مقدمه :
اساس و مبنای تصمیم گیری مدیران و سازمانها در سطح خرد و کلان ، اطلاعاتی است که غالباً با استفاده از علم آمار تحلیل داده ها در اختیار تصمیم گیران قرار می گیرد . به طور کلی داده ها نمایانگری از واقعیت ها و مفاهیم هستند . چنانچه داده ها به صورت واژه ( و نه به صورت) ارقام به توصیف واقعیتها می پردازد آن را داده های کیفی می نامند ، اینگونه داده ها از طریق مشاهده ، مصاحبه ، استخراج از اسناد و مدارک و امثال آن گردآوری می شوند ( سرمد و دیگران ، 1380؛ 207). تحلیل اطلاعات شامل عملیات متعددی است ، ابتدا شرح و آماده سازی داده های لازم برای آزمون فرضیه ها و سپس تحلیل روابط میان متغیرها و بالاخره مقایسۀ نتایج مشاهده شده . در این تحقیق داده های گروه نمونه با استفاده از علم آمار و نرم افزارهای آماری دسته بندی و یکپارچه گردیده ، سپس تجزیه و تحلیل شده و مورد تفسیر قرار گرفته اند .
فرمت:DOC
تعداد صفحات:28 صفحه
تعداد فرضیه:5 فرضیه
پروژه SPSS عوامل موثر بر رضایت مشتریان