ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه

اختصاصی از ژیکو بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه


بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه

بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه (فایل word قابل ویرایش می باشد)

چکیده
پیروزی و شکست در جنگها به عوامل مختلفی بستگی دارد و تاکنون جنگ ها از جهات مختلف از جمله جنگ هشت‌ساله تحمیلی ایران و عراق بررسی شده است، اما با وجود نقش برجسته عوامل روانی و تبلیغات در جنگ، این بٌعد از جنگ کمتر مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
اگر جنگ را شیوه‌ای برای تحمیل خواست و اراده به دیگری با خشونت‌آمیز تعریف نمائیم باید اذعان نمود که زمانی اهداف جنگ به نتیجه می‌رسد که محیط روانی – اجتماعی آن کاملاً برای پذیرش آمادگی داشته باشد و از جنگ و اهداف آن پشتیبانی نماید که دستگاه تبلیغی این مسئولیت را به شکل برجسته‌ای بر عهده دارد.
هدف اصلی از تبلیغات جنگ تأثیرگذاری بر ادارک، احساسات و رفتار حریف و دشمن،‌گروههای بی‌طرف و دوست است؛ به گونه‌ای که پشتیبانیهای لازم را برای مقاصد و اهداف جنگ فراهم نماید، مردم و نیروهای مسلح کشور مهاجم را برای ورود به جنگ آماده کند، افکار عمومی منطقه‌ای و جهانی را با جنگ و اهداف آن همراه سازد و در نهایت اراده و روحیه مقاومت و ایستادگی را در کشور هدف، سلب نماید و از بین ببرد.
با وجود ویژگی های مشترک فرهنگی و همگرایی ایدئولوژیک دو ملت ایران و عراق رژیم بعث عراق، توانست به خوبی افکار عمومی مردم عراق و منطقه را علیه ملت ایران تا حدود زیادی آماده و در طول جنگ هشت ساله مدیریت کند و شرایط لازم روانی – اجتماعی را در محیط ملی عراق و منطقه با روش های مختلف تبلیغی آماده نماید.از این جهت می توان گفت، راهبردها و روش های تبلیغی رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی نقش برجسته‌ای را در پشتیبانی از جنگ علیه ملت ایران بر عهده داشته است.
این مقاله با هدف آشنایی با اهداف، راهبردها و شیوه‌ها و ابزارهای تبلیغی عراق در جنگ هشت ساله تدوین شده است؛ تلاش گردیده سیر تحولات تبلیغات عراق در جنگ، اهداف، سازمان، راهبرد، ابزار و روشهای آن مورد بررسی قرار گیرد.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه 
  • سازمان و جایگاه تبلیغات در رژیم بعث عراق
  • اهداف تبلیغی عراق در جنگ
  • ویژگیها‌ی تبلیغات عراق
  • استراتژی تبلیغاتی عراق در طول جنگ تحمیلی
  • ارزیابی عملکرد تبلیغی عراق در جنگ تحمیلی
  • آزمون پیشرفت تحصیلی
  • منابع

دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش تبلیغات عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه ملت ایران 76 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد