ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان و آموزش و پرورش 41 ص

اختصاصی از ژیکو بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان و آموزش و پرورش 41 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 41

عنوان پژوهش :
بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم
دبستان طوبی رفعت – آموزش و پرورش ناحیه 7

پژوهشگر : فریبا شمشیری
سال تحصیلی 88-87
آموزگار اگر چه خداوند گار نیست
بعد از خدای برتر از آموزگار نیست
 عنوان     شماره صفحه
معرفی پژوهش......................................................................................الف
    شعر...................................................................................................ب
تشکر و قدردانی.....................................................................................1
 مقدمه ................................................................................................3
 توصیف ، وضعیت موجود..........................................................................5
 روشهای گردآوری اطلاعات(شواهد یک ) .......................................................7
تجزیه و تحلیل داده ها................................................................................23
    پــــــــیشنهادراه حل موقتی و انتخاب راه حل...................................................26
اجرای را حل و نظارت............................................................................27
گردآوری اطلاعات ( شواهد 2)..................................................................29
نتیجه گیری ( ارزشیابی )......................... ..............................................30

من یک معلمم ، لحظه ای به دنیا آمدم که نخستین سوال بر زبان یک کودک جاری شد . من یک جنگجو هستم و هر روز با منفی بافی ، ترس ، دنباله روی ، تعصب ، جهل و بی تفاوتی بجنگم ولی در این نبرد متحدینی نیز دارم : هوشیاری ، کنجکاوی، حمایت والدین ، فردیت شخص ، خلاقیت ، ایمان ، عشق و خنده که همه زیر پرچم من می جنگند.
باید برای این زندگی جالب و دوست داستنی چه کسی را سپاس بگویم ؟
من بسیار سعادتمندم که از چنین تجربه گرانسنگی بهره می برم .
من یک معلمم و خداوند را هر روز از این بابت شکر می کنم .
زیرا که من حالا را در خدمت آینده به کار می گیرم .
مشکلات دیکته نویسی
دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس دیکته دچار مشکل هستند و به نسبت تعدادغلط هایی که مرتکب می شوند نمرات کمتری دریافت می کنند واقعیت این است که انواع اشتباهاتی که کودک مرتکب می شود از یک نوع و یک نسخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد و به پیشرفت وی اطمینان یافت . برای دستیابی به یک راه حل ساده و امیدوارکننده بهتر است ابتدا با اجرای آزمون هوشی از طبیعی بودن هوش کودک اطمینان حاصل نماییم . اگر کودک در سایر درس ها و فعالیت هایش مثل سایر کودکان معمولی باشد به اجرای آزمون هوش نیاز نداریم . بعد از اطمینان از عادی بودن هوش دانش آموز باید اشتباهات دیکته های متعدد دانش آموز را از روی دفتر دیکته وی یادداشت کنیم و علت یا علل آن اشتباهات را بیابیم.
توصیف وضعیت موجود :
من فریبا شمشیری به مدت 18 سال شغلی بسیار شیرین و دوست داشتنی دارم . شغل بزرگ معلمی و افتخارم این می باشد که به عنوان یک معلم مشغول به خدمت می باشم.من به شاگردانم عشق می ورزم و با آن ها ارتباط عاطفی بسیار بالایی دارم آنان حرف دلشان را با من در میان می گذارند ، شاید موفقیت من در گرو همین ارتباط عاطفی می باشد . . فارغ التحصیل از تربیت معلم در رشته آموزش ابتدائی می باشم ، ابتدای خدمتم در روستای دور افتاده ای بودم بعد از چندین سال خدمت به مشهد مقدس انتقال یافته و به مدّت 3 سا


دانلود با لینک مستقیم


بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان و آموزش و پرورش 41 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد