ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد

اختصاصی از ژیکو ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد


ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد

ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحات: 162

 

 

 

 

  • آموزش رسمی پیش دانشگاهی
  • آموزش پایه
  • آموزش پیش دبستانی
  • آموزش ابتدایی
  • آموزش متوسطه
  • آموزش عالی
  • آموزش بزرگسالان
  • آموزش استثنایی
  • آموزش معلمان
  • آموزش ضمن خدمت
  • آموزش غیر رسمی


آموزش رسمی پیش دانشگاهی

از آن‌جایی که اصل اساسی درساختار آموزشی کشور سوئد بر فراهم آوردن امکانات آموزشی برای کلیه شهروندان سوئدی  بدون توجه به پیشینه قومی واجتماعی و تابعیت فردی آنان استوار می‌باشد، از این روی کلیه مدارسی که از قوانین آموزشی پایه تبعیت می‌نمایند (مدارس ابتدایی و مقدماتی و تکمیلی متوسطه) به صورت فراگیر طراحی  شده‌اند تا کلیه نسل جوان را تحت پوشش قرار دهند.

 علاوه برمواد درسی، کتب آموزشی مدارس ابتدایی ومقدماتی و تکمیلی متوسطه مراکز آموزشی سراسر کشور یکسان است. قوانین کشوری خاصی نیز در خصوص ساختار آموزشی کشور در قوانین آموزشی کشور توسط مجلس ملی به تصویب رسیده است. تحصیلات ویژه بزرگسالان نیز درکشور سوئد از سابقه تاریخی طولانی برخوردار بوده وگزینه های گوناگونی درسراسر کشور جهت ادامه تحصیلات وجود دارد. تحصیلات ویژه بزرگسالان به صورت یکسان با آنچه در مدارس، از ابتدایی تا متوسطه، ارائه می‌گردد،  بخشی از ساختار مدارس عمومی محسوب می‌گردد. این امتیاز خود به هر فرد این امکان را میدهد که به تکمیل تحصیلات خود تا مقطع متوسطه مبادرت ‌نموده و مجددا به ساختار رسمی مدارک آموزشی بپیوندد . بنابراین آموزش در سوئد از نظر ساختاری به صورت دوره‌های آموزشی یکسان از سطح ابتدایی تا آموزش متوسطه وآموزش بزرگسالان برای کلیه شهروندان سوئدی فراهم می‌باشد. علاوه براین طرح‌های مالی گوناگونی نیز اتخاذ گردیده که به دانش آموزان ودانشجویان اجازه می‌دهد تا درطول سنوات آموزشی خود (آموزش متوسطه و آموزش بزرگ‌سالان) و همچنین تحصیلات عالی منابع مالی مورد نیاز خود را فراهم نمایند.

آمار تحصیلی تعداد دانش‌آموزان و مدارس

طبق آخرین آمار بدست آمده تعداد 305300 دانش‌آموز سوئدی در مراکز تکمیلی آموزش متوسطه آموزش می‌بینند.گفتنی است از %7/4 از این تعداد (14300) درمراکز تکمیلی متوسطه مستقل(خصوصی) ثبت‌نام به عمل می‌آید.سهم مذکور طی سال‌های اخیر به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته و این در حالی‌است که طی سال 1996 تنها از %8/1 دانش‌آموزان در مدارس مستقل ثبت‌نام به عمل می‌آمد.


دانلود با لینک مستقیم


ساختار کلی نظام آموزش کشور سوئد

دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو (کلاچای)

اختصاصی از ژیکو دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو (کلاچای) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو (کلاچای)

 

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :14

 

بخشی از متن کارآموزی

 مقدمه:

الف : آشنایی کلی با مکان کارآموزی

1- تاریخچه سازمان :

تکنولوژی در جهان امروز از ویژگی خاصی بر خوردار است و اگر به بخت واقبال معتقد باشیم می توانیم بگوییم تکنولوژی از واژه هائیست که با اقبال خوبی مواجه است .

چرا که دارندگان آن به آسانی میتوانند بر طالبین آن حکومت کنند . امروز نه تنها احتیاج به اقدامی جدی برای استثمار ندارند بلکه کشورهای جهان سوم خود به استقبال استثمار میروند . چون درخواست تکنولوژی بدون توجه به مسائل دانش فنی آن چیزی جزئ اسارت و استثمار نخواهد بود . متاسفانه کشور ما این اسارت را تجزیه کرده است چرا که پیش از دویس میلیارد در سی سال گذشته برای صنعت سرمایه گذاری کرده اما تقریباً از صنعت چیز قابل توجهی نداریم در حالیکه کشورهای دیگر با سرمایه گذاری خیلی کمتراز این به صورت یک کشورصنعتی درآمده اند.

در میان صناع مختلف صنعت خودرو دارای اهمیت بیشتری است زیرا ان را معمولاً مادر صنایع دیگر می نامند. دلیل عمده اهمیت این صنعت عبارتند از : کاربرد وسیع ، پچیدگی ، گستردگی قطعات مورد نیاز و در نتیجه وسیع بودن کارخانجات مرتبط با این صنعت ، ارزش افزوده در صنعت خودرو است .نگاهی گذرا به وضعیت این صنعت در کشورهای پیشرفته صنعتی ما را با اهمیت این صنعت بیشترآشنا می سازد . از کلیهاتومبیلهای تولید شده در جهان در سال 2000 میلادی 85 % آن در سه بخش همده صنعتی جهان تولید شده است . از این رقم حدود 28% مربوط به کشورهای اروپایی ، 29 % مربوط به آمریکا و 28 % مربوط به ژاپن است . ژاپن در فاصله سالهای 76 تا 85 میلادی 52% و از سال 85 تا 2000 حدود 200% رشد در تولید داشته است و این رقم افزایش برای تولید آن هم در حد تولیدات ژاپن بسیارزیاد است . در نتیجه تعیین سیاست در مورد این صنعت از تصمیم گیری های مهمی است که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که مسئولان نظام باید بدان به صورت عمیق توجه کنند چرا که این موضوع نقش مهمی در استقلال یا به عکس وابستگی دارد . میان خودروها نیز خودروی سواری به علت مصرف فوق العاده آن نسبت به خودروهای دیگر نقش مهمتری را ایفا           می کند در این جا تاریخچه خودروی سبک در ایران را  بررسی  و هم چنین تاریخچه کارخانه ایران خودرو.

اولین اتومبیل در سال 1280 هجری شمسی برای استفاده مظفرالدین شاه واردایران شد  این اتومبیل جنبه تشریفاتی داشت و در خیابانهای نامناسب آن زمان گاه گاه تردد  می نمود . اما بیشتر مواقع به دلیل اشکالات فنی (وگاهی به دلیل عدم پرداخت حقوق راننده آن) در گوشهای از قصر شاه متوقف بود . در حدود بیست سال بعد ورود اتومبیل برای مصارف شخصی توسط اعیان و اشراف آغاز شد و به تدریج نیز تعدادی برای مصارف عمومی وارد گردید به طوریکه بر اساس آمار موجود در سال1307 هزار و پانصد دستگاه خودرو شخصی و هزار دستگاه نیز کرایه وجود داشت . در سال 1321 حدود 130 دستگاه اتومبیل سواری به طور یکجا وارد شد . ورود اتومبیل هر سال افزایش یافت تا سال 1326 حدود 3000 دستگاه در سالوارد کشور شد . در سال 1324 حدود 10000 دستگاه اتومبیل وارد ایران شد . در طی این سالها تنها کار تولیدی کهدر زمینه خودرو در ایران انجام می شد تولید اطاقهای چوبی آن هم بیشتر برای قسمت بار کامیون ها بود . در سال 1366 اولین کارخانه مونتاژخودرو جهت مونتاژ جبپ دو دیفرانسیل توسط شرکت سهامی جیپ ایران بادریافت شش میلیون ریال وام از وزارت اقتصاد افتتاح شد . در سال 1340 شرکت فیات ایتالیا اقدام به سرمایه گذاری در ایران جهت مونتاژ اتومبیل فیات 1100 نمود اما پنچ سال بعد از تولید آن متوقف شد . در سال 1341 انعقاد قرار دادی با شرکت تالبوت جهت تولید اتومبیل در ایران مورد بررسی قرار گرفت . از جمله مدلهای تالبوت می توان به مدل Hanter اشاره کرد که برای کشورهای آسیایی در نظر گرفته شده بود که امتیاز آن به ایران واگذار گردید که نامش همنام تیر افسانهای آرش کمانگیر پیکان نامیده شد .در سال 1343 وزارت اقتصاد با اتخاد سیاستی جدید از صدور مجوز مونتاژ جلوگیری می کند و انعقاد قرار داد تالبوت را منوط به تولید قطعات بدنه و شاسی و پرس آنها در ایران می کند . متاسفانه عدم پیگیری این سیاست در سال 1346 خط مونتاژ اتومبیل های آریا و شاهین تحت امتیاز شرکت آمریکن موتورز ،در کارخانه جیپ آغاز به کار می کند . در همین سال خطوط مونتاژ ژیان نیز تحت امتیاز سیتروئن فرانسه ، د رکارخانه سایپا به راه انداخته می شود . 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی در نمایندگی مجاز ایران خودرو (کلاچای)

پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت


پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM

این فایل حاوی مطالعه مدیریت جامع کیفیت می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در 50 اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 





فهرست  
مدیریت جامع کیفیت
فلسفه مدیریت
تعریف مدیریت جامع کیفیت
ارکان فلسفی مدیریت جامع کیفیت
سیر تکاملی روند مدیریت کیفیت جامع (TQM)
اصول T.Q.M
دو نوع سیستم بارز
الگوی کلی سیستم مدیریت کیفیت
مراحل اجرای برنامه TQM
استقرار نظام مدیریت فراگیر در مجتمع فولاد مبارکه
عوامل مهم در موفقیت شرکت در استقرارنظام تحول کیفیت

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت

دانلود کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

اختصاصی از ژیکو دانلود کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
دانلود کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

 

 

 

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه :108

 

فهرست مطالب :

عنوان                                                                    صفحه

مقدمه                                      

بخش اول : پیاده و سوار کردن قطعات موتور       

کلیات مربوط به بازدید قسمتهای موتور                    1

آزمایش رینگ های پیستون                          10

کلیات مربوط به بستن موتور                           13

بستن میل لنگ و کپه های ثابت روی بلوک موتور                 13

بستن پیستون ، گچن پین و شاتون                       15

جا انداختن رینگها روی پیستون                           16

جا انداختن پیستون و شاتون                           17

بستن اویل پمپ به بلوک موتور                            19

بستن فلایویل روی میل لنگ                             19

بستن میل سوپاپ                                      20

بستن دینام واستارت بر روی موتور                        24

بخش دوم : تعمیر سیلندر

سائیدگی سیلندر و علل آن                                      25

سنگ زدن یا پولیش موتور                              30

بوش های سیلندر                                  34

تعمیر ترک های بلوک سیلندر                           36

بخش سوم : تعمیر سوپاپ و سرسیلندر

عیب های سوپاپ                                   37

بخش چهارم : چرخ دنده های جلوی موتور و طرز تنظیم آنها

تایمینگ                                     41

بخش پنجم : تعمیر شاتون ، میل لنگ و یاتاقانها

کلیات مربوط به شاتون و گجن پین                         48

سنگ زدن میل لنگ                                     61

یادآوری                                     68

ساختمان یاتاقان                                     71

علل صدمه دیدن یاتاقانها                                76

بخش ششم : عیب یابی

کاهش کشش موتور                           78

عواملی که در عمر موتور تاثیر دارند                     83

 

بخش اوّل ـ پیاده و سوار کردن قطعات موتور (تعمیر اساسی)

1ـ کلیات مربوط به بازدید قسمتهای موتور

پس از شستشوی قسمتهای مختلف موتور و خشک کردن آنها ، بایستی کلیة قطعات تراشکاری شده و یا تعویض شده بازدید گردد. هم چنین خلاصی ( لقی )قسمتهای مختلف موتور کنترل شده و با ارقام مندرج در کتاب راهنمای تعمیرات موتور اتومبیل مقایسه و تطبیق داده شود. در صورتی که کتاب راهنما در دسترس نباشد می توان ارقام مربوط به مشخصات فنی موتور را از تراشکار با تجربه پرسید و یاداشت نمود. لازم به یادآوری است که هر تعمیرکاری، بایستی ارقام مربوط به مشخصات فنی موتور را که به طور تجربی به دست آمده و بین تعمیرکاران معمول است در دفترچه ای یادداشت کرده ، و در صورت لزوم از آنها استفاده نماید. هم چنین در جدولهای 1و2مقدار سفتی پیچهای موتور با تورک متر ( آچار مدرّج )، نسبت به بزرگی و کوچکی آن ( قدرت موتور )و نسبت به قطر و جنس پیچ به طور نمونه ذکر شده است .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی در نمایندگی ایران خودرو

اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟

اختصاصی از ژیکو اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟بافرمت ورد وقابل ویرایش در27صفحه

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پزوهنده میباشد

مقدمه

 

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری کودکان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش درفرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد. امری که فرد به عنوان عکس‌العمل از خود بروز می‌دهد به گونه‌ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فردگویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.

 

اصل و مبنای پرخاشگری می‌تواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی می‌تواند متفاوت باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بیان مسئله

 

پرخاشگری یکی از رایجترین واکنشهای کودکان نسبت به ناراحتیها و ناکامی هاست که به منظور صدمه رساندن به دیگران ، کسب پاداش ، ارضای نیازها یا رفع موانع انجام می شود . چون تمام اعمال و رفتارهای انسان دارای هدف است رفتار پرخاشگرانه نیز هدف دارد هدف ، مهم ترین عامل در توجیه نوع رفتار است . براساس شناخت هدف ، می توان بین اعمال و رفتارهای گوناگون وجه تمایز قائل شد و آنها را در زمره رفتارهای سالم یا پرخاشگرانه برشمرد . ممکن است دو عمل یکسان در یک زمان یا دو هدف متفاوت انجام گیرد که یکی رفتار سالم و دیگری رفتار پرخاشگرانه تلقی شود ، برای مثال کودکی را در نظر آورید که در حیاط مدرسه در حال توپ بازی است . اگر توپش به طور تصادفی و بدون آنکه اراده کند به شیشه پنجره بخورد و آن را بشکند ،این عمل پرخاشگری نیست ، در حالیکه اگر توپش به صورت عمدی و به قصد شکستن شیشه بسوی پنجره پرتاب شود ، رفتارش پرخاشگرانه است ، از این رو ، در شناسایی و تعریف پرخاشگری و رفتار پرخاشگرانه باید هدف از انجام دادن آن عمل مشخص شود . مهم ترین هدف زندگی ما رسیدن به شادی و نشاط و کم کردن خشم و استرس است . حرکت و فعالیت انسان برای دست یافتن به شادی است . اگر فضای آموزشی ما از نشاط و شادی خاصی برخوردار باشد نتیجه ی آن فراگیرانی شاد و با عزت نفس بالا و آرام خواهد بود و آینده سازان خوبی برای این مرزو بوم خواهند بود .

 

پرخاشگری انواع گوناگونی دارد و آشکارترین نمونه های آن عبارتند از :

 

پرخاشگری فیزیکی 2- تهدید کلامی 3- توهین کلامی 4- پرخاشگری کلامی 5- شکایت 6- پرهیز و پرخاشگری ارتباطی

پژوهنده میباشد

 


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم معضورت اخلاقی دانش آموزان کلاسم را مثل پرخاشگری از بین ببرم ؟