لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 29
موسسه آموزش عالی هاتف
عنوان تحقیق : محیط چند رسانه ای
استادمربوطه : جناب آقای دکتر فصیح
نام درس : شیوه ارائه 2
نام دانشجو : مریم سارانی
شماره شناسایی : 88122068
تاریخ ارائه تحقیق : 20/9/1389
فهرست مطالب
مقدمه ......................................................................................................4
انواع رسانه...............................................................................................6
معایب رسانه ها .........................................................................................6
سیستم های چند رسانه ایی .............................................................................7
انواع مختلف سیستم های چند رسانه ایی ............................................................8
اجزای سازنده نرم افزارهای چند رسانه ایی .......................................................12
مراحل طراحی وساخت نرم افزارهای چند رسانه ایی ............................................15
اصول طراحی صفحات نرم افزارهای چند رسانه ایی.............................................18
ساختاروعناصرسیستم های چندرسانه ایی...........................................................19
پارامترهای کاربرد نوشتار درسیستم های چند رسانه ایی.........................................20
انواع قالب های تصاویرگرافیکی ....................................................................26
منابع ومآخذ .............................................................................................28
مقدمه :
دنیایی که مادر آن زندگی می کنیم دنیای اطلاعات و ارتباطات می باشد و هر کس دارای
اطلاعاتی باشد، می بایست اطلاعات خود را با استفاده از تکنولوژی های ارتباطی به دیگران انتقال
دهد، پس هر کس دارای اطلاعات بیشتری باشد و بتواند از طریق ارتباط آن را به دیگران انتقال دهد
موفق تربوده و دارای قدرت بیشتری می باشد. در دنیای کنونی که اطلاعات و ارتباطات نام گرفته
، جریان تولید به چند مسئله توجه خاصی داشته است :
1- دسترسی بهتر و راحت تر
2- صرفه جویی در زمان
3- تنوع
4- مسترد شدن دایره منابع
5- کاربران متعدد و بی شمار
6- صرفه جویی هزینه ها
7- مدرن شدن جامعه
8- از بین رفتن محدودیت
9- رضایت مشتری
10- رسانه
که همواره جریان تولید به دو مسئله آخر توجه خاصی داشته است یعنی :
· رضایت مشتری
· رسانه
تحقیق در مورد محیط چند رسانه ای