محل کارآموزی در مدیریت امورمشتریان گروه سایپا می باشد که این مدیریت به عنوان معاونت مستقل زیر مجموعه مدیرعامل شرکت می باشد و دارای سه واحد مجزا بوده که دبیرخانه رسیدگی به شکایات مشتریان و مرکز تماس و واحد نظر سنجی و ارزیابی از مهمترین واحدهای زیرمجموعه این مدیریت است که هر کدام از این واحدها دارای کارشناسان پاسخگو و رسیدگی جهت راهنمایی و حل مشکلات مطرح شده از طرف مشتریان میباشند. این سه واحد دارای رئیس و سرپرستان مستقل جهت کنترل و راهنمایی و تعریف فرایندها به کارشناسان و موارد مرتبط به امورمشتریان می باشد.
استاد کارورزی: فضه پرتوی
فرمت فایل 1: WORD (با قابلیت ویرایش)
فرمت فایل 2: PDF
تعداد صفحه: 9
پروژه کارورزی 2 در محل امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا