
مردم و صاحبان کسب و کار نمی دانند با ورود به هزاره سوم میلادی،به پیشواز چه چیزی می روند.شرکت ها از اینکه هرچند سال یکبار بازارشان دگرگون می شود غافلند.راهبرد پیروزمند و موفقیت آمیز سال پیش،ممکن است امسال ناکارآمد از آب در آید.اگر خوب نگاه کنیم، در حال حاضر دو دسته شرکت را در صحنه رقابت می بینیم:
شرکتهائی که تغییرات و دگرگونی را پذیرا هستند و شرکتهائی که با عدم پذیرش تغییرات نابود می شوند.
در این تحقیق سعی شده فرصت های نهفته در بازاریابی و منابع فرصت ها را معرفی تا سازمانها و شرکتهای فعال در مقوله بازاریابی،ساختار خود را براین اساس بنا نهاده و در رقابت با سایر رقبا در بهبود اوضاع رقابتی کسب و کار خود سود بیشتری کسب نمایند
بررسی تکنیک های فرصت یابی در بازاریابی برای ایجاد مزیت رقابتی