ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه نظریه صدق منطق دانان مسلمان

اختصاصی از ژیکو دانلود پایان نامه نظریه صدق منطق دانان مسلمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه نظریه صدق منطق دانان مسلمان


دانلود پایان نامه نظریه صدق منطق دانان مسلمان

درباره تئوری صدق در میان فیلسوفان و منطق دانان جهان شش نظریه وجود دارد رایج ترین و قدیمی ترین آنها نظریه مطابقت است که سابقة آن به یونان و ارسطو می‌رسد هر چند در آثار ارسطو به طور مستقل به این بحث پرداخته نشده است. فلاسفه اسلامی به طور قطع و بدون تردید به این نظریه معتقدند و همچنین بسیاری از فیلسوفان مغرب زمین در تعریف صدق قضایا به نظریه مطابقت قائلند.
اساس نظریه مطابقت این است صدق قضیه عبارت از مطابقت آن با واقع و نفس الامر و این مسأله مبتنی بر دو اصل است اول اینکه واقعیتی هست و دوم اینکه ذهن ما قادر به کشف واقعیت می‌باشد.
فیلسوفان غربی در مورد صدق به تئورهای دیگر معتقدند که این تئوری‌ها عبارتند : 1- تئوری هماهنگی : این نظریه به فلاسفه عقل گرا نسبت داده شده و آنها معتقدند که صدق یک گزاره تنها به معنای سازگاری آن با نظامی از قضایای دیگر عقلی است. و برخی از پوزیتویست‌ها از این تئوری دفاع کرده‌اند و برخی از اینها معتقد بودند که قضایای حسی و تجربی صدقشان از راه مطابقت معلوم می‌شود و قضایای که تجربی و حسی نیستند صدقشان بوسیله سازگاری آنها با گزاره‌های آزموده شده بدست می‌آید و بعضی از پوزیتویست‌ها معتقدند تنها راه آزمون صدق قضایا ارتباط درونی میان خود باورها است.
2- تئوری عمل گرایانه : پیرس و جیمز و دیوئی از طرفداران این تئوری هستند و آنها در معناداری معتقدند که معنای یک لفظ عبارت از پیامد عملی یا تجربی آن.
3- تئوری زیادتی صدق : طرفداران این نظریه معتقدند که محمول صادق و کاذب زاید است و می‌توان آنها را حذف کرد و هیچ تأثیری در جمله ندارند.
4- نظریه غیر توصیفی صدق : معتقدان به این تئوری می‌گویند که صدق و کذب کلمات توصیفی نیستند بلکه کلمات انجازی و تأییدی و انشایی هستند.
5- نظریه سمانتیکی صدق تارسکی : تارسکی ضمن قبول نظریه صدق ارسطویی با ارائه نظریه زبان و فرا زبان به بازسازی این تئوری پرداخته تا از شبهات و پارادوکس‌های که در زبان پیش می‌آیند جلوگیری کند و از نظر وی صدق و کذب عناصر فرا زبانی هستند در حالیکه راست و دروغ عناصر زبانی هستند.

فصل اول : مقدمه و پیشینه تاریخی
بخش اول : مقدمه و کلیات و معانی حق و صدق نزد حکمای اسلامی
1-1-مقدمه 3
1-2-تعریف مسأله 3
1-3-سوالهای اصلی تحقیق 4
1-4-فرضیه‌های تحقیق 4
1-5-هدف‌های تحقیق 4
1-6-روش تحقیق 4
1-7-سابقه تحقیق 5
1-8-معانی حق و صدق نزد حکمای اسلامی 5
1-9-تمایز حق و صدق 6
1-9-1- رای مشهور حکمای اسلامی 6
1-9-2- نظریه برخی از فیلسوفان غربی 7
1-9-3- نظریه شهید مطهری 8
بخش دوم : پیشینة تاریخی نظریه مطابقت صدق
2-1- سابقه نظریه مطابقت در یونان 10
2-1-1- مطابقت از نظر افلاطون 10
2-1-2- نظریه مطابقت از دیدگاه ارسطو 12
2-1-3- نظریه مطابقت از نظر فارابی 14
2-1-4- نظریه مطابقت از دیدگاه ابن سینا 15
2-1-5- نظریه مطابقت از دیدگاه سهروردی 16
بخش سوم : آیا نظریه مطابقت تعریف صدق است یا ملاک آن
3-1- تمایز تعریف صدق و ملاک صدق 19
3-2- دیدگاه برخی از فلاسفه اسلامی 20
3-3- دیدگاه برخی از فلاسفه غربی 21
3-4- نقد و بررسی 21
فصل دوم : تئوری صدق از نظر منطق دانان غربی
بخش اول : نظریه مطابقت
1-1-توضیح نظریه مطابقت 25
1-1-1-نظریه مطابقت در نظر منطق دانان جدید غرب 25
1-1-2-مطابقت و اتمیسم منطقی 25
1-1-3-اشکالات نظریه مطابقت 29
بخش دوم : تئوری هماهنگی
2-1- تئوری هماهنگی یا سازگاری 35
2-2- اصل ارتباط درونی 36
2-3- درجات صدق 37
2-4- ایرادات نظریه هماهنگی 38
بخش سوم : تئوری عمل گرایانه
3-1- تئوری عمل گرایانه 37
3-2- نظریه شیلر 44
3-3- نقد و بررسی این نظریه 45
بخش چهارم : تئوری زیادتی صدق
4-1- تئوری زیادتی صدق 49
4-2- اشکالات نظریه زیادتی صدق 50
بخش پنجم : نظریه غیر توصیفی صدق 53
5-1- نظریه غیر توصیفی صدق 53
5-2- اشکالات نظریه غیر توصیفی صدق 56
بخش ششم : نظریه سمانتیکی صدق تارسکی
6-1- تبیین نظریه سمانتیکی تارسکی 56
6-1-1- مفهوم صدق به عنوان موضوع نظریه معنا شناختی تارسکی 58
6-1-2- تعریف صدق در نظریه معناشناسی تارسکی 63
فصل سوم : نظریه مطابقت صدق از نظر فیلسوفان و منطق دانان مسلمان
بخش اول : آیا مطابقت مربوط به علوم حضوری است یا حصولی
1-1-تعریف علم حضوری وحصولی 79
1-2-رابطه مطابقت با علم حضوری و حصولی 81
1-3-راهیابی خطا در علم حضوری 83
بخش دوم : نظریه مطابقت به عنوان روش صدق در تصورات یا تصدیقات 85
بخش سوم : رابطه خبر با صدق و کذب
3-1- تحلیلی که صدق و کذب پذیری را تعریف قضیه می‌داند 91
3-2- تحلیلی که صدق و کذب پذیری را ملاک تمایز قضیه می‌داند 92
3-3- اشکال پارادکس دروغگو بر هر دو تحلیل 94
بخش چهارم : مناط صدق و کذب قضایا
4-1- بررسی اجمالی اختلاف حکما در تقسیم قضایا 97
4-2- صدق و کذب در انواع قضایا 101
4-2-1- قضایای خارجیه 101
4-2-2- قضایای ذهنیه 101
4-2-3- قضایای حقیقیه 106
بخش پنجم : معانی نفس الامر 105
5-1- نفس الامر به معنای عالم امر و عقول مجرده 106
5-2- نفس الامر به معنی فی نفسه 108
5-3- نفس الامر به معنای عالم ثبوت اشیاء 109
5-4- نقد و بررسی معانی ذکر شده از نفس الامر 110
بخش ششم : مطابقت در مباحث وجود ذهنی
6-1- مطابقت در مباحث وجود ذهنی 113
6-1-1- اهمیت بحث وجود ذهنی 113
6-1-2- تاریخچه وجود ذهنی 113
6-1-3- تبیین نظریه وجود ذهنی 114
6-1-4- آیا انحفاظ ماهیت از لوازم نظریه مطابقت است یا از مبنای آن 118
بخش هفتم : نظریه مطابقت از دیدگاه برخی از فیلسوفان مسلمان
7-1- نظریه ملاصدرا درباره مطابقت 123
7-2- حکیم سبزواری 125
7-3- علامه طباطبایی 126
7-4- شهید مطهری 138
7-5- استاد مصباح یزدی 144
7-6- جمع بندی و نتیجه گیری 148

 

شامل 155 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه نظریه صدق منطق دانان مسلمان

دانلود پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس

اختصاصی از ژیکو دانلود پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس


دانلود پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس

برای مدیریت موثر و مفید، کیفیت کار مدیر، بسیار مهمتر از کمیت آن می باشد. جزییات امور یک سازمان نباید مشی کلی مدیریت را منحرف کند و علیرغم اینکه مدیر باید به کلیه شئونات سازمان اشراف داشته باشد و توانایی مدیریت اتفاقات غیر مترقبه و بحران را داشته باشد، لیکن شالوده کلی مدیریت نباید به گونه ای باشد که کار و امور سازمان، مدیر را به دنبال خود بکشاند، بلکه مدیر باید با انتخاب چارت مناسب و تفویض اختیار، مسیر از پیش تعیین شده ای برای امور جاری سازمان تهیه کند و زمان و انرژی خود را به صورت بهینه برای مواردی که دخالت وی، لازم می باشد صرف نماید. آنچنان که علاوه بر گردش صحیح کار، توان شخصی مدیریت که وابسته به چگونگی تلاش او در محیط کار و سلامت زندگی شخصی اش می باشد حفظ شود.
قضیه:
داستان مربوط به مدیری است که علیرغم داشتن خصوصیات فردی و اخلاقی ممتاز و همت بالا و مصمم برای نائل شدن به اهداف بزرگ، در راستای موفقیت بیشتر سازمان تحت مدیریتش، مدیریت خلاق، موثر و با کیفیتی ندارد و هر روز پس از ساعتها تلاش بی وقفه، برای پرداختن به جزییات پراکنده و غیر پیش بینی شده روزمره، با فکری خسته و ناراضی از نائل نشدن به خلاقیتهای مدیریتی و نپرداختن به اهداف و مسائل کلان سازمان، به نزد خانواده‌ای می رود که خود را در قبال آنها، مدیون می داند و احساس می کند فرصت رسیدگی و توجه لازم به خانواده و خودش و مسائل روحی و معنوی‌اش را نیز نداشته است. طی داستان به نکته ظریف دیگری نیز بر می خوریم و آن گویای اینست که او حتی از محیط و مسیر زیبای زندگی اش نیز لذت نمی برد، بلکه در حین رانندگی، احتمال پیشامد حادثه نیز می رود. از خصوصیات قابل توجه در این داستان ظرفیت بالای این مدیر در مواجه با انبوه کارها و مشکلات پراکنده و غیرمترقبه می باشد که نه تنها او را مشوش نمی کند، بلکه امور را با آرامش، یکی پس از دیگری هدایت می کند و توانایی بالایی در مدیریت بحران و باز کردن گره‌های روزمره را دارد. منتها، اعتماد به نفس بیش از حد او و در همین راستا، عدم تفویض اختیار، باعث درگیر شدن بیش از اندازه او در امور جزیی و کم اهمیت می شود و به نوعی، بیانگر عدم تشریک مساعی و همچنین وجود نوعی خود محوری می باشد. در عین حال، مراحل ترقی شخصی را از یک expediter ، به مدیر کارخانه ای بزرگ، به سرعت طی کرده است، اما عملاً در پست مدیریتی نیز همان رفتار تسریع بخشی امور را دارد و به اموری که اغلب در حد یک کارمند تسریع بخش است یعنی کارهای غیر مهم و ضروری و فوری می پردازد. پس به این موضوع اشاره دارد که اگر یک کارمند به دلیل لیاقت، امانتداری، همت عالی و دلسوزی، سزاوار رشد و ارتقاء به پست های بالاتر مدیریتی باشد، این ارتقاء، بدون آموزش مدیریت، مخصوصاً آموزش مهارتهای عمومی مدیریت، منجر به عدم موفقیت وی و سازمان خواهد شد. لذا در داستان مشاهده می کنیم که چارت سازمانی این مدیر به نوعی است که شاخه های در ارتباط با وی بسیار متعدد و زیاد، ولی از لحاظ کیفیت در حد ارتباط مستقیم با مدیر کارخانه نیستند.

قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث
1- کدام یک از ویژگیهای شخصی چت از مدیریت موثر او بر زمان جلوگیری می کند؟
2- مسائل و مشکلات سازمانی او چه هستند؟
3- کدام یک از اصول مدیریت زمان و استرس در این مطالعه مورد نقض شده است؟
4- اگر به عنوان مشاور چت استخدام می شدید، پیشنهاد شما به او چه بود؟
نتیجه بحث
قضیه
پاسخ به سئوالات بحث
1- عقیده شخصی تا چه اندازه از عوامل محیطی یا عوامل ذاتی متأثر است؟
2- چه رابطه ای بین خودآگاهی و فشار اجتماعی وجود دارد؟
3- آیا خودآگاهی ثابت است یا دانش انسان از خود به مرور زمان، کاهش یا افزایش می یابد؟
4- زندانیان جنگی برای مقابله با انهدام عقیده شخصی خود از چه مکانیزمهایی می توانند استفاده کنند؟
نتیجه بحث:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث
1- چه انسداد ادراکی در این مورد نشان داده شده است؟
نتیجه بحث:
خلاصه ماجرا:
پاسخ به سئوالات بحث:
2- چگونه ابداع و ابتکار توسط مدیریت عالی در سونی پرورش می‌یافت؟
3- چه نقشهایی توسط شخصیتهایی مختلف در این مورد بازی می‌شد که موجب موفقیت واکمن گردید؟
4- اگر شما، مشاور سونی بودید، برای پرورش و ترویج مستمرتر و وسیع تر این نوع نوآوری و ابداع در سرتاسر شرکت، چه توصیه می‌کردید؟
نتیجه بحث:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- منابع قدرت شغلی و شخصی دلورین را در این مطالعه موردی مشخص کنید: چگونه نگرشهای دلورین درباره قدرت با نگرشهای دیگران در جنرال موتورز متفاوت بود؟
2- ارتقاء و پیشرفت دلورین، از مقام مدیر یک بخش عملیاتی به مقام مدیر ارشد در اداره مرکزی شرکت چه تأثیری بر قدرتش در جنرال موتورز داشت؟
3- دلورین اینگونه استدلال می کند که مدیران در جنرال موتورز باید کاملاً خودشان را تسلیم انگاره شرکت کنند. او از اینکه محلی برای ابراز سبک شخصی وجود نداشته، شکایت می کند. او هر چه بیشتر فردیت خود را ابراز می کرد، قدرت کمتری در سازمان در اختیار می گرفت. ارتباط بین خود را تطبیق دادن و قدرت چیست؟
نتیجه بحث:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- در کتاب (در یک روز روشن تو می توانی جنرال موتورز را ببینی) جان دلورین به تلخی از سوء استفاده مدیران اجرایی جنرال موتورز، شکایت می کند. او این رفتار را زیانبار و توهین شخصی تلقی می کرد. بعدها زیر دستانش در شرکت دلورین موتورز همین اتهامات را درباره سبک مدیریت او عنوان کردند. آیا سوء استفاده از قدرت در میان مدیران اجرایی ارشد اجتناب ناپذیر است؟
2- به نظر می رسد که ویژگی دلورین، الگوی غم انگیزی از موقعیتهای ناگهانی و شکستهای بزرگ بدست می دهد. استفاده او از اعمال نفوذ در مسیر شغلی پرفراز و نشیبش چه نقشی داشته است؟
3- فرض کنید که شما یک مدیر اجرایی ارشد در شرکت دلورین موتورز بودید و هدف دلورین برای استفاده نامناسب از  اعمال نفوذ قرار می گرفتید. شما چگونه می توانستید اقدامات او را خنثی کنید؟
نتیجه:
مقدمه:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- چه تفاوتی بین نگرش تواناسازی مورد بحث در این فصل با نگرش دلورین درباره قدرت وجود دارد؟ نظرات او در این خصوص با گذشت زمان چه تحولی یافته اند؟
2- دلورین بی کفایتی خود را به عنوان عامل ورشکستگی شرکت سرزنش می کند. پس از ورشکستگی شرکت سرزنش کردن مالک آن امری عادی است. چه عوامل دیگری در این نتیجه تأثیرگذارده‌اند؟ ویژگیهای شخصی دلورین چه نقشی در ورشکستگی شرکت بازی کرده اند؟
3- دو یا سه اصل اساسی در مورد ارتباط قدرت و نفوذ در اثربخشی مدیر (که در مطالعه موردی دلورین نمایان شده) کدامند؟
نتیجه:
مقدمه:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- با استفاده از رهنمودهای رفتاری و شکل (5)، به عنوان کمکهای تشخیصی، بگویید که نقاط قوت و ضعف الکترولاجیک از نظر انگیزشی چیست؟
2- چه اقداماتی را شما در اولویت بالا قرار می دهید تا در گزارش مشاور به استیومورگان رئیس الکترولاجیک، به آنها  توجه شود؟ روی اقدامات ویژه ای که او می تواند در موردشان ابتکار به خرج دهد تا از تواناییهای کارکنان، بهتر استفاده کند و محیط کاری با انگیزشی فراهم آورد، تأکید کنید:
نتیجه:
مقدمه:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- منشأ تعارض در این قضیه کدام است؟
2- برای مدیرت تعارض در این وضعیت از چه رویکردی استفاده می کنید؟ هر کدام چقدر اثر بخش اند؟
3- بر اساس رهنمودهای رفتاری برای رویکرد مبتنی برا عتماد متقابل، دان چگونه می تواند این تعارض را به صورت موثر مدیریت کند؟
نتیجه:
مقدمه:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- مراحل توسعه در تیم الیت چه بود؟ در حالی که این مورد را مرور می کنید، مثالهایی ویژه برای هر یک از چهار مرحله توسعه مشخص کنید:
2- دستیابی تیم به یک وضعیت عملکرد بالا را چگونه توضیح می دهید؟ عوامل عمده پیش بینی کننده چه بودند؟
3- چرا تیم مدیریت ارشد مات به سطح بالایی از عملکرد نرسید؟ چرا به یک تیم الیت نیاز بود؟ تیم او چه کمبودی داشت؟
نتیجه:
مقدمه:
قضیه:
پاسخ به سئوالات بحث:
1- کدام یک از توصیه های مربوط به توانمندسازی راکن هافمن زیر پا گذاشته است؟ روث کامینگز چطور؟
2- کدام یک از توصیه های مربوط به واگذاری راکن هافمن زیر پا گذاشته است؟ روث کامینگز چطور؟
3- روث کامینگز و هافمن در ملاقاتشان از چه چیزی باید گفتگو کنند؟ موارد مشخصی را که باید در جلسه مطرح شود، تبیین کنید:
4- روث کامینگز چه پرسشهایی را باید از کن بپرسد تا برای کسب عناصر لازم توانمند سازی به او کمک کنند؟ چه پرسشهایی راکن باید از روث بپرسد تا بیشتر بتواند کامیابی او را تضمین کند؟
5- اگر شما یک مشاور بیرونی باشید که در ملاقات حضور دارد، چه نصیحتی به کن می کنید؟ چه نصیحتی به روث می کنید؟
نتیجه:

 

شامل 93 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه بررسی محتوای قضیه زمان از دست رفته از کتاب مدیریت استرس

دانلود پایان نامه بازی و بازی درمانی

اختصاصی از ژیکو دانلود پایان نامه بازی و بازی درمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه بازی و بازی درمانی


دانلود پایان نامه بازی و بازی درمانی

بازی وسیله ای طبیعی برای بیان و اظهار خود است، آدلر1 روانشناس معروف در سال 1937 می گوید: هرگز نباید به بازیها به عنوان روشی برای وقت کشی نگاه کرد. لندرث2 در سال 1995 اظهار می دارد که بازی برای کودک مساوی با صحبت کردن برای یک بزرگسال است، بازی و اسباب بازی کلمات کودکان هستند. ابتدا مکاتب مختلف روشهای یکسانی را در درمان کودکان و بزرگسالان در پیش می گرفتند، اما به تدریج دریافتند که نه تنها نمی توان روشهای درمانی مخصوص بزرگسالان را در مورد کودکان اعمال کرد بلکه باید تکنیکهای درمانی را نیز به گونه ای با شرایط کودکان تطبیق داد. از این رو بازی درمانی به عنوان تکنیک درمان مشکلات کودکان در دنیای امروز تجلی پیدا کرده و به طور روزافزونی در دنیای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد (آرین، 1378).
بازی درمانی3، روشی است که به یاری کودکان پرمشکل می شتابد تا آنها بتوانند مسائلشان را حل کنند و در عین حال، نشان دهنده این واقعیت است که بازی برای کودک، همانند یک وسیله طبیعی است، با این هدف که او بتواند، خویشتن و همچنین ویژگیهای درون خود را بشناسد و به آن عمل کند. در این نوع درمان، به کودک فرصت داده می شود تا احساسات آزاردهنده و مشکلات درون خود را از طریق بازی بروز دهد و آنها را به نمایش بگذارد، همانند آن گونه از درمانهایی که افراد بزرگسال از طریق آن با «سخن گفتن» مشکلات خود را بیان می کنند (حجاران، 1375).
بازی درمانی از نقطه نظر روش شناختی موضوع بر دو گونه است: روش مستقیم و غیر مستقیم (حجاران، 1375). بازی درمانی غیر مستقیم1 یا کودک محور در حکم فلسفه ای است که به ایجاد نگرش ها و رفتارهایی برای بقاء و احساس لذت در زندگی فرد در رابطه با کودکان منجر می گردد. بازی درمانی کودک محوراز سویی مبتنی بر استعداد فطری کودک برای کوشش در جهت رشد و بلوغ و از سویی دیگر نگرشی در جهت اعتماد عمیق و پایدار برای توانایی کودک به منظور «خود فرمان بودن» وی به گونه ای سازنده است. بازی درمانگری که بر اساس رویکرد کودک محور به فعالیت می پردازد، دارای باوری عمیق و اعتمادی روشن و آشکار به شخص درونی کودک است. بنابراین هدف او برقراری ارتباط با کودک به شیوه ای است که قدرت کارگردانی، هدایت درونی، سازندگی، حرکت به جلو، خلاقیت و خودشفابخشی او را آزاد سازد تا کودک قادر به آزاد کردن قابلیت های رشدی خود برای خودیابی و شکل گیری شخصیتش شود، که منجر به تغییری سازنده می گردد (محمد اسماعیل، 1383).
بازی درمانی رفتاری – شناختی2 که جزء روشهای مستقیم بازی درمانی است، تکنیکهای سنتی بازی درمانی را با تکنیکهای رفتاری – شناختی ترکیب کرده است. ثابت شده است که چنین رویکردهایی در رشد مهارتهای حل مسأله و مهارتهای اجتماعی کودکان و دیگر راهکارهای انطباقی و سازگارانه رفتاری – شناختی مفید و مؤثرند (جرالد، 1999).
به علاوه چنانکه کازدین1 (2000) اشاره کرده است یکی از مهمترین مزایای بازی درمانی شناختی – رفتاری این است که اهداف و روشهای درمانی کاملاً اختصاص یافته دارد. چنین رویکردهایی امکان تعیین اهداف درمانی روشن و واضحی را فراهم می سازد و روشهای خاص دستیابی به این اهداف را پیش بینی می کند.
نل (1999) بر این باور است که تلفیق مداخلات رفتاری و شناختی از روشهای تلفیقی انواع دیگر رویکردها مناسبتر است و نتایج حاصل از این ترکیب را به هیچ طریق دیگری نمی توان بدست آورد.

1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق
1-3 اهداف تحقیق
1-4 فرضیه تحقیق
1-5 تعریف نظری مفاهیم تحقیق
1-6 تعریف عملیاتی مفاهیم تحقیق
2-1  بازی
2-2 مسأله بازی
2-3 اهمیت بازی
2-4 تبیین بازی
2-5 بازی درمانی
2-6 انواع بازی درمانی
2-7 تحول نظریه های بازی درمانی
2-7-1 بازی درمانی روان پویایی
2-7-4 بازی درمانی غیر مستقیم
2-8 اختلال سلوک
2-9 علت شناسی
2-9-1 عوامل مربوط به والدین
2-9-3 عوامل روانشناختی
2-10 پرخاشگری
2-11 پیشینه تأثیر بازی درمانی بر پرخاشگری و روابط اجتماعی نامناسب کودکان مبتلا به اختلالات رفتاری
3-1 طرح پژوهش
3-2 جامعه آماری
3-3 نمونه آماری
3-4 شیوه نمونه برداری
3-5
3-5-1 پرسشنامه CSI-4
3-5-1-1 چک لیست والدین (سرپرستان کودک):
3-5-1-2 چک لیست معلمان:
3-5-1-4 محدودیت پرسشنامه CSI-4
3-5-1-5 نمره گذاری CSI-4
3-5-2 سیاهه پرخاشگری
3-6 شیوه انجام تحقیق
جلسه اول: ارزیابی
جلسه دوم: شناسایی احساسات اصلی
جلسه سوم: شناسایی احساسات اصلی
جلسه چهارم: آموزش مهارتهای ارتباطی
پرسیدن سؤال
مورد تحسین قرار گرفتن
تعارف کردن
فعالیت: پیشنهاد مشارکت
درخواست مشارکت
پیوستن به فعالیت
ترک فعالیت
هدف:
فعالیت
هدف
فعالیت
جلسه 10
3-7 شیوه تحلیل داده ها:
مقدمه
1-5 مقدمه
3-5 بحث نتایج
محدودیت های تحقیق
پیشنهادات تحقیق
- انجام تحقیق مشابه با کودکان مبتلا اختلال سلوک که  والدین  نیز در فرایند دذمان نیز شرکت داشته باشند و مقایسه آن با مواردی که والدین در این فرایند شرکت ندارند .
- انجام تحقیقی  مشابه  که جنسیت نیز به عنوان یک متغیر در طرح تحقیق گنجانده شود .
- طراحی مطالعه ای که در آن علاوه بر بازی درمانی زفتاری شناختی ، شیوه های دیگری نیز در مورد تاثیر بر پرخاشگری مورد بررسی قرار گیرد .
- تنظیم مطالعه ای که امکان جایگزینی تصادفی آزمودنی ها در گروه های کنترل و آزمایشی  وجود داشته باشد .
- نتایج مطالعه  حاضر ما را به سوی جنبه کاربردی در مورد کودکان مبتلا هدایت می کند و در صورت تایید آن توسط دیگر مطالعات ، می توان بکار گیری آن در مراکز یاد شده را مد نظر قرار داد .
- استفاده از سیاهه های دیگر پرخاشگری در مطالعات مشابه .
- به کار گیری بازی درمانی رفتاری شناختی در مورد دیگر اختلالات دوران کودکی
الف) فارسی
ب) انگلیسی.

 

شامل 96 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه بازی و بازی درمانی

نمونه پروپوزال ارشد مدیریت آموزشی با فرمت ورد

اختصاصی از ژیکو نمونه پروپوزال ارشد مدیریت آموزشی با فرمت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نمونه پروپوزال ارشد مدیریت آموزشی با فرمت ورد


 نمونه پروپوزال ارشد مدیریت آموزشی با فرمت ورد

 

 

 

 

 

فرمت ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 21

شامل:

مقدمه

بیان مسئله

پیشینه تحقیق

ضرورت و اهمیت موضوع

اهداف تحقیق 

سوالات تحقیق

فرضیات تحقیق

روش تحقیق

منابع

دانلود با لینک مستقیم


نمونه پروپوزال ارشد مدیریت آموزشی با فرمت ورد