موضوع فارسی: استراتژی شرکت و واکنش بازار به دست آورد ها
موضوع انگلیسی: Firm strategy and market reaction to earnings
تعداد صفحه: 5
فرمت فایل: PDF
سال انتشار: 2016
زبان مقاله: انگلیسی
چکیده: ما به بررسی اثر استراتژی شرکت محتوای اطلاعات از اعلام سود شرکت تاثیر می گذارد. استراتژی رهبری هزینه حاشیه فروش کم همراه با حجم فروش بزرگ، اقتصاد مقیاس و سرمایه گذاری های عمده در گیاهان و دارایی های فیزیکی شناخته شده است، در حالی که یک استراتژی تمایز شامل حاشیه فروش بالا دست آمده از طریق کیفیت محصول و نام تجاری توسط سرمایه گذاری در ناملموس مانند R & D متوجه و تبلیغات. این ویژگی از استراتژی در اثر دیفرانسیل بر واکنش های سرمایه گذار به اطلاعات جدید است که در مورد شرکت های نشان داد شود. نتایج ما نشان می دهد که شرکت به دنبال یک استراتژی رهبری هزینه داشته اطلاعیه درآمد که معمولا تفسیر و در نتیجه تغییر بیشتر در اعتقاد به طور متوسط در حدود قیمت سهام. از سوی دیگر، درآمد اطلاعیه از شرکت به دنبال یک نتیجه استراتژی تمایز در تفسیر ناهمگون تر همراه با یک تغییر کوچک در این باور به طور متوسط حدود قیمت سهام. در این مقاله درک ما از تغییر مقطعی در واکنش بازار به اطلاعیه درآمد پیشرفت. علاوه بر این، مقاله نشان یک نمونه قابل پیش بینی از واگرایی در واکنش قیمت و واکنش حجم معاملات به اعلام درآمد.
استراتژی شرکت و واکنش بازار به دست آورد ها