ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور: بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه کشور و سند چشم انداز بیست س

اختصاصی از ژیکو جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور: بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه کشور و سند چشم انداز بیست ساله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور: بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه کشور و سند چشم انداز بیست ساله


جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور: بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه کشور و سند چشم انداز بیست ساله

پایان نامه کارشناسی ارشد تبلیغ و ارتباطات فرهنگی

143 صفحه

چکیده:

هدف از اجرای این پژوهش، بررسی جایگاه تبلیغ دینی درسیاست ها وبرنامه ریزی های فرهنگی کشور، بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی کشور وسندچشم انداز بیست ساله است. از آنجا که این پژوهش، کاربردی می باشد و در زمره تحقیقات کیفی قرار دارد، از روش مطالعات اسنادی استفاده شده است. محتوای مورد تحقیق را پنج برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی جمهوری اسلامی ایران وسندچشم انداز بیست ساله کشور تشکیل می دهد. باتوجه به نتایج بدست آمده در این پژوهش، دربرنامه اول ودوم ازالگوی خاصی برای تدوین بخش فرهنگ استفاده نشده است. توجه به بخش فرهنگ وتبلیغ دینی در برنامه ریزی فرهنگی برنامه اول ودوم بسیارضعیف بوده است بطوریکه در برنامه اول تنها یک تبصره از52تبصره ودر برنامه دوم 6 تبصره از 101 تبصره به حوزه فرهنگ وتبلیغ دینی پرداخته است. از برنامه سوم به بعد برنامه ها با دید واقع بینانه تری تنظیم شدند وهرچه رو به جلوتر حرکت کردیم بیشتر اصول برنامه ریزی در برنامه ها رعایت شده است، بطوری که برنامه پنجم نسبت به دیگربرنامه ها جامع تر است. بابررسی صورت گرفته مشخص شدکه برنامه ریزان کشور از الگوی توسعه گرا برای تدوین برنامه های سوم، چهارم وپنجم استفاده نموده اند.درتمام برنامه ها رویکرد مصداق گرایانه به ارتباط دین وفرهنگ مشاهده شد. فقط برنامه های چهارم وپنجم توسعه  بعد از سندچشم انداز بیست ساله تهیه وتدوین گردیده اند. بر اساس مشاهدات صورت گرفته در سند چشم انداز بیست ساله فرهنگ و تبلیغ دینی به خوبی مورد توجه قرارگرفته است. طبق بررسی انجام گرفته بخش فرهنگ در برنامه های چهارم و پنجم منطبق بر اهداف ترسیم شده در سند چشم انداز بیست ساله است.


دانلود با لینک مستقیم


جایگاه تبلیغ دینی در سیاست ها و برنامه ریزی های فرهنگی کشور: بررسی تطبیقی پنج دوره برنامه های توسعه کشور و سند چشم انداز بیست ساله
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد