ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت اصول آموزش هند بال.PPT

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت اصول آموزش هند بال.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت اصول آموزش هند بال.PPT


پاورپوینت اصول آموزش هند بال.PPT

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 199 صفحه

1 بسم الله الرحمن الرحیم 2 اصول آموزش هند بال2 نویسنده : محمد پورکیانی. انتشارات :پیام نور. نام درس : آمادگی جسمانی .2 HAND BALL 3 بخش اول مهارتها ی پیشرفته در ورزش هندبال هدف کلی:آشنایی با قابلیتهای ورزشی،توانایی های حرکتی ومهارتهای پیشرفته در هندبال وارائه چند نمونه تمرین .
4 هدفهای رفتاری انتظار می رود که پس از مطالعه این موارد را توضیح دهید : 1.عوامل مختلف تشکیل دهنده قابلیت ورزشی 2.آمادگی جسمانی عمومی و ویژه 3.انواع پرتابها 5 4.انواع شوتها 5.انواع دریافتها 6.انواع پاسها 7.انواع دریبلها 6 فصل اولقابلیتهای ورزشی در هندبال مربی با آگاهی از شرایط جسمانی وروانی بازیکنان،میتواند با خصوصیات فردی بازیکنان آشنا شود ونقاط قوت و ضعف برنامه های خود را شناسایی کند 7 نمودار قابلیتهای ورزشی 8 برنامه ریزی آموزشی وتمرینی ورزش هندبال الف) عوامل آمادگی جسمانی: آمادگی جسمانی عمومی آمادگی جسمانی ویژه 9 ب)خصوصیات فردی خصوصیات اخلاقی خصوصیات روانی 10 ج)تواناییهای تکنیکی وتاکتیکی انواع پرتاب انواع شوت انواع دریافت انواع پاس انواع دریبل انواع فریب زدن 11 انواع پرتاب 12 انواع شوت گل 13 14 15 انواع دریافت 16 انواع پاس 17 انواع دریبل 18 انواع فریب دادن 19 20 فصل دوم تمرینهای مربوط به افزایش قابلیتهای ورزشی در هندبال 21 تمرین برای افزایش قدرت وسرعت تمرین اول تعداد حرکت :چهار تکرار 22 تمرین دوم تعداد حرکت :چهار مرتبه در 30 ثانیه 23 تمرین سوم تعداد حرکت:2مرتبه 24 تمرینهای ترکیبی برای افزایش تواناییهای تکنیکی در هندبال تقریبا تمام اعضا در حال انجام مهارتهای مختلف هندبال هستند، زمین به چهار منطقه تقسیم می شود وهر منطقه تمرین خاصی انجام می دهند .
25 26 تمرین برای افزایش قدرت شوتوگرم کردن دروازه بان این گونه تمرینات با توپ مدیسین بال انجام می شود.
27 28 بخش دوم تکنیکها و تاکتیکهای انفرادی و تیمی در ورزش هندبال 29 30 هدف کلی آشنایی با تکنیکها وتاکتیکهای انفرادی وتیمی در دفاع وحمله و مهارتهای دروازه بانی 31 هدفهای رفتاری 1.تعریف کامل از دفاع در هندبال 2.مراحل چهار گانه دفاع 3.تاکتیکهای دفاع 4.اهداف کار دفاعی 5.عوامل موفقیت در کار دفاعی 6.مزایا ونقاط ضعف آریشهای دفاعی 7.تعریف کامل از از حمله در هندبال 8.مراحل پنجگانه حمله 32 9.تاکتیکهای حمله 10.چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته دفاع 11.
چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته حمله 12.
چند تمرین مربوط به مهارتهای پیشرفته ضد حمله 13.یکی از شرایط برتری یا کم شدن بازیکنان دردفاع وحمله 14.الگوی عمومی خصوصیات و تواناییهای دروازه بان 33 فصل سوم تکنیکها و تاکتیکهای دفاع درهندبال 34 تعریف دفاع دفاع عبارت است از جلو گیری از به ثمر رسیدن حملات حریف وبر هم زدن نقشه تهاجمی آنها .
35 مراحل چهار گانه دفاع 1.عقب کشیدن 2.دفاع منطقه ای موقتی 3.سازماندهی دفاع 4.دفاع در یک سیستم :که به سه گونه تقسیم می گردد 36 دفاع در یک سیستم تمرکز بر روی توپ دفاع یارگیری دفاع ترکیبی 37 اهداف کار د فاعی 1.جلوگیری از گل خوردن 2.ایجاد مزاحمت برای بازی تیم مقابل 3.تلاش برای بدست آوردن توپ 38 تاکتیکهای دفاع(فردی ،گروهی، تیمی) 39 شرایط موفقیت در کار دفاعی 40 اصول اساسی درآرایش دفاعی 0:6

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اصول آموزش هند بال.PPT

رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی

اختصاصی از ژیکو رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثربخشی رهبری، یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی محسوب می­شود. بنابراین شناخت عواملی که می­تواند با این عامل ارتباط داشته‌باشد، بسیار ارزشمند است. از این رو، هدف اصلی این تحقیق تعیین رابطه‌ی بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری از دیدگاه مدیران ورزشی بود. جامعه‌ی آماری این پژوهش، شامل کلیه‌ی مدیران وزارتخانه‌ی ورزش و جوانان، کمیته ملی­المپیک و پاراالمپیک، آکادمی ملی­المپیک و فدراسیون­های ورزشی (331 N=) بود که با استناد به جدول مورگان، 180 نفر جهت انجام این تحقیق انتخاب شدند. در این تحقیق، از پرسش‌نامه‌ی 33 سؤالی هوش هیجانی سایبریا شرینگ (1998) و پرسش‌نامه‌یمحقق­ساخته‌ی 36 سؤالی اثربخشی رهبریبر اساس مدل تالکوت پارسونز جهت جمع­آوری داده­ها و از روش آماری رگرسیون چندمتغیره، جهت تجزیه و تحلیل نتایج استفاده شد. نتایج تحلیل داده­ ها نشان داد که اثربخشی رهبری با هوش هیجانی رابطه‌ی معنی ­داری دارد (05/0p<) و در بین خرده‌مقیاس­ های هوش هیجانی، دو خرده‌مقیاس خودانگیختگی و همدلی با اثربخشی رهبری رابطه‌ی معناداری داشتند (05/0p<). به‌طور کلی، نتایج این تحقیق نشان داد که هوش هیجانی عاملی مهم و پیش­بینی‌کننده در اثربخشی رهبری مدیران ورزشی است. به نظر می­رسد کنترل تمایلات عاطفی خود و درک احساسات و عواطف سایر افراد حاضر در محیط کاری از جانب مدیران بتواند به‌عنوان مؤلف ه­ای تاثیرگذار بر اثربخشی رهبری مدنظر قرار گیرد.

نوع فایل : پی دی اف   تعداد صفحات:16


دانلود با لینک مستقیم


رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی

پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید


پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 76 صفحه

آ شنائی با شرکتهای تعاونی.
فصل اول : تعاریف الف- مفهوم عام تعاون:واژه تعاون از ریشه عون آمده و همسان با واژه(cooperation)است .لغت تعاون در مفهوم عام به معنای همکاری ، مساعدت ، یاریگری ، رعایت منافع جمعی ، دستگیری از دیگران و…می باشد .
ب : مفهوم خاص واژه تعاون : تعاون به مفهوم خاص آن به نوع مشخصی از کارکردن با یکدیگر اشاره دارد که از طریق تشکیل سازمان رسمی و به کارگیری روشهای مدیریتی خاص ، دسترسی به اهداف مشترک را امکانپذیر می سازد .
ج : تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی“ شرکتی است از اشخاص حقیقی و یا حقوقی که بمنظور رفع نیازمندیهای مشترک و بهبود وضع اقتصادی اعضاء از طریق خودیاری و کمک متقابل و همکاری آنان“ موافق اصولی که درقانون وضع شده است تشکیل می شود .
(ماده 2 قانون شرکتهای تعاونی ) فصل دوم : سابقه فعالیت شرکتهای تعاونی الف : شکل گیری نهضت تعاون در جهان اولین شرکت تعاونی جهان درسال 1844 میلادی درشهرکوچک راچدیل انگلستان توسط 28 کـارگر بافنده و با سرمایه ناچیز 28 لیره در حالی تأسیس گردید که کشورشان در بحران بی عدالتی ، بیکاری ، گرانی و فقر روز افزون طبقات کم درآمد بسر می برد .
ب : شکل گیری نهضت تعاون در ایران اولین شرکت تعاونی در سال 1314 در گرمسار تشکیل گردید .
اولین قانون مستقل برای شرکتهای تعاونی در سال 1334 بتصویب رسید .
قانون شرکتهای تعاونی در سال 1350 در 25 فصل و 149 ماده به تصویب رسید .
بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضرورت مشارکت مردم در زمینه های اقتصادی و اجتماعی از جمله توسعه فعالیتهای تولیدی ، گسترش فرصتهای شغلی و تعمیم عدالت اجتماعی از طریق تعاونی ها مورد توجه قرار گرفت و این موضوع در اصول 43 و 44 قانون اساسی متجلی گردید .
مطابق بند 2 اصل 43 قانون اساسی تأمین شرایط و امکانات کار به منظور رسیدن به اشتغال کامل در شکل تعاونی جزء ضوابط اقتصاد جمهوری اسلامی ایران تعیین شد و در اصل 44 قانون اساسی بخش تعاون در کنار بخشهای دولتی و خصوصی معرفی گردید .
قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در 13 شهریور سال 1370 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید .
پاره ای از مواد و تبصره های این قانون در سال 1377 مورد بازنگری قرار گرفت .
فصل سوم : اصول جهانی تعاون ( مصوب سی و یکمین کنگره اتحادیه بین المللی تعاون ICA در سال 1995) اصل اول : عضویت آزاد و اختیاری اصل دوم : کنترل دموکراتیک اعضاء اصل سوم : مشارکت اقتصادی اعضاء اصل چهارم : استقلال و عدم وابستگی اصل پنجم : آموزش ، کارآموزی و آگاه سازی اصل ششم : همکاری تعاونی ها با یکدیگر اصل هفتم : توجه به جامعه فصل چهارم : ضوابط و اهداف کلی بخش تعاون : ایجاد و تأمین شرایط و امکانات کار برای همه به منظور رسیدن به اشتغال کامل .
قرار دادن وسایل کار در اختیار کسانی که قادر به کارند ولی وسایل کار ندارند .
پیشگیری ازتمرکزو تداول ثروت در دست افراد وگروهای خاص جهت تحقق عدالت اجتماعی .
جلوگیری از کارفرمای مطلق شدن دولت .
قرار گرفتن مدیریت و سرمایه و منافع حاصله در اختیار نیروی کار و تشویق بهره برداری مستقیم از حاصل کار خود .
پیشگیری از انحصار ، احتکار ،

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت آشنایی با شرکت های تعاونی 75 اسلاید

پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید


پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 188 صفحه

ارزشیابی آموزشی کرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یک طرح یا برنامه است.
فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات ارزشیابی آموزشی بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است که منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد. منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند. منظور از تفسیر شواهد: اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند. منظور از داوری ارزشی: ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
سنجش عملکرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین میزان رسیدگی به اهداف.
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بلوم(1971)ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند.
بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
آزمون : وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،1990) اندازه گیری:تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاک معینی( نمره صفر تا بیست) تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش تعریف گیج و بر لاینر از آزمون: توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
مستلزم بکارگیری فنون گوناگونی است که بر مشاهده عملکرد متکی بوده و شامل ترکیبی از اطلاعات گوناگون برای تصمیم‌گیری است.
سنجش سنجش تکوینی فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها چرخه سنجش تکوینی روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری: علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.
سنجش آغازین سنجش تکوینی سنجش تشخیصی سنجش تراکمی دسته بندی روش های سنجش ( زمان اجرا و هدف) سنجش و پاسخگویی مجموعه وسیعی از مفاهیم و انتظارات گوناگون را در بر می گیرد. 1.
سنجش باید پاسخگوی نیازهای فراگیران باشد.
2.
نتایج به والدین و مسئولین و عموم مردم و دولت و .
.
.
گزارش می شود. دولت به اطلاعاتی در خصوص نظام آموزش نیاز دارد تا بتواند سیاست های خود را شکل دهد وابسته به ملاک: ملاک از قبل انتخاب می شود.
(سطح چیرگی مشخص می شود). وابسته به هنجار: ملاک نسبی است.
افراد با یکدیگر مقایسه می شود.
دسته بندی روش های سنجش ( ملاک مورد استفاده) سنجش توانایی: آموخته ها و مهارت ها و استعداد را می سنجد.
فراگیر باید تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نمره بکند. استعداد  پیشرفت تحصیلی 2 .
سنجش عاطفی: دسته بندی روش های سنجش ( ویژگی های مورد اندازه گیری) انواع آزمونها: تعریف آزمون های توانائی: گروهی از آزمون ها هس

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 



دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید

فایل اتوکد گره های هندسی(هندسه ایرانی)

اختصاصی از ژیکو فایل اتوکد گره های هندسی(هندسه ایرانی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل اتوکد گره های هندسی(هندسه ایرانی)


فایل اتوکد گره های هندسی(هندسه ایرانی)

فایل اتوکد شامل 10 گره پرکاربرد هندسه اسلامی ایرانی جهت استفاده در طرح های معماری و هنری


دانلود با لینک مستقیم


فایل اتوکد گره های هندسی(هندسه ایرانی)