-2 مقدمه............................................................................................................................... 18
2-3 توضیح مختصری از بازاریابی .......................................................................................... 20
2-4 نام و نشان تجاری.......................................................................................................... 27
2-5 ارزش ویژه نام و نشان تجاری......................................................................................... 32
2-6 مدل های ارزش نام تجاری.............................................................................................. 34
2-7 رفتار مصرف کننده.......................................................................................................... 50
2-8 مدل های ارتباط بین نام و نشان تجاری و رفتار خرید مصرف کننده.................................... 53
2-9 تحقیقات انجام شده در ایران........................................................................................... 59
2-10 تحقیقات انجام شده در جهان 60
منابع
فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 48
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.
دانلود تحقیق تاثیر نام برند بر رفتار خرید مصرف کنندگان با فرمت ورد