لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:22
هر ساله حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه خالص در ایالات متحده امریکا صرف سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای جدید در بخش خصوصی میشود. تنها ۲ درصد از این مقدار توسط موسسات سرمایه گذاری و یا بانکها تامین میشود.تا ۱۰ درصد دیگر آن نیز از بازار سهام و یا بازارهای عمومی حاصل میگردد. این ارقام نشان میدهد که حداقل ۸۸% از سرمایه خالص مورد و یا منابع غیر رسمی تامین میشود. برخی از اوقات به نقش اعتبارات دولتی در پویایی و رشد یک کسب و کار بیش از اندازه اهمیت داده می شود. مطالعات اخیر نشان می دهد که حتی کسب و کارهای کوچک درسطوح پایین بعد از دریافت یک یا دو وام به سطح ثابتی از رشد می رسند و برای مدتی درآن سطح متوقف میشوند.
مهارتهای جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند.
فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزش
ارزیابی نیازهای آموزشی
مشکلات مربوط به رشد مدیریتی
ارائه آموزش
نتایج
کارآفرینی اجتماعی
تعاریف کارآفرینی
بعد اول: نیاز به موفقیت:
بعد دوم: کانون کنترل:
بعد سوم: تحمل مخاطره:
بعد چهارم: تحمل ابهام:
بعد پنجم: رفتار نوع :A این نوع رفتار،
مفهوم و معنای کارآفرینان اجتماعی
عناصر کارآفرینی اجتماعی
2 - پذیرش ماموریت برای ایجاد و بقا ارزش اجتماعی:
3 - شناسایی و ترغیب سرسختانه فرصتهای جدید:
4 - بهکارگیری فرایند مستمر نوآوری، سازگاری و یادگیری:
5 - اقدام جدی و بیباکانه بهوسیله منابع دردسترس:
6 - ارائه حس بلندپروازانه پاسخگویی به موسسات و پیامدهای حاصله :
نتیجه
کارآفرینی در دنیای امروز – زیر ساختها ، ضرورت و اهمیت
سابقه کارآفرینی در دنیا
سابقه کارآفرینی در ایران
ریشه های کارآفرینانه
تاثیر تجربه
نقش کارآفرینان در توسعه
کارآفرینی تواناییهای انباشته فردی را آزاد میکند
کارآفرینی سازمانی
چارچوب کارآفرینی سازمانی
منابع
تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید