پاورپوینت درباره طرح جامع بانکهای ایران
13اسلاید
فهرست
•توافق و تعاریف پایه
•اهداف
•فهرست عملیات بانکی قابل دسترسی در ایران
•محصولات و زمان تحویل پیشنهادی
•روش اجرا و انتقال
•راههای ارتباط و دریافت خدمات
•اماکن و ادارات تحت پوشش برای بانک
•مشخصات بانکی طرح متمرکز
•مشخصات فنی طرح
•مزایای فنی و مالی روش متمرکز
•
•پایداری شبکه به میزان 97 درصد، برای بانک ها کافی است
•پایداری شبکه در مخابرات ایران، حداقل 99 درصد است
•شبکه گسترده توسط مخابرات ایران تا حد مناسبی برقرار شده و توسط دیگران نیز برقرار می شود.
•بانک ها شبکه گسترده را کمی جدی تر مدیریت کنند.
•برقراری نظام بانکداری الکترونیک (برنامه چهارم ماده 29 بند ز و برنامه بانک مرکزی)
•گسترش خدمات بانکی (کسب سود) بدون حضور مشتری در شعبه (منزل، شرکت، اداره، ...)
•گسترش خدمات بانکی بدون وابستگی مشتری به یک شعبه بانک و بانک خاص
•انجام درصد مهمی از کل تراکنشهای بانک، در اینترنت، تا سال 1385
•پشتیبانی تجارت الکترونیک(e-merchant)
•یکپارچگی(همبستگی) و هماهنگی خدمات
•رقابت در کسب رضایت مشتری، جلب مشتری، حفظ مشتری و ...
•ایجاد بستر مناسب برای خدماتی مشابه بانکهای خارجی
•نظارت، حسابرسی، بازرسی متمرکز، مدیریت ریسک، پول شویی و (Data Mining)
•کاهش اسناد کاغذی (هزینه تمام پروژهها را پوشش میدهد)
•ساختن محصولات و بازارهای جدید و خدمات مشترک بین بانکها (با نیروهای موجود بانک)
پاورپوینت درباره طرح جامع بانکهای ایران