ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی


تحقیق درباره بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:10
فهرست و توضیحات:

بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی

بهداشت عمومی :

ضرورت ها و فرصت های جدید مصرف کنندگان :

اطلاع رسانی بهداشت عمومی:

پیشرفت در بخش فدرال:

شبکه های اطلاع رسانی بهداشتی ناحیه و جامعه :      

اطلاع رسانی به عنوان یک ابزار برای مدیریت بهداشت جوامع :

ملزومات اطلاعات :

سازمان ارزشمند خواهد بود اما ممکن است فایده خود را برای مطالعه راهبرد پیشگیری گستره جمعیت از دست بدهد                                              
درطول اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 ، این اعتقاد بوده که شبکه های اطلاع رسانی بهداشتی محلی یا جامعه ای(RHINSیا CHINS) در مراکز جمعیتی ایالت متحده توسعه خواهد داشت.این شبکه وحدت میان تولید کنندگان مراقبت بهداشتی ، داروخانه ها ، قسمت های بهداشت عمومی و درحد امکان ، پرداخت کنندگان شکل بگیرد . هدف چنین شبکه هایی این بوده است که اطلاع رسانی بهداشتی را میان همه بخش های بهداشتی تقسیم کنند ، بدین وسیله  توسعه بهداشت و مراقبت بهداشتی جامعه روی می دهد.امروزه اتحاد بین RHIN و CHIN به طور کلی روی کنترل می باشد .

اطلاع رسانی پزشکی باید با در برداشتن سیستم های اطلاع رسانی بهداشت عمومی واقعیات جدید را جرح و تعدیل دهد . به طور مشابه سیستم های اطلاع رسانی بهداشت عمومی به نیاز های طرح های بهداشتی سرویس می دهند .

 

NCQA  (National Committee for Quality Assuranc)  کمیته ملی اطمینان کیفیت ، یک سازمان خصوصی غیر سودمند ، اختصاصی برای ارزیابی وگزارش روی کیفیت طرح های مراقبت کنترل شده می باشد . گستره آن شامل تعدادی از شرکت های بزرگ در ایالات متحده ، استفاده کنندگان و نمایندگان کارگران ، نمایندگان طرح سلامتی ، متخصصان کیفیت و نمایندگانی از پزشکی می باشد .

HEDIS (Health Plan Employer Data and Information Set)  مجموعه اطلاعات و داده های گمارنده طرح سلامتی، تکمیل شده تا ابزار قدرتمندی برای کنترل پیشکیری فعالیت ها باشد.HEDIS مستقیماً اقدام به پیشگیری نکرده بود اما آن تکمیل شده بود تا یک ابزار بالفعل برای اندازه گیری کیفیت خدمات پیشگیری تهیه شده توسط سازمان مراقبت بهداشتی باشد . در سال 1997 ، 60 سازمان وابسته به حفظ بهداشت (HMOS)  ، HEDIS را برای ارزیابی اجرای کار به کار بردند . یک نسخه ویژه از HEDIS وجود دارد که (Medicaid HEDIS) نامیده شده و روی نیازهای ویژه جامعه تمرکز دارد .

مجموعه داده های مهم دیگر سیستم اندازه گیری شاخص اعلام شده توسط کمیسیون مشترک روی اعتبارنامه سازمان های مراقبت بهداشتی (JCAHO) به عنوان بخشی از فرایند اعتبار نامهORYX می باشد.ORYX برای امتحان کارهای اجرایی بیمارستان ها استفاده شده است . آن شامل مقیاس هایی همچون خطر و عوارض فرآیندهای جراحی و پیچیدگی ها و شایستگی وابسته به درمان دارویی می باشد . آن برای کنترل کیفیت مراقبت و اجرای یک


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره بهداشت و استفاده های مصرف کنندگان از اطلاع رسانی بهداشتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد