مدیریت بازاریابی:
تجزیه وتحلیل ,برنامه ریزی ,پیاده کردن و کنترل طرح هایی است که
برای خلق کردن(ایجاد) , ساختن و ابقا مبادله های سودمند
با خریداران مورد نظر(هدف) برای رسیدن به اهداف سازمان بوجود می آید
فلسفه های بازاریابی:
تولید
فروش
محصول
بازاریابی اجتماعی
تولید:
مصرف کنندگان خواستار اجناسی هستند که در دسترس بوده و توانایی خرید آن را داسته باشند
فلسفه تولید برای دو حالت اقتضا می کند:
1 – عرضه<تقاضا
2 – بالا بودن هزینه تولید
عرضه افزایش می یابد
صرفه جویی به مقیاس به منظور کاهش هزینه
محصول:
فلسفه کالا بر این اصل نهاده شده است که با بهبود مستمر کالا نیاز مشتری را تامین نماید
با بهترین کیفیت
بهترین عملکرد
با بهترین شکل
شامل 6 اسلاید POWERPOINT
دانلود پاورپوینت فلسفه های مدیریت بازاریابی