ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره پروژه سمند 86 10 ص

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره پروژه سمند 86 10 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 10

 

شرکت ایران خودرو (سهامی عام)

پروژه سمند بهینه

فهرست مطالب

1 بخش اول : کلیات پروژه

1-1 معرفی پروژه و دامنه آن

1-2 اهداف و دلایل اجرای پروژه

1-3 مدت زمان اجرای پروژه

2 بخش دوم : مطالعه بازار

2-1 نتایج بدست آمده از مشتری میانی و نهایی

2-2 جمع بندی مطالعات بازار

بخش سوم:مشخصات فنی پروژه

3-1 مشخصات فنی و عمومی

3-2 ظرفیت مورد نظر

3-3 مکان اجرای پروژه

4 بخش چهارم : برآورد نیروی انسانی

4-1 برآورد نیروی انسانی

4-2 ساختار سازمانی پروژه

7 پیوست ها

پیوست 1-لیست کامل تغییرات سمند بهینه

1 بخش اول : کلیات پروژه

1-1 معرفی پروژه و دامنه آن

خودرو سمند به عنوان یک محصول استراتژیک و ملی در بازار داخلی و خارجی مورد توجه فراوان قرار داشته و از این رو روند بهبود و ارتقا و تنوع در آن، همواره مورد انتظار بوده است.

سمند بهینه مدل بهبود یافته خودروی سمند می باشد که در همان بخش قیمتی و کلاس ابعادی سمند (بخش M5 و کلاس D ) ارائه می گردد و در نظر است با استفاده از راهکارهای مختلف نسبت به اصلاح و ارتقاء سیستمهای مختلف خودرو سمند با هدف دستیابی به نمرات کیفی قابل قبول اقدام گردد.

1- 2 اهداف و دلایل اجرای پروژه

با توجه به تعاریف کلی شرکت در رابطه با:

1- حفظ و گسترش سهم ایران خودرو در بخش M5

2- حفظ قدرت رقابت پذیری خودروی سمند در بازار

3- بهبود مستمر محصولات ایران خودرو

پروژه سمند بهینه به منظور دستیابی به اهداف زیر تعریف گردیده است:

-افزایش کیفیت خودرو و رفع ایرادات سمند

-افزایش ایمنی و امنیت خودروی سمند

-به روزآوری و استفاده از فن آوریهای جدید

-کاهش هزینه مشروط بر حفظ یا افزایش کیفیت

-کاهش وزن خودرو

-ایجاد تغییرات ظاهری و در نتیجه تنوع در محصول

-افزایش سهم بازار در محصولات کلاس E وD

-پاسخگویی به نیازهای صادراتی

1- 3 مدت زمان اجرای پروژه

بر اساس بررسیهای به عمل آمده امکان انجام تغییرات اشاره شده در این گزارش جهت ساخت سمند بهینه طی مدت 16 ماه ( از تاریخ1/03/86 الی 30/06/87) وجود دارد .

2 بخش دوم : مطالعه بازار

2-1 نتایج بدست آمده از مشتری میانی و نهایی

به منظور حفظ وتوسعه سهم ایران خودرو در بازار داخلی و حضور در بازارهای خارجی مطالعات لازم صورت گرفته که در اینجا به نتایج کلی آن اشاره می گردد:

هدف اصلی پروژه بهبود کیفیت خودرو و رفع ایرادات و نواقص مطروحه سمند می باشد لذا با عنایت به این هدف ,ایرادات مطرح شده از منابع مختلف (کیفیت –مشتری – صادرات ) مورد بررسی قرار گرفت .

در بخش کیفی ,هدف کاهش نمره منفی خودروی سمند بر گرفته از آدیت طرح تفضیلی سازمان بازرسی وزارت صنایع (ایدرو ) می باشد با توجه به فعالیتهای در نظر گرفته شده کاهش 50 نمره منفی سمند پیش بینی می گردد.

علاوه بر مسائل مطرح شده در آدیت خودرو در سطح کارخانه ,تعدادی از مشکلات بعد از کارکرد چند هزار کیلومتری خودرو نمایان می شود که این نوع ایرادات توسط بخش های خدمات پس از فروش ,امداد خودرو و نیز نظر سنجی از مشتری گزارش می گردد .با توجه به فعالیتهای در نظر گرفته شده در این بخش ,افزایش رضایت مشتری به حداقل 60% در خصوص آیتمهای خاص هدف پروژه می باشد.

باتوجه به اهمیت بیش از پیش بحث صادرات و نیز ایمنی و امنیت خودروها ,برای ارتقاء محصول در این زمینه ,فعالیتهایی تعریف شده است که با اجرای آنها به بخشی از نیازهای صادراتی پاسخ داده خواهد شد همچنِن با اجرای آیتمهای در نظر گرفته شده در بخش ایمنی و امنیت, تا حد زیادی دغدغه های شرکت و ارگان های مسئول بیرون شرکت در این زمینه برطرف خواهد شد .

جمع بندی مطالعات بازار

با توجه به اینکه این پروژه در راستای بهبود خودرو سمند (سمند معمولی و سمندlx )میباشد تابع کلیه مطالعات و پیش بینی های مربوط به مطالعات بازار محصول سمند خواهد بود.

3 بخش سوم:مشخصات فنی پروژه


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره پروژه سمند 86 10 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد