لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 36
فهرست مطالب:
چکیده کل
فصل اول: بیان مسئله
1ـ1 مقدمه
1ـ2 بیان مسئله
3ـ1 اهداف تحقیق
4ـ1 اهمیت تحقیق
5ـ1 محدودیتهای تحقیق
6ـ1 تعریف واژهها
7ـ1 سئوالات تحقیق
8ـ1 خلاصه فصل
فصل دوم: ادبیات تحقیق
1ـ2 مقدمه
2ـ2ـ پیشینه تحقیق
2ـ3 ادبیات تحقیق
1ـ3ـ2 نقش گروههای غیر رسمی در سازمانهای دولتی و دیدگاه سازمانی داخلی و خارجی به این پدیده
2ـ3ـ2 مروری بر توانائیها و نقشهای گروهها و سازمانهای غیر رسمی
3ـ3ـ2 تحقیق مشارکتی گروههای غیر رسمی در سازمانهای دولتی
4ـ3ـ2 نقش گروههای غیر رسمی در همکاری با دولت در عرصه منابع طبیعی
5ـ3ـ2 ارائه مفاهیمی از ساختار گروهها و نهادهای غیر رسمی
6ـ3ـ2 شیوه مدیریت گروهها و نهادهای غیر رسمی
7ـ3ـ2 معانی مشارکت در ارتباط با گروههای غیر رسمی
4ـ2 خلاصه فصل
فصل سوم: روش تحقیق
1ـ3 مقدمه
2ـ3 روش تحقیقظ
3ـ3ـ روش جمع آوری اطلاعات
4ـ3 جامعه آماری
5ـ3 روش نمونه گیری
6ـ3 روایی
7ـ3 پایایی
8ـ3 فرمولهای مورد استفاده
9ـ3 خلاصه فصل
10ـ3 چکیده تحقیق
فصل اول: بیان مسئله
چکیده:
اساسا سازمانی را نمیتوان در ایران یافت که سیستمهای ارتباطی غیر رسمی غیر از ساختار تعریف شده در ساختار سازمانی در آن وجود نداشته باشد. عدم توجیه مناسب افراد به وظایف خود، کنجکاوی ذاتی ایرانی، برخی ویژگیهای بد فرهنگی که اصطلاحا از آن به عنوان زیر آب زنی یاد میشود، همه و همه فرد را در سازمان به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه به عضویت گروههای غیر رسمی ارتباطی سوق میدهند که گاها چنین ساختارهایی در زمینه اطلاع رسانی خبرها و دستورات را به سرعت نور در سطح سازمان منتقل میکنند. ممکن است که منشی مدیر عامل به گروه غیر رسمی تعلق داشته باشد که در آن کار پرداز، حسابدار و مسئول خرید را در برمیگیرد. افراد در این گروهها با هدف کسب اطلاعات عضو میشوند.
تغییر و تحول ساختاری همواره در نظام دولتی کشور به عنوان یک راه حل اساسی مورد توجه بوده و دولتها در دورههای مختلف کوشیدهاند تا از این طریق نظام اداری را متحول ساخته و اصلاح نمایند.
1ـ1 مقدمه
از نقطه نظر فردی، یادگیری، دسترسی به اطلاعات، درک آن و کسب مهارتهاست. از نقطه نظر سازمانی، یادگیری بر بدست آوردن سنتها و استراتژیها و انتقال دادن دانش متمرکز است. در هر دو دیدگاه یادگیری با کشف فابداع، تشخیص، خلاقیت، کشف و تولید دانش جدید همراه است.
یادگیری از دیدگاه سازمانی اتفاق میافتد که اطلاعات جمع آوری و به منظور تولی و گسترش حقایق جدید تجزیه و تحلیل شود موج تغییر عقاید و دیدگاههای موجود شود، دیدگاه جدیدی را خلق کرده و آن را از طریق ارتباط، تدریس و گفتگو و تعامل به تمام سطوح سازمانی منتقل کند. این تعامل از طریق تشکیل حلقه در سازمانها، بهتر صورت میگیرد.
تحقیق در مورد نقش گروههای غیر رسمی در سازمانهای دولتی