 12 قانون اساسی «مذهب رسمی ایران شیعه جعفری اثنی عشری است و این اصل الی الابد غیرقابل تغییر است...»  توجه شود.

براین پایه سید مرتضی فقیه بزرگ ارجمند شیعه (ره) در قرن پنجم در بیان این حکم بی نظیر شیعه می گوید:

ازجمله چیزهایی که تنها مذهب امامیه قایل به آن بوده (و آن را با دلیل محکم و روشن  بیان نموده است) این است که هرکس با دست خود اقدام به جرم استمناء نماید، باید با  تازیانه  بر دست او آنقدر به شدت زده شود که سرخ  شود اما باقی فقهای مذاهب دیگر (غیر امامیه)  یا اصلا به حرمت آن قایل نیستند یا حداکثر آن را گناه صغیره میدانند"1

نوع فایل: word

سایز:9.30 KB

تعداد صفحه:5


دانلود با لینک مستقیم


جرم خودکشی تدریجی!!

دانلود پاورپوینت کنترل موجودی

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت کنترل موجودی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت کنترل موجودی


دانلود پاورپوینت کنترل موجودی

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

کنترل موجودی موجودی : اجناس ، مصالح ، مواد و قطعاتی که در امر تولید و فروش و اداره کردن صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
اهمیت موجودی ها موجودی ها از جمله دارائی هایی هستند که نیازمند توجه دقیق مدیریت واحد های تجاری ـ تولیدی می باشند. دو ویژگی مهم موجودی ها : 1- مقدار زیادی ازمنابع واحد تجاری ـ تولیدی در موجودی ها نهفته است.
مطالعه و بررسی روی تراز نامه شرکت ها نشان می دهد که حدود 15- 35 درصد از سرمایه شرکت ها را موجودی ها تشکیل می دهند.
همچنین نشان می دهـد که حدود 17- 24 درصد از ارزش موجودی ها به عـنوان هزینه نگه داری متحمل می شـود و نسبت های موجودی به فروش در حدود 12- 20 درصد و نسبت موجودی به کل دارایی 16- 30 درصد است.
2- گردش موجودی ها که برخلاف دارایی های غیر مجاز ( که خلاف مدتی بیشتر از یک سال به پول نقد تبدیل می شوند) بطور مداوم مصرف و بعذا ً جایگزین می گردند. دلایل نگه داری موجودی ها : 1- جلوگیری از بروز وقفه در عملیات تولید 2- جلوگیری از ایجاد نوسانات هنگام مواجه شدن با تقاضای نامنظم 3- جلوگیری از تحویل ندادن بموقع محصولات 4- حذف عواملی که به نارضایتی منجر می گردد. 5- امکان ایجاد فرصت برای مدیران در جهت برنامه ریزی های مستقل از یکدیگر 6- جلوگیری از ایجاد گلوگاه در امر تولید مزایای موجودی ها 1- عامل مهمی در افزایش سود در صورت نگه داری آن در حد مطلوب است. 2- موجب جداسازی عملیات مختلف از هم می گردد.
3- دست مدیران را برای برنامه ریزی های مستقل باز می گذارد.
4- برای مواقع وجود تقاضاهای متغییر و فصلی نقش ضربه گیر را ایفا می کند. طبقه بندی موجودی ها: 1- مواد اولیه 2- قطعات نیمه تمام (در جریان ساخت) 3- محصولات 4- ضایعات 5- قطعات و ابزار آلات انواع هزینه در کنترل موجودی : فرمول تعیین مقادیر اقتصادی سفارش : F هزینه هر بار سفارش T نرخ مالیات S میزان استفاده مواد در دوره معین H نرخ هزینه نگه داری هر واحد K نرخ هزینه سرمایه شرکت C قیمت هر واحد رابطه مقادیر موجود با انواع هزینه (انبار و فروش) جهت کاهش هزینه های انبار داری صـرفه در آن خواهد بود که موجودی انبارها درحداقل ممکن نگه داری گردد.
به عبارت دیگر به جای سفارش کالا در حجم زیاد و ذخـیره آن در انبار ، از نظر مخارج انبار داری بیشتر مقـرون به صرفه خواهد بود که سفارش کالا در حجم و مقادیرکم و تعداد سفارشات بیشتر باشد.
درشکل های (الف) و (ب) حجم موجودی ها در یک دوره زمانی « t » با دو روش مختلف سفارش نشان داده شده است.
= متوسط موجودی(الف) q t زمان حجم با مقدار موجودی = متوسط موجودی (ب) t در حالت (ب) با توجه به کاهش حجم موجودی هزینه های انبار داری کاهش یافته و کمتر از حالت (الف) است ولی در مقابل به دلیل4بارعمل سفارش هزینه سفارشات بیش ازحالت (الف)است.
سفارش چند نوع کالا با فرض ثابت بودن هزینه های سفارش و انبار داری : به طور معمـول در انبار کالاهای زیادی را می توان به طوری طبقه بندی کرد که هزینه های سفارش آنها همچنین هزینه های انبارداری آنها با یکدیگر برابر باشد.
با طبقه بندی کالاها بـه این صورت یکی از خواص بسـیار مفید و قابل استفاده در فرمول « EoQ » حاصل می گردد.
در این فرمول داریم یا فرم

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کنترل موجودی