ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

اختصاصی از ژیکو مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری


مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری

49 صفحه

همراه با منابع

مقدمه ......................................................................................................................................  22

تعاریف: ..................................................................................................................................   22

مدیریت دانش (KM) ...............................................................................................................   23

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ............................................................................................   24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی..............................................................................................   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).........................................................   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری............................................................................. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)..........................................................................   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)................................................................   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .................................................................   32

تاریخچه ..............................................................................................................................   33

اهمیت .................................................................................................................................   36

موضوعات مورد بحث در CRM .........................................................................................   37

مشتری ................................................................................................................................   37

ارتباط .................................................................................................................................   39

مدیریت ..............................................................................................................................   39

انواع CRM: .......................................................................................................................   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .......................................................................................   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : ...................................................................   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA) ............................................................................................   42

پشتیبانی و خدمات مشتری ...................................................................................................   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .................................................................................................   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .........................................................................................   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ ..........................................................................................   45

داده کاوی ...........................................................................................................................   45

قابلیت های داده کاوی ........................................................................................................   46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی ......................................................................................   46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM : ......................................................................   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فرایند" ...........................................................   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "استراتژی" .......................................................................   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "فلسفه" ............................................................................   50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "قابلیت" ..........................................................................   50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان "تکنولوژی" .....................................................................   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :..............................................................................................   52

از دیدگاه بارنت ...........................................................................................................................   52

از دیدگاه نول ...............................................................................................................................   52

از دیدگاه سویفت .........................................................................................................................   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .........................................................................................................   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .....................................................................................................   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM........................................................................   54

فرآیندها ...............................................................................................................................   55

عوامل انسانی ... ...................................................................................................................   56

تکنولوژی ..... ................................................................................................................................   57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ...... ...................................................................................   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .............................................................................   62

برنامه ریزی ...................................................................................................................... ...  62

پایه ریزی ......................................................................................................................... ...  62

اجرا .....................................................................................................................................   63

موانع و عوامل شکست CRM .............................................................................................   63


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد