ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

اختصاصی از ژیکو سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)


سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

جهانی‌شدن تجارت و اقتصاد و پویاتر شدن رقابت، نقش مشتریان را در سازمان‌ها تغییر داده است نگاه امروز سازمان‌ها به مشتریان تنها یک مصرف‌کننده صرف نیست. مشتریان در سازمان‌های امروز در تولید کالا و ارائه خدمت، رویه‌های انجام امور و فرایندها، توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهم‌ترین مباحث موردعلاقه و توجه محققان و مدیران سازمان‌ها محسوب می‌شود. شرکت‌های امروزی از طریق تجزیه‌وتحلیل چرخه زندگی مشتری به افزایش ارزش مشتری دست‌یافته‌اند. ابزارها و فناوری‌های انبار داده، روابط عمومی و نحوه­ی برخورد با مشتریان و دیگر تکنیک‌های مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌هایی هستند که فرصت‌های جدیدی را برای تجارت فراهم کرده‌اند؛ بنابراین، با جمع‌آوری داده‌های مربوط به مشتری و تصمیم‌گیری بر اساس الگوهای استخراج‌شده از روابط پنهان میان آن­ها، می‌توان به خواسته مشتری محوری خود جامه عمل پوشاند. 

 

 

 

 

تعداد :43 صفحه

 چیزی که این مقالات را متمایز کرده است آماده بودن مقالات و ظاهر زیبای آنها می باشد تا خریدار از خرید خود راضی باشد
مقالات را با ورژن  office2010  به بالا باز کنید


دانلود با لینک مستقیم


سیستم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد