لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:86
فهرست و توضیحات:
شناسایی خطر
فرآیند هفت مرحله ای
تشخیص به موقع و اصلاح عوامل اشتباه
اشتباهات ناچیز در شناسایی جزیی
حداقل فوت زمان
بهبود سیستماتیک و نظامند سوابق دق
تعریف مشتریان تولید، به طور دقیق و روشن انتظاراتشان و در جائیکه آنها در سیکل دائمی تولید می باشند.
تجزیه و تحلیل الف) پیشنهادات معنی صنعت ب) گرایشات صنعتی از سه بعد کیفیتی: عادی، پیش بینی شده هیجان به خاطر بدستاوردن انتظارات مشتری. سه سطح کیفیت از مدل کانو Kano می باشند و اینکه آنها چگونه مؤسسات وسایل که برای کسب اطلاعات مشتری انتخاب می کنند این مدل مؤثر است یا نه. در محل مدل Kano بعداً بیشتر صحبت خواهیم کرد.
این ورودیها را سازماندهی کنیم و آنها را در اولویت قرار دهیم. تأثیر بازار الف و ب) در بند 2 که در بالا بیان شد. از طریق تحقیق بازار و نفوذ (صدای مشتری و قسمت C در بند 2 بوسیله Verbatism) متمرکز می شوند.
ترجمه و برکرداندن این صداها به درون اهداف فنی. این مورد در صورتی است که پلهای QFD یک شکاف مهمی بین استفاده کنندة تولید و طراحان و سازندگان می باشد. این تمرین و کار بی نهایت مفید یم باشد چون آن تکنولوژیهایی را ارائه می دهد (طرح و مهندسان و متخصصان پردازشی) که تلاشهای تولید و طرح بیشترین مقدار را برای مشتری به همراه دارد و آنها از اهمیت ناچیزی برخوردار می باشند.
استفاده از ترجمة اولیة اهداف فنی برای تعیین اینکه چگونه هرکدام از انتظارات مشتری می تواند به بهترین وجه برآورد شود. متخصصان مسئول و عهده دار این وظیفه یعنی مفهوم نشأت گرفته از مهندسی طراحی با داده های ورودی از مهندسی پردازش می باشند. برای توسعة این مفهوم تولید و استفادة نهایی از این مفهوم نگهداری شده در ذهن در طول طراحی، از سهولت تولید و قبول فوری در بازار اطمینان حاصل شده است.
طراحی برای تولید. اهداف متمرکز شده روی مفهوم و طرح از حالت تولید حاصل می شود. ساختار QFD از تبادل نظر فوری و اطلاعاتی که مردم در تولید طرح درگیرنده، نشأت می گیرد. مشارکت در فعالیتهای طرح و تولید، آنچه که باعث صعود سریع و هموار شدن در ح/ال پیشرفت و اولیه می شود، می باشد. اگر تقاضای عرضة post افزایش یابد، عملکردهای تولیدی شانس بهتری برای سرعت تولید هماهنگ عرضه به خاطر راهنمایی مدل QFD خواهد داشت.
به روز درآوردن انتظارات حمشتری اولیه در قالبهای QFD به عنوان تولید و تغییرات بازار. اگر قالبهای اولیة تولید امروزی شوند. همانطوریکه اطلاعات جدید بدست می آیند، زمان ارسال تولید می تواند کاهش عمده و چشمگیری داشته باشد و تولیدالت جدید می تواند به تدریج در مدت و سیکل کوتاهتری عرضه شوند. این موضع سازمان ها را مجاز به سیکل آموزشی بیشتر و انعطاف پذیری بالاتر و هر دو در فرصتهای گردهمایی و نشست بازار و پیشرفت و تغییر تولدی را مجاز می داند.
برای رساندن Synergy به بالاترین حد و در بین بازار، مهندسی طرح و تولید، یک ساختار پروژه مدیریتی مناسبی لازم است. همانطوریکه آ“ در یک ساختاری که اطلاعات روشنی را برای گروه پروژه تهیه می کنند، لازم است. همیشه شانسی از نتایج ناچیز تأثیر GIGO (garbage in , garbage out) وجود دارد. برای دور از این نتایج، لازم است که دو اصل بیان شود:
یک روند و فرآیند خوب تعریف شده ای برای جمع آوری داده ها و سازمان دادن آن به از درون اطلاعات وجود دارد.
مردم درگیر، بهترین منابع برای داده ها و اطلاعات می باشند.
هر دو از اهمیت برابری برخوردارند و در صورتیکه شما دانش لازم را از جایگاههای مختلف مشتریهایتان را محاسبه کنید و به نیازهای بیان شده و بیان نشده پاسخ دهیدو
4-11 مدل کانو Kano
مدل کانو (شکل 6-11) به روشن شدن فرآیند برای جمع آوری داده ها و سازمان دادن به آن کمک می کند. این مدل، دیدگاههای تولید هر گروه از مشتریان در سه نوع از کیفیت تعیین می کند: انتظار، نرمال، مهیج. هرکدام از این انواع کیفیت به شیوه مختلفی برای جمع آوری داده ها نیاز دارد ـ ساده ترین این شیوه برای جمع آوری اطلاعات در مورد کیفیت نرمال و عادی است. آن پایه بیشترین گفتگوهای ما در مورد یک گروه تولید ارائه شده است و معمولاً آن پایه ای برای تبلیغات است. موضوعات درگیر در کیفیت نرمال توسط اکثر مشتریان شناخته شده است. برای مثال، در مورد تایرها tirs دو موضوع اصلی قیمت و مدت ضمانتنامه می باشد. چون این موضعات به خوبی شناخته دشه هستند، ممکن است جمع آوری اطلاعات از مشتری با استفاده از زمینه های ساده، پست یات از طریق اشخاص صورت گیرد. برآورده کردن انتظارات مشتری جهت کیفیت عادی و معمولی، رقابت جدی را می طلبد.
موضوعات کیفیت مورد انتظار، مسائلی هستند که هیچ کس در مورد آن فکر نمی کند چون هر کسی آنها را سهل الوصول می پندارد تا وقتیکه آنها با هم برخورد نکنند، یک مثال تایر خواهد بود و در سرعت نقش تایر (گل تایر) که هوا را نگه نمی دارد یا یک تایر که دیوراه آن صاف صاف می شود بین 5000 مایلی از تاریخ خرید نمایان می شود. در این مورد کیفیت مورد انتظار، با مشتریان مصاحبه شده، از این کیفیت آگاهی دارند و می توانند جوابهایی را ارائه دهند، اما غالباً زیاده روی می شود. یک مقدار تجسس و جستجوی بالا نیاز دارد و چون اینها غالباً در مورد موضوع از نظر فکری درصد بالایی نیستند. برخی از روشها بکار می رود. برای کسب این اطلاعات که تکی تکی مصاحبه شده ها و در گروهها متمرکز شده قادر بودن به برآوردن مسائل کیفیتی مورد انتظار فقط در بازار گفته های مورد مصاحبه شده می تواند کیفیت مورد انظتار در مکانهای تجاری حاصل شود. برای آن مؤسه یا کارخانه وارد بازار نماید «محل بازار را برای آن باز نماید.
تحقیق درباره مدیریت سازمان