ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک

اختصاصی از ژیکو دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم


دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

موضوع :دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP  گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

 

 

 آموزش نصب ریکاوری و روت :

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910H

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910U

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910K

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910L

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910S

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910F

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910T

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910V

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910G

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910P

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910W

  محصولات این بسته آموزشی شامل :

فایل آموزشی
فایل روت Root (BETA SuperSU)
فایل Root_Checker
فایل برنامه اودین

 

 فایلهای TWRP برای مدل های محتلف این گوشی را می توانید از فروشگاه اس او اس تهیه کنید

TWRP مدل های : N910H , N910C , N910U , N910K , N910L , N910S , N910F , N910T, N910V , N910G , N910W , N910P

با لینک مستقیم می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
با تشکر تیم پدوفایل


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آموزش روت با ریکاوری TWRP گوشی سامسونگ گلکسی نوت 4 مدل های مختلف Samsung Galaxy Note 4 SM-N910 در اندروید 6.0.1 با لینک مستقیم

دانلود پاورپوینت واکسن مننژیت مننگوکوکیc

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت واکسن مننژیت مننگوکوکیc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت واکسن مننژیت مننگوکوکیc


دانلود پاورپوینت واکسن مننژیت مننگوکوکیc

بیماری  مننژیت

Øبیماری مننژیت مننگو کوکی c( تحریک پذیری مایع مغزی )عفونت نادر و خطر ناکی است که با عث ان باکتری های هستند که در پشت گلو یا بینی تقریبا 10% اعضای جامعه در هرزمان زندگی میکند
Øبیماری مننژیت مننگوکوکی می تواند در هر زمان از سال ولی بیشتر در ماههای زمستان وبهار ظاهر شود .بیش از نیمی از مرگهای ناشی از مننژیت مننگوکوکی ناشی از بیماری مننگوکوکی cمیباشد ودوره نهفتگی ان10روز است.
شامل 14 اسلاید powerpoint

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت واکسن مننژیت مننگوکوکیc

دانلود مقاله شادی زندگی، غم انسانی

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله شادی زندگی، غم انسانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله شادی زندگی، غم انسانی


دانلود مقاله  شادی زندگی، غم انسانی

 

مشخصات این فایل
عنوان:  شادی زندگی، غم انسانی
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعدادصفحات : 15

این مقاله در مورد شادی زندگی، غم انسانی می باشد.

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله شادی زندگی، غم انسانی

سال ها عمر لازم بود و از کودکی باید به نوجوانی می رسیدیم، تا محله جایش را به شهر و کشور بدهد و گرایشات ناسیونالیستی، جای تعصبات محلی را بگیرد و محله را جزئی از یک کل بزرگتر بدانیم که کشور نام دارد و برای دفاع از ارزش های میهن پرستانه باید هزاران ناسزا به هزار جای دیگر می دادیم. غافل از اینکه تمدن بشری، یک قافله است که صدها سال پیش، شتر سرزمین ما از آن غافله جا مانده بود. ـ اینکه چرا جا مانده بود، موضوع بحث من نیست، فقط می دانم که جا مانده بود. ـ اما ما از این نکته...(ادامه دارد)

محسن مخملباف : به چهار دوره. دورة اول شامل : " توبة نصوح، دو چشم بی سو، استعاذه و بایکوت "، دورة دوم شامل : " دستفروش، بایسکل ران و عروسی خوبان "، دورة سوم شامل فیلم های : " نوبت عاشقی، شبهای زاینده رود، ناصرالدینشاه، هنرپیشه، سلام سینما و نون و گلدون " و دورة چهارم ...(ادامه دارد)

 آیا از چهار کار این دوره هنوز به هیچ کدام آنها علاقه ای دارید ؟
محسن مخملباف :
بله به استعاذه که دومین کار من است و به بایکوت که چهارمین کار است. استعاذه را اخیراً دیدم و از آن خوشم آمد. به لحاظ فرم یک کار سورئالیستی است که می توان رگه های سورئالیستی آثار بعدی مرا از این کار دانست و به لحاظ محتوا هم یک بحث بشری است، همان قصة سوء تفاهم های بشری که به شیطان و وسوسه های او نسبت ...(ادامه دارد)

نظرت راجع به کارهای این دوره چیست ؟ مثلاً نسبت به کارهای دورة اول ؟
محسن مخملباف :
طبیعتاً سه کار دورة دوم پخته تر و حرفه ای تر از چهار کار دورة اول من است. هر چند که همان چهار کار دوره اول من، هم به لحاظ سلامت مضمون و هم به لحاظ قدرت تکنیکی بالاتر از بسیاری از مدعیان امروزی است. اما خودم  آثار دوره دوم را بیشتر از دورة اول دوست دارم. مقدمتاً بگویم که سینمای قبل از انقلاب، آن چنان که بعدها در ناصرالدینشاه به آن پرداختم، به دو دسته تقسیم می شد. سینمای فیلم فارسی و سینمای متفاوت. سینمای متفاوت، متأثر از نئورئالیزم و موج نوی فرانسه...(ادامه دارد)

پس دورة سوم محصول مطالعات این دوره و نقد آثار دورة دوم است ؟
محسن مخملباف :
بله. اما اضافه کنید سفرهای مرا به خارج از ایران و مشاهدة عینی انسان امروز در جوامع دیگر را و درک تفاوت این انسان با آنچه تاکنون دربارة او در ایران شنیده بودم. شاید باید تغییر آثار مرا در دورة سوم، ناشی از چهار چیز کلی دانست. اول سرخوردگی از رسیدن به دمکراسی و عدالت اجتماعی. دوم نقد آثار دورة دوم در خودم، سوم سفرهای خارج از ایران و چهارم مطالعات روانشناسی، جامعه شناسی و فلسفی جدید. چون در زندان هم من دوره های طولانی ای در این زمینه ...(ادامه دارد)

 فقط یک سؤال دیگر. آیا فکر نمی کنی سینمای شاعرانه جنبة اجتماعی کارهایت را از بین ببرد و به یک نوع سینمای شخصی برسی ؟
محسن مخملباف :
شاید از اساس حوزة تأثیر گذاری هنر را به غلط اجتماعی پنداشته ایم. در نهایت مخاطب هنر فرد است و تنها بعدها برآیند این تأثیر اجتماعی است. رمانی که می نویسیم قرار است در خلوت خواننده اثر بگذارد و حتی فیلم سینمایی ای را که جمعی می بینیم، اثرگذاری اش فردی خواهد بود. در هیچ کجا هیچ جامعه ای با دیدن هیچ فیلمی انقلاب نکرده است. اما دیدن فیلم ها در بسیاری از افراد انقلابی بزرگ را باعث شده. من دلخوش...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله شادی زندگی، غم انسانی

دانلود تحقیق استصحاب

اختصاصی از ژیکو دانلود تحقیق استصحاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق استصحاب


دانلود تحقیق استصحاب

« استصحاب » یکی ازمهمترین مسائل اصولی است که درطول تاریخ اصول فقه همیشه مورد بحث واقع می گردیده است . اصولیین درابتدا او را در زمره ادله عقلی جای داده ونام می بردند اما بعدها با تفکیک دقیقی که شیخ انصاری بین ادله شرعی واصول عملیه بوجود آورد ، استصحاب جز اصول عملیه قرارگرفت و مورد بحث واقع شد . باید گفت هریک ازاصولیین بنا بردیدگاهی که نسبت به استصحاب داشته اند تعریفی ارائه داده اند ولذا چون این دیدگاهها ازنظرادله متفاوت است ، جامعی بین آنها بوجود نیامد تا براساس آن ، تعریف واحدی درمورد استصحاب بوجود آید .

اما درمورد عناصروارکان تشکیل دهنده استصحاب ازجمع بین نظرات اصولیین به هفت رکن می توان رسید : 1ـ یقین سابق  2ـ شک لاحق  3ـ اجتماع یقین وشک دریک زمان  4ـ وحدت متعلق  یقین وشک  5 ـ تعدد زمان متیقن ومشکوک  6ـ تقدم زمان متیقن بر زمان مشکوک  7 ـ فعلیت شک ویقین . وبدین ترتیب براساس این ارکان بین استصحاب وقاعده «الیقین» و«مقتضی ومانع» تفکیک صورت می گیرد .

برای اثبات استصحاب درطول دوره بحث آن چهارچیزبعنوان ادله حجیت او مطرح گردیده : 1 ـ حکم عقل  2 ـ بناء عقلا  3ـ اجماع  4 ـ روایات  و بر اساس همین ادله بوده است که مهمترین مساله دربحث استصحاب بوجود آمده که محدوده کاربرد استصحاب تا چه حد است ؟

آنچه که شیخ انصاری مطرح می کند وبعد ازاو دیگران درصدد نفی یا اثبات آن برمی آیند این است که استصحاب درموارد شک دررافع معتبر است ولی درموارد شک درمقتضی ، خیر . بدین ترتیب آنچه که تا کنون بین اصولیین مورد بحث واقع می شود آن است که با توجه به برداشتی که از ادله حجیت استصحاب می شود ، دایره اِعمال این اصل مشخص ومعین گردد.

 

واژگان کلیدی :

 استصحاب ، یقین ، شک ، رافع

مقدمه

درمورد پیشینه تاریخی بحث استصحاب می توان سه دوره را درنظر گرفت :‌

دردوره نخست که مربوط به ائمه اطهار (ع) است ؛ روایات بسیاری که بعدها درکتاب های اصولی به آنها استدلال شده ازجانب معصومین (ع) صادر گردید . هر چند تا قرن ها اساسا برای اعتبار و حجیت استصحاب به آنها توجه نمی شد و یا درمحدوده بسیار کمی کاربرد داشت . دردومین دوره که ازمتقدمین اصولیین شروع شده و تا زمان پدر شیخ بهایی ( شیخ حسین بن عبد الصمد ) ادامه داشت استصحاب ازباب بنای عقلا و افاده ظن حجت و معتبر دانسته می شود . همین امر باعث شد که آراء فقهای این دوره در مواردی که به دلیل استصحاب تمسک جسته اند با زمان های بعد متفاوت گردد . از کلمات بزرگانی چون شیخ طوسی ، علامه حلی و ... درمورد استصحاب می توان اینگونه برداشت کرد که عمل به استصحاب و ابقاء حکم گذشته در حال ثانی عمل به دلیل گذشته است و نفی این حکم نیازمند دلیل می باشد که در فرض مورد استصحاب وجود ندارد .

دردوره سوم که ازبعد از زمان پدرشیخ بهایی آغازمی گردد حجت بودن استصحاب ازباب اخبار پذیرفته می شود . دراین دوره شیخ انصاری با مرزبندی دقیقی که ارائه دادند اصول عملیه را از امارات جدا ساخته و به بهترین وجه به توضیح مبسوط دربخش اصول عملیه می پردازد . با تقسیم بندی ایشان است که استصحاب دراصول عملیه قرار گرفته و بحث استصحاب از این پس شروع به شکوفایی می کند بگونه ای که درزمان های بعد ازشیخ انصاری با شرح هایی که بزرگان دینی دراین زمینه به تقریرمی آورند مبحث استصحاب به عمق و بالندگی بیشتری می رسد .

 

کلیات

درمورد اینکه استصحاب درچه جایی جاری می شود به طور خلاصه باید گفت هرگاه شک به حکم شرعی وجود داشته باشد و اماره ای هم درتایید این حکم شرعی نباشد یاحالت سابقه ای برای مسئله وجود ندارد که دراین صورت اصل برائت یا احتیاط یا تخییر جاری می شود و یا حالت سابقه ای برای مسئله قابل ملاحظه است که دراینجا استصحاب جاری شده و درمورد آن مسئله حکم به همان حالت سابقه می شود .

الف ) تعریف استصحاب

استصحاب از ریشه « صحب ، یصحب » به معنای همراهی است و اینجا ثلاثی مزید است از باب « استفعال » به معنای « طلب همراهی کردن » . (جوهری ، 1/161 ) و ازهمین معنا است وقتی گفته می شود : « استصحب هذا الشخص : یعنی او را همراه و رفیق خود قرار دادی .»  (همان )

اما درمورد تعریف اصطلاحی استصحاب دراصول ، باید گفت نظرات متفاوتی بیان شده است . شیخ انصاری به عنوان اولین کسی که مبحث استصحاب را بصورت مبسوط مورد بررسی قرار داده درتعریف آن گفته است : محکمترین و خلاصه ترین تعریف استصحاب آن است که گفته شود : « ابقاء ما کان  یعنی باقی نهادن آنچه بوده . » ( انصاری ، 3/9 )

از سویی دیگر مرحوم آخوند خراسانی این تعریف را نپذیرفته و تعریف دیگری ارائه داده است . ایشان گفته اند : « الحکم ببقاء حکم او الموضوع ذی حکم شک فی بقائه :‌ حکم به بقاء حکم یا موضوع دارای حکمی درحالتی که شک دربقاء آن حکم شده باشد  . » ( خراسانی ، 384 )

اما آیت الله مکارم شیرازی تعریف آخوند را کافی ندانسته و قائلند قید دیگری باید به این تعریف اضافه شود . ایشان استصحاب را اینگونه تعریف کرده اند که : « الحکم ببقاء حکم هو الموضوع ذی حکم شک فی بقائه من دون قیام دلیل خاص علیه : حکم به بقاء حکم یا موضوع دارای حکمی در حالتی که شک دربقاء آن حکم شده باشد بدون اینکه دلیل خاصی برای این بقاء حکم باشد . » ( مکارم شیرازی ، 3/274)

مرحوم مظفردردفاع ازتعریف شیخ انصاری می گویند : درمورد تعریف شیخ انصاری دو اشکال مطرح شده که بدین قرار است :

1- اگرمنظورازابقاء ، ‌ابقاء عملی ازطرف مکلف باشد چنین معنایی مورد حکم عقل نیست و عقل حکم می کند به بقاء حکم نه بقاء عملی از جانب مکلف و اگرمنظورازابقاء ، ابقایی که مربوط به مکلف باشد نیست دیگروجه اشتراکی بین الزام شرعی که به این ابقاء تعلق می گیرد و بین بنای عقلا و ادراک عقلی وجود ندارد .

2-...

 

 

 

27 ص فایل Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق استصحاب

تحقیق - مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا(ع) و حضرت یحیی(ع) در قرآن و أناجیل أربعه

اختصاصی از ژیکو تحقیق - مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا(ع) و حضرت یحیی(ع) در قرآن و أناجیل أربعه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق - مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا(ع) و حضرت یحیی(ع) در قرآن و أناجیل أربعه


تحقیق - مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا(ع) و حضرت یحیی(ع) در قرآن و أناجیل أربعه

لینک دانلود "MIMI file" پایین همین صفحه 

تعداد صفحات "43"

فرمت فایل : "word"

فهرست مطالب :

 

چکیده

 

طرح مسأله

 

1-زکریا(ع)

 

1-1- داستان زکریای پیامبر در انجیل لوقا

 

1-1-1- بشارت ولادت یحیی

 

1-1-2- ولادت یحیی

 

1-1-3- شهادت زکریا

 

1-1-4- همسر زکریا

 

1-2- داستان زکریا در قرآن

 

1-2-1- بشارت ولادت یحیی

 

1-2-2- همسر زکریا در قرآن

 

1-2-3- سرنوشت زکریا در قرآن

 

مقایسه (نتیجه)

 

2- یحیی (ع)

 

2-1- داستان یحیی در اناجیل اربعه

 

2-1-1- بشارت ولادت یحیی (ع)

 

2-1-2- ولادت یحیی

 

2-1-3- آغاز نبوت و تعالیم یحیی

 

2-1-4- بشارت یحیی به ظهور عیسی

 

2-1-5- ستایش یحیی از عیسی مسیح

 

2-1-6- یحیی و عیسی در اناجیل چهارگانه

 

2-1-7- شهادت یحیی

 

2-2- داستان یحیی(ع) در قرآن کریم

 

2-2-1- بشارت ولادت یحیی و حیات وی

 

2-2-2- اوصاف یحیی

 

2-2-3-یحیی و عیسی مسیح در قرآن

مقایسه(نتیجه)

کتابنامه

بخشی از  فایل  :

 

چکیده

 

داستان زندگی و تعالیم حضرت زکریا(ع) و یحیی(ع) یکی از داستانهای مشترک میان قرآن کریم و أناجیل اربعه می باشد که اگرچه بصورت مختصر و کوتاه در هر دو کتاب طرح شده، ولی نکات عبرت آموز و جنبه‌های تربیتی و سازندة آن در هر دو کتاب به حدی فراوان است که ضمن تقویت زمینه های صلح و همزیستی میان پیروان ادیان توحیدی می تواند چراغ پرفروغی فرا راه دیدگان پیروان اسلام و مسیحیت در جهت تحکیم بنیانهای مشترک عقیدتی قرار دهد.

 

انجیل لوقا، زکریا (ع) را به عنوان کاهنی یهودی و بسیار درستکار و مجری احکام الهی با جان و دل می داند که در ایام پیری توسط فرشتة خدا به ولادت یحیای نبی بشارت داده شد. قرآن کریم نیز، زکریا را به نبوت و وحی وصف نموده که علاوه بر دریافت بشارت اعجاز آمیز یحیی در کهنسالی توسط وحی، کفالت و سرپرستی مریم مقدس(س) را نیز بر عهده داشته است. در اناجیل اربعه، وظیفة یحیی(ع)، تمهید راه برای عیسی مسیح(ع) و تبشیر نسبت به ظهور پیام آور مسیحیت بیان شده است و قرآن کریم نیز یحیی را پیامبری می داند که علاوه بر تصدیق نبوت عیسی (ع)، دارای کتاب آسمانی بوده و در سن کودکی، مقام نبوت به وی عطا شده بود.

 

کلید واژه ها: قرآن، اناجیل اربعه، زکریا، یحیی، مقایسة تطبیقی، داستان.

 

 

 

طرح مسأله:

 

در نیم قرن گذشته، بیشتر متألهان و متفکران ادیان بزرگ، از ضرورت گفتگوی ادیان سخن می گویند و برای بسط و گسترش آن تلاش می کنند. طرح این گفتگو و تبادل نظر جهت ابهام زدایی، از پیامهایی اصلی ادیان و تقویت زمینه های صلح و همزیستی میان پیروان آنها، نقش حیاتی دارد از این رو موضوع نبوت و شرح داستان زندگانی و رسالت پیامبران الهی، از موضوعاتی است که در قرآن کریم و اناجیل اربعه به آن پرداخته شده است. مسأله هدایت مردم و دعوت آنان به پرستش خدای یگانه، بار سنگینی است که بر دوش انسانهای برگزیدة الهی نهاده شده و آنان از طریق اتصال به وحی، مأمور تبلیغ پیامهای الهی و مبارزه با ظلم و فساد پادشاهان و نیز حمایت از ستمدیدگان و پابرهنگان بوده اند. در همین راستا اناجیل اربعه و قرآن کریم، گاه به تفصیل و گاه به اجمال، به بیان داستان زندگی پیامبران الهی و مبارزات سخت آنان با حاکمان و زورگویان جامعه و نیز عابدان و راهبان مقدس مآب و ریاکار معاصر خویش پرداخته و مخاطبان و پیروان خویش را با داستان زندگی و سطح تعالیم و آموزه های آنان و نیز سرگذشت امتهای پیشین آشنا نموده اند.

 

از میان پانزده پیامبری که نام آنها بطور مشترک در قرآن کریم و اناجیل اربعه، ذکر شده است، مقالة حاضر تنها به مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا (ع) و حضرت یحیی(ع) ابتدا در اناجیل اربعه و سپس در قرآن کریم می پردازد و نقاط اشتراک و افتراق هر یک را به تفصیل مورد بررسی قرار می دهد. لازم به ذکر است که داستان حضرت زکریا به تفصیل فقط در انجیل لوقا ذکر شده ولی داستان حضرت یحیی (ع) در اناجیل چهارگانه وارد شده است.

 

1-زکریا(ع)

 

1-1- داستان زکریای پیامبر در انجیل لوقا:

 

داستان حضرت زکریا(ع) در انجیل لوقا نسبتاً کوتاه و گذرا آمده و تحت الشعاع داستان حصرت یحیی(ع) قرار گرفته است از لحاظ شخصیتی زکریا، کاهنی یهودی و عضو دسته ای از خدمة خانة خدا به نام اََُبِِیّّا(1) و همسر الیصابات از نسل کاهنان یهود می‌باشد. وی بسیار درستکار و مجری احکام الهی با جان و دل بود. او توسط فرشتة خدا در ایام پیری به ولادت یحیای نبی بشارت داده شد.

 


1- اُبِیّا دسته ای از فرقة اسنیان می باشند. این فرقه، حدود دو قرن پیش از میلاد بوجود آمدند و با خراب کردن اورشلیم، آنان نیز مانند فرقة صدوقیان و بعضی فرقه های دیگر از بین رفتند و جز نامی از ایشان، باقی نماند تا آنکه نیم قرن پیش به سال 1974، برخی آثار مکتوب آنان همراه با نسخه هایی از عهد عتیق که تحریر کرده بودند، در غارهای فلسطین به دست آمد. ر.ک به: آشنایی با ادیان بزرگ، از حسین توفیقی، ص 97.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق - مقایسة تطبیقی داستان حضرت زکریا(ع) و حضرت یحیی(ع) در قرآن و أناجیل أربعه