ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارافرینی بررسی وتهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب ونرم افزاری

اختصاصی از ژیکو کارافرینی بررسی وتهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب ونرم افزاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارافرینی بررسی وتهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب ونرم افزاری


کارافرینی بررسی وتهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب ونرم افزاری


لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:137

چکیده :

 

مقدمه:

فصل اول:

کلیـات و سـوابـق

1-1- شناسنامه شرکت:

2-1- معرفی اجمالی پروژه:

3-1- چه کسانی از این خدمات بهره می برند:

4-1- فارغ التحصیلان این رشته به چه قابلیتهایی دست

5-1-این رشته در جامعه چه قابلیتهایی دارد؟

فصل دوم:

تحلیل صنعت

1-2- سیر کسب و کار برنامه نویسی در تاریخ جهان:

آشنایی با زبان های برنامه نویسی امروزی :

زبانهای دیگری نیز نظیر

زبان های Cobol .fortern ، Asamblly

تاریخچه ویژوال بیسیک :

کار گروهی و همکاری online

  1. Perl چیست؟

7- Ruby و Ruby on Rails چیست؟

4-2- 20 عنوان کسب کار پس از گذراندن مراحل فارغ

التحصیلی:

6-2-ابزار و وسایل مورد نیازطرح:

6-2- تحلیل تولید نرم افزار در صنعت :

فصل سوم:

شرح فعالیت کارآفرینانه


 

-3- جایابی ومحل اجرای طرح

2-3- زمان بندی اجرای طرح:

-3- زمین مورد نیازطرح:

-3-ساختمانهای اداری

1-4-انرژی برق:

2-4- انرژی آب:

-4- تأسیسات حرارتی و سرمایشی

-4- ارتباط:

فصل چهارم:

تولید

1-4-فرآیند تولید:

2-4- چگونگی گرفتن مجوز جهت احداث شرکت کامپیوتری:

فصل پنجم:

بازاریابی

مقدمه ای بر بازاریابی:

بازاریابی صنعتی:

1-5- بازاریابی چند سطحی:

تاریخچه سوالات رایج

مراحل بازاریابی:

1-تعیین افراد مورد نظر برای تبلیغات:

فصل هفتم :

محاسبات مالی طرح


 

1 -7- سرمایه گذاری:

فصل هشتم:

ریسک پذیری

مقدمه:

بیشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحی وب می پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبلیغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اینترنت برای شما ایجاد تجارت ونیز قابلیتی برای ارتباط نزدیک ارائه می دهد .

کاربران میتوانند اطلاعات و محصولاتی را که در خور نیازشان میباشد را پیدا کنند.
در این دوره شما با انواع ابزار های طراحی آشنا خواهید شد و به طبیعت آنها نیز پی خواهید برد . اینترنت معمولی ترین رسانه واسطه ای است که کاربر را آماده میسازد که تصمیم بگیرد که چه اطلاعاتی را میخواهد و باید برای رسیدن به آن به کجا مراجعه کند. این امر باعث میشود که بر خلاف رسانه های انتشاری، اینترنت یک رسانه تبادلی ( دو طرفه ) تلقی شود.
اکثراً رسانه ها تاثیر گذار هستند و هدف آنها ایجاد علاقه کافی است تا اینکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند.
ماهیت خواندن یک مجله و یا دیدن برنامه های تلویزیون ذاتی و بالفطره نیست و معمولاً کار انفرادی است. در اصل عمل خواندن مطبوعات یا تماشای برنامه های تلویزیونی بالفطره عملی تبادلی نیست و در حقیقت بین عمل خواندن یا تماشای تلویزیون با عمل تبادل تفاوت وجود دارد. تنها تبادل انجام شده در مورد خوانندگان و بینندگان ، گرفتن اطلاعات از طریق خواندن یک کتاب یا مجله یا تماشای برنامه تلویزیون است. ( بصورت یک طرفه)
بنابراین ایجاد اطلاعات جهت رسانه های گروهی به راهکارهای متفاوت تری نسبت به ایجاد اطلاعات مربوط به اینترنت نیاز دارد.
مشاهدات بی عیب اینترنت مانند ثبت رویداد بر روی مرورگر وب ،دلالت بر درخواست کاربران و واکنش سرور دارد. به عبارت دیگر انجام یک داد و ستد و تبادل می باشد.

بعلاوه با این طبیعت، اینترنت نمیتواند بصورت خطی عمل کند. اگر کاربر تصمیم به انجام داد و ستد و تبادل داشته باشد، ابتدا باید به سایت راهنمایی و هدایت شود، و سپس برای تجارت در سایت بماند و گردش کند و در پایان دوباره به سایت بازگرددو نیز باید در نظر داشت که کاربر میتواند برای انجام داد و ستد در هر لحظه به هر سایت دیگری مراجعه نماید.


 


دانلود با لینک مستقیم


کارافرینی بررسی وتهیه طرح شرکت طراحی صفحات وب ونرم افزاری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد