ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی : چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟

اختصاصی از ژیکو اقدام پژوهی : چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی : چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟


اقدام پژوهی :  چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟

 

 

 

 

 

 

 

فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحه:35

فهرست مطالب           

چکیده :. 3

مقدمه. 4

بررسی وضع موجود: 5

بیان مسئله. 6

جمع آوری اطلاعات (شواهد ۱). 7

پیشینه تحقیق: 8

تدریس :. 8

مفهوم خلاقیت :. 9

فرایند خلاقیت :. 9

آموزش پرورش و خلاقیت :. 10

دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان. 17

تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد ۱:. 20

تقاضاها:. 20

پس از جمع بندی اطلاعات و داده ها متوجه تقاضاهای زیر شدم :   20

انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی):. 22

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن :. 23

برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان:. 23

شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند :. 23

شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند :   24

شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند :. 24

شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند :   24

مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس :. 25

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲). 26

نتیجه گیری : 27

منابع :. 29

 

  چکیده :

هدف این پژوهش بهبود وضعیت  یادگیری درس ادبیات  دانش آموزان سوم راهنمایی به روش تلفیق تکنیک های خلاقیت با روش های تدریس است .روش تحقیق از نوع اقدام پژوهی بوده و گروه نمونه شامل ۲۱ دانش آموز سال سوم راهنمایی است .

. در این اقدام پژوهی تکنیک های خلاقیت  (از جمله یورش فکری, تکنیک دلفی , تکنیک خلاقیت طرح شبکه ای مغز و تکنیک شوخی ) , را با روش های تدریس (از جمله  روش تدریس مباحثه و مناظره ,روش تدریس فراگیری مشترک , روش تدریس تشکیل تیم های کلاسی و تدریس از طریق پرسش موثر ) ,تلفیق کرده و  نهایتا منجر به یادگیری اثر بخش درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی شد . بدین ترتیب با درک کامل مطلب و دریافت نمره های بالا ,توسط دانش آموزا ن علاقه آنها به یادگیری و فعال بودن در کلاس افزایش یافته و منجر به افزایش اعتماد به نفس و انگیزه یادگیری آنها شد. همچنین مشارکت در فعالیت های گروهی و تعامل با گروه نیز در آنها تقویت یافت .


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی : چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان سال سوم راهنمایی را بهبود بخشم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد