![تحقیق درباره الگوی برنامه ریزی و تدریس در کلاس های پیام نور](../prod-images/550955.jpg)
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:29
فهرست و توضیحات:
الگوی برنامه ریزی و تدریس در کلاس های پیام نور
جایگاه رشته در علم
جایگاه درس در رشته
جایگاه فصل در درس:
بررسی میزان خودآزموزی کتاب:
اهداف یادگیری :
گام دوم: تحلیل محتوا و تهیة طرح درس
الف- شناخت معادلهای حروفی و نمادهای حرکتی عربی در انگلیسی، مثل: تشخیص طاء از تاء و تشخیص اُ از او، ب- بکارگیری آموخته های گرامری در بافت واژگان و اصطلاحات تخصصی، ج- مرور تاریخ و اصول اعتقادی فرق شیعه.
فعالیت های درون متنی: تمرین و پرسش ندارد.
فعالیت های پژوهشی: چون حجم کتاب زیاد است و موضوعات مطرح شده در این کتاب در دروس مختلف عربی یا فارسی این رشته موجود است در این درس فعالیت پژوهشی ضروری نیست.
خلاصه کردن متن: به جهت غیر قابل پیش بینی بودن سؤالات امتحانی و پیوستگی مطالب، خلاصه کردن متن منطقی به نظر نمی رسد.
فعالیت علمی: درخواست تکلیف از دانشجو جهت تمرین برای یادگیری درست ترجمة جملات در پیشرفت دانشجو مؤثر است.
تفکیک پاراگراف ها با عنوان دهی: ص 75 ازچاپ انصاریان.
پاراگراف اول: فروع دین عامل انشعاب دین. هر دینی اصولی دارد و فروعی که این فروع باعث پیدایش انشعاب در دین می شوند.
پاراگراف دوم: عدم انشعاب در زمان سه امام نخست.
پاراگراف سوم: عدم انتخاب اکثریت شیعة امامیه از امام هشتم به بعد بواسطة اعتقاد به مهدی موعود، وجود اختلاف در موضوعات حقوقی و کلامی بین امامیه انشعاب محسوب نمی شود. اختلاف در اصول تشیع از انشعابات تشیع نیست. مثل: بابی و بهایی.
تحقیق درباره الگوی برنامه ریزی و تدریس در کلاس های پیام نور