چگونه توانستم به کمک راهکار های مختلف (نام دانش آموز شما) دانش آموز پایه ششم را برطرف کنم ؟
نوع فایل:ورد قابل ویرایش
تعداد صفحه:28
قیمت:3200 تومان
دانلود و خرید به صورت آنلاین
پشتیبانی در صورت هر گونه مشکل
به همراه فهرست کامل:مقدمه،چکیده،بیان مساله....نتیجه گیری و منابع
چکیده :
رفتار های نامطلوب دانش آموزان ، یکی از مسائلی است که معمولاً معلمان با آن مواجه هستند . یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل ، رفتار های نامطلوبی مثل پرخاشگری می باشد . معلّمان در برابر رفتار های پرخاشگری ، به شکل های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می دهند . برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می کنند . بعضی از معلمان ، در مقابل آنان کو تاه می آ یند ؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می کنند . امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد . اصل و مبنای پرخاشگری میتواند غریزی باشد و وجود چنین نیرویی در جهت صیانت ذات با نظام خلقت هماهنگی و سازش دارد و تنها نحوه بروز آن در جامعه است که تحت تأثیر عوامل تربیتی – اجتماعی میتواند متفاوت باشد.
به نظر می رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می آید ؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد . بعد از آن راه حل هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مسئله رفع گردد. اینجانب معصومه کهنی آموزگار پایه ششم آموزشگاه قیام گیل آباد در سال تحصیلی اخیر با مشکل پرخاشگری یکی از دانش آموزانم به نام امیر مسعود مواجه شدم. این دانش آموز مشکلات فراوانی داشت و بنده تصمیم گرفتم پرخاشگری وی را به کمک راهکار های جذاب دانش آموز محور برطرف نمایم.
چگونه توانستم به کمک راهکار های مختلف (نام دانش آموز شما) دانش آموز پایه ششم را برطرف کنم ؟