لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 20
ابا عبدالله نهضتی کرده است فوق العاده با عظمت و ترس
دو تعریف معنوی در هدف امام حسین (ع):
امام حسین می گوید. من نهضت کردم برای امر به معروف برای اینکه این را زنده نگه دارم برای اینکه با مفاسد مبارزه کنم ، نهضت اسلامی است ،ما آمده ایم یم چیز دیگری گفتیمو دو تا تحریف معنوی در اینجا ذکر کردیم. یک جا گفتیم حسین بن علی قیام کرد که کشته شد . برای اینکه گناهان ما آفریده شود. ، حالا بپرسند ،آفرین در کجاست؟ خود حسین چنین چیزی گفت؟ پیغمبر گفت ؟ چنین حرفی را چه کسی گفت؟ می گوییم ما به این حرفها چکار داریم. امام حسین کشته شد. برای اینکه گناهان ما بخشیده شود. نمی دانیم که این فکر را ما از دنیای مسیحیت گرفته ایم.
ملت مسلمان خیلی چیزها را نداشته از دنیای مسیحیت بر ضد اسلام گرفت. یکی همین هست. یکی از اصول معتقدات مسیحی سالم (به) صلیب رفتن مسیح است. برای اینکه قادر نمی باشد. الان «الفادی» لقب مسیح است و این از نظر مسیحیت جز متن مسیحیت است.
می گویند عیسی به دار رفتن عیسی کفاره گناه امت شد یعنی گناهان خودشان را به حساب عیسی می گذاشتند. تحریف معنوی دومی که از نظر تفسیرو توجیه حادثه کربلا رخداد این بود که گفت «می دانید چرا امام حسین رفت و کشته شد. یک دستور خصوصی فقط برای او بود و به او گفتند . برو خودت را به کشتن بده. معلوم است اگر یک چیزی خصوصی باشد دیگر قابل پیروی نیست. اگر بگویند حسین چنین کرد. تو چنین کن. می گویند»
حسین از یک دستور کلی و عمومی است ، مربوط نیست.
از اینجا نا حادثه را از نظر اثر فید داشتن عقیم کردیم ، خیلی به نظر کوچک می آید که بگویند. دستور خصوصی بود. ولی می گوییم وقتی گفتی دستور خصوصی ،معنایش این است که دستورهای عمومی در این زمینه ها کافی و وافی نیست. یعنی اگر دستور خصوصی نمی رسید ، اسلام دستوری نداشت که بگویند در چنین شرایطی باید حرکت و قیام کرد ، بلکه اسلام می گفت، هر چه به نظرتان می رسد ، عمل کنید ،این خیانتی است به حسین بن علی آیا ضیافتی از این بالاتر هم در دنیا صورت گرفته است ، تحریف معنوی که در حادثه عاشورا صورت گرفته از آن تحریفات لفظی صد درجه خطرناک تر است.
در تعریف لفظی یکی می گوید من حدس می زنم عاشورا 72 ساعت بوده و بعد هم تاکید دارد که هفتاد و دو ساعت بود ،آنکه می گوید سیصد هزار نفر را حسین بن علی گشت و از این دروغها این هدفها برای حسین بن علی آنقدر خطر ندارد خطر ندارد که این تحریفهای معنوی خطرناک است. پس ما آمدیم نهضت حسین بن علی را که خود هدف و منظوری داشته است ،تحریف کردیم. پس چنین حادثه ای را باید زنده نگه دات ، حادثه ای کهک جمعیت هفتاد و دو نفری از نظر روحی یک جمعیت سی هزار نفری را شکست دارند ، چطور شکست دارند؟ اولاً با اینکه دراقلیت بودند و کشته شدنشان قطعی بود. یک نفر از اینها به دشمن ملحق نشد ، اما از این سی هزار نفر به اینها ملحق شدند ، یکی از سردارانشان حربن یزید ریاحی و سی نفر دیگر این دلیل بر این
ابا عبدالله