ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

EFQMموردبررسی در شرکت ایرالکو

اختصاصی از ژیکو EFQMموردبررسی در شرکت ایرالکو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فصل اول : (کلیات و تاریخچه )

مقدمه..............................................................................................................   1

پیدایش آلومینیوم ...........................................................................................   1

تاریخچه تأسیس کارخانه تولید آلومینیوم ........................................................    6

کارگاه احیاء ....................................................................................................   9

کارگاه آند سازی ...........................................................................................  12

کارگاه ریخت ................................................................................................  14

کوره های یکنواخت کننده ...........................................................................   17

کنترل مرغوبیت ............................................................................................   18

آزمایشگاه ....................................................................................................  19

نگهداری و تعمیرات .....................................................................................  22

تأسیسات ......................................................................................................  22

یکسو کننده ( رکتی فایر) ................................................................................ 22

مرکز پژوهش و خدمات مهندسی  ................................................................... 24

شرکت سهامی آلومینیوم ایران (ایرالکو) ........................................................... 26

بررسی واحد های کنترل موغوبیت در مجتمع ایرالکو ........................................ 27

کنترل آلودگی و فضای سبز .............................................................................. 29

      خلاصه ای از شرکت در کنفرانس مربوط به مواد آستری ................................. 30

      موارد استفاده از کاتد ...................................................................................... 32

      انواع مختلف خمیر آستری ............................................................................. 33

                  مواد اولیه تولیدخمیرسردآسترکاری ...............................................................  34

فصل دوم : (مبانی نظری)

               روشها و فلسفه کنترل فرایند آماری .................................................................  35

               نقش انحرافات تصادفی و با دلیل در تغییرپذیزی کیفیت ....................................  37

       اصول آماری نمودار کنترل ..............................................................................   39

               انتخاب حدود کنترل .......................................................................................   42

               حدود هشدار در نمودارهای کنترل ..................................................................   44

                زیر گروه های منطقی .....................................................................................   45

                خلاصه ای از قوانین حساس سازی نمودارهای کنترل ......................................   48

                سایر ابزار هفت گانة عالی ..............................................................................   51

                برگة کنترل ...................................................................................................   51

                نمودار پاراتو .................................................................................................   52

                نمودار علت و معلول ...................................................................................   52

                نمودار تمرکز نقصها .....................................................................................   54

                نمودار پراکندگی .........................................................................................   55

              پیاده سازی SPC ...........................................................................................   56

        یک کاربرد SPC ..........................................................................................   64

        کاربرد غیر تولیدی کنترل فرایند آماری ........................................................   65

        نمودار های کنترل برای مشخصه های وصفی و مبانی EFQM .......... .............   73

فصل سوم : (بررسی وضع موجود)

                مقدمه ..........................................................................................................  103

                تاریخچه تدوین استانداردها ......................................................................... 104

        بخش های اصلی در نمودار های سازمانی ..................................................... 105

        تجزیه وتحلیل نمودار اصلی سازمانی (جدید) ................................................ 111

        تحلیل نمودار سازمانی جدید ........................................................................  121

فصل چهارم : (تجزیه و تحلیل وضع موجود)

           مقدمه ..........................................................................................................  124

        مسئولیت های و اختیارات رئیس واحد تشکیلات روشها ...............................   125

        تعریف پست ................................................................................................   128

        پنج الگوی کارسازی ...................................................................................   131

                         عناوین اهداف کیفی کوتاه مدت در سال 81 ...............................................   134

                عناوین اهداف کیفی کوتاه مدت در سال 82 ...............................................  136

        تعیین کیفیت ایرالکو ...................................................................................  138

فصل پنجم : (ارائه پیشنهادات )

                                      مقدمه ........................................................................................................  141

        مراحل اصلی نظام پیشنهادات ...................................................................... 144

                         ارائه پیشنهادات ..........................................................................................   144

        ارزیابی ....................................................................................................... 146

        ویژگی های یک سیستم موفق پیشنهادها .....................................................  150

                            روند تحولات ساختار تشکیلات ................................................................  151

        راهبرهایی برای آینده کشور .....................................................................152

     راهبرهایی برای آینده ساختار تشکیلات ..................................................... 152

                نتیجه گیری ............................................................................................... 154

        نظر کار آموز در مورد شرکت ایرالکو .......................................................  155

                منابع .........................................................................................................158


دانلود با لینک مستقیم


EFQMموردبررسی در شرکت ایرالکو

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر

اختصاصی از ژیکو پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر


پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر

فرمت فایل: word

تعداد صفحه:130

پایان نامه کارشناسی ارشد
رشته روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی
موضوع :
بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی
مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر

چکیده

هدف از این پژوهش بررسی امکانات و مشکلات تححصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر می باشد.جامعه آماری این تحقیق کلیه مدارس واقع در مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر می باشد و نمونه مورد بررسی20 مدرسه است که  27 درصد از مدارس جامعه آماری را شامل می شود. برای جمع آوری داده ها از یک پرسش نامه 129 سوالی که قسمتی از آن توسط سابقی(1384) و قسمت دیگر آن توسط خود محقق تهیه شده است استفاده گردیده. برای تجزیه وتحلیل داده ها از آمار توصیفی (فراوانی،درصد، میانگین) و آمار استنباطی(آزمون T) استفاده شده است و یافته های این تحقیق نشان می دهد که 69 درصد معلمان کمتر از 12 سال سابقه کاری دارند، این مدارس از نظر فضاهای آموزشی، اداری، پشتیبانی، گردش، زیربنای ساخت و فضای باز محوطه مطابق و حتی بالاتر از استانداردهای سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور می باشد. از نظر همجواری مدارس با کاربری های سازگار وضعیت نسبتاً مطلوب می باشد. فضای پرورشی این مدارس پایین تر از استانداردهای لازم می باشد. و 95 درصد مدارس فاقد آزمایشگاه و وسایل کمک آموزشی بوده، در هیچکدام از مدارس کلاس تجربی، اتاق سمعی وبصری، اتاق کامپیوتر، سالن غذاخوری، سالن چند منظوره، بوفه وجود ندارد و70 درصد مدارس نیز فاقد کتابخانه می باشند. در هیچکدام از مدارس مربی بهداشت، مربی پرورشی و مربی ورزش وجود ندارد. اما با توجه به مشکلات یاد شده 96 درصد مدارس از کارآیی داخلی و برون داد مناسبی برخوردار بوده اند.

عنوان                                     صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1 مقدمه .............................. 1

2-1 بیان مسأله ......................... 2

3-1 ضرورت و اهمیت تحقیق................. 4

4-1 سوال‌های تحقیق ...................... 7

5-1 هدف تحقیق ......................... 10

6-1 تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح . 11

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق .... 13

مقدمه................................ 14

1-2 اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی .. 15

1-1-2 اهداف اعتقادی.................. 15

2-1-2 اهداف اخلاقی ................... 16

3-1-2 اهداف علمی و آموزشی ........... 16

4-1-2 اهداف فرهنگی، هنری ............ 16

5-1-2 اهداف اجتماعی ................. 16

6-1-2 اهداف زیستی ................... 17

7-1-2 اهداف سیاسی ................... 17

8-1-2 اهداف اقتصادی ................. 17

2-2 ویژگی‌های کودکان در دوره ابتدایی ... 17

3-2 مواد و برنامه‌های درسی دوره ابتدایی 20

4-2 درون داده‌های نظام آموزش ابتدایی ... 22

1-4-2 منابع انسانی .................. 22

2-4-2 منابع مادی نظام آموزش ابتدایی . 23

1-2-4-2 منابع کالبدی ............... 23

2-2-4-2 منابع تجهیزاتی ............. 25

3-4-2 منابع مالی .................... 25

5-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر دانش آموزان 26

6-2 تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر معلم    28

7-2 تاثیر محیط بر فعالیت‌های نظام آموزشی 29

8-2 کلاس‌های درس چند پایه................ 30

9-2 مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مدارس.. 32

1-9-2 افت تحصیلی و عوامل موثر بر آن 32

2-9-2 ترک تحصیل .................... 34

3-9-2 نارسایی‌های یادگیری ویژه....... 35

10-2 مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس. 37

1-10-2 ترس از مدرسه ................ 37

2-10-2 فرار از مدرسه ............... 37

3-10-2 اختلال لجبازی و نافرمانی ..... 38

4-10-2 رفتارهای نامناسب یا ناپخته .. 39

5-10-2 بیش فعلی همراه با کمبود توجه 39

6-10-2 اضطراب ...................... 40

7-10-2 بی نظمی در سلوک ............. 41

11-2 مدارس و دانش آموزان موفق ......... 41

12-2 فضاهای آموزشی مدارس .............. 42

1-12-2 کلاس درس نظری ................ 42

2-12-2 کلاس درس تجربی................ 43

13-2 فضاهای پرورشی .................... 45

1-13-2 کتابخانه .................... 46

2-13-2سالن چند منظوره .............. 46

3-13-2 نمازخانه .................... 47

4-13-2 اتاق فعالیت‌های پرورشی ....... 47

5-13-2 اتاق بهداشت رکت‌های اولیه..... 47

14-2 فضای اداری ....................... 47

15-2 فضاهای پشتیبانی یا خدماتی ........ 49

1-15-2 سرویس‌های بهداشتی ............ 49

2-15-2 آبخوری دانش آموزان .......... 49

3-15-2 انبار نظافت و شستشو.......... 49

4-15-2 انبار تجهیزات و وسایل........ 49

16-2 فضاهای گردش ...................... 52

1-16-2 راهروها......................... 52

2-16-2 پله‌ها........................... 52

17-2 فضاهای باز یا محوطه .............. 53

1-17-2 فضای صف جمع و تفریح.......... 53

2-17-2 فضای سبز، باغچه و درختکاری... 53

 3-17-2 پارکینگ وسایل نقلیه......... 54

18-2 مکان یابی واحدهای آموزش........... 57

1-18-2 کاربری‌های سازگار............. 57

2-18-2 کاربری‌‌های ناسازگار .......... 57

3-18-2 جهت یابی .................... 57

4-18-2 شعاع دسترسی ................. 58

19-2 انجمن اولیا و مربیان ............. 58

20-2 پیشینه تحقیق...................... 61

فصل سوم : روش تحقیق..................... 66

مقدمه ................................. 67

1-3 روش تحقیق.......................... 67

2-3 جامعه آماری........................ 67

3-3 نمونه و روش نمونه گیری............. 67

4-3 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات ....... 68

5-3 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها........... 69

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات........ 70

تجزیه و تحلیل سوال 1................... 71

تجزیه و تحلیل سوال2.................... 75

تجزیه و تحلیل سوال3.................... 76

تجزیه و تحلیل سوال 4................... 77

تجزیه و تحلیل سوال 5................... 82

تجزیه و تحلیل سوال 6................... 85

بررسی و مقایسه کل سرانه‌ها و مقایسه با استانداردها 88

تجزیه و تحلیل سوال 7................... 89

تجزیه و تحلیل سوال8.................... 91

تجزیه و تحلیل سوال9.................... 91

تجزیه و تحلیل سوال10................... 92

تجزیه و تحلیل سوال11................... 93

تجزیه و تحلیل سوال 12.................. 95

تجزیه و تحلیل سوال 13.................. 96

تجزیه و تحلیل سوال 14.................. 96

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری ............ 98

1-5 مقدمه ............................. 99

2-5 بحث و نتیجه گیری ................. 100

3-5 یافته‌های جانبی تحقیق.............. 100

4-5 محدودیت‌های پژوهش.................. 108

5-5 پیشنهادها......................... 109

الف. پیشنهاد کاربردی.................. 109

ب. پیشنهاد پژوهش...................... 111

قسمتی از ابتدای فایل

 

ضرورت و اهمیت موضوع پژوهش

نقاط ضعف دربخش فرهنگی شاید به ظاهر و در نگاه اول معضل نباشد، ولی در بلند مدت اثرسوء خود را در میان جامعه به جای خواهد گذاشت. از آنجائیکه تعلیم وتربیت انسان ها از جایگاه والایی برخوردار است. هردولت و حکومتی می کوشد که برای پرورش نسلهای آینده کشور برنامه ریزی دقیق و اساسی نماید. سازندگی هر کشوری، بستگی کامل به سطح آموزشی دارد که در مراکز آموزشی داده می شود، که زیربنای آن درپایه های ابتدایی ریخته می شود. به منظور بالابردن سطح و به ویژه کیفیت  آموزش و کاربرد آن درجهت پیشرفت در سطوح مختلف می بایست پژوهشهایی انجام گیرد که آموزش را تسریع بخشیده و موانع آموزشی را از بین راه برداشته و حتی الامکان آن را کم نماید.

هراندازه کار تعلیم و تربیت، آگاهانه تر و با دانش و بصیرت بیشتر توأم باشد، از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود. مبارزه با بیسوادی درحد دادن شعار و تبلیغ در رسانه ها و ایجاد چند کلاس در شهر یا روستا نتیجه بخش نخواهد بود. بلکه باید امکانات و مشکلات را شناسایی کرد سپس به دنبال تبلیغات رفت. چه بسیار دانش آموزانی که به دلایل مختلف امکان تحصیل برایشان فراهم نشده است و مجبور به ترک تحصیل شده اند و این امر فرایند اجتماعی شدن آنها را با خطر مواجه ساخته است. بدون شک آشنا کردن معلمان و دست اندرکاران تعلیم و تربیت با مسائل و دشواریهای تحصیلی برای امیدوار کردن آنها جهت غلبه با آن از ضروریت می باشد (دوست محمدی،1371).بیشتر مدارس ابتدائی از لحاظ فیزیکی و تجهیزات فاقد جاذبه های برانگیزاننده می باشد و این باعث کاهش علاقه معلمان دوره ابتدایی به امر تدریس شده است (آهنچیان،1373). طرح ریزی و تنظیم محیط فیزیکی مناسب برای کودکان قسمت مهمی از فلسفه آموزشی محسوب می گردد (مفیدی،1380). محیط مدرسه علاوه بر تأثیر روی دانش آموزان بر روی کار معلم هم مؤثراست و در دوران ابتدایی این تأثیر گذاری بیشتر است. توانایی معلم در مهارت هایش صرفاً موفقیت وی را تضمین نمی کند. بلکه شرایط محیطی کلاس نیز در موفقیت او تأثیرگذار است (احمدیان،1374).

 از عوامل اثربخش کمیت وکیفیت آموزشی، مدرسه و فضای آموزشی است، زمانی که محیط آموزشگاه تنگ و دلگیر بوده و فضای فیزیکی مدرسه نامتناسب باشد، مشکلات رفتاری، انضباطی مختلفی مطرح می شود که این امر فشار کاری  و روانی مضاعفی را بر معلمان و دست اندرکاران آموزشی وارد می سازد و موجب فرسودگی شغلی در آنان می گردد. کمبود سرویسهای بهداشتی بر سلامتی دانش آموزان اثر منفی خواهد گذاشت. کمبود تجهیزات و امکانات نامتناسب زمینه ساز افت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان می گردد و عدم استفاده از رنگ آمیزی و فضا سازی متناسب با سن کودکان منجر به کاهش انگیزه و علاقه به یادگیری خواهد شد


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر

پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی


پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی

پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی

 

گنبد سازه ای است معمارانه شبیه نیم‌کره‌ای توخالی. تاریخ ساخت گنبد با مواد گوناگون به پیش از تاریخ می‌رسد. گنبدهای پیش کرده، پیش رونده در خاور میانه باستان در ساختمان‌ها و مقبره‌ها یافت می‌شود. ساخت اولین گنبدهای فنی پیشرفته در اروپا در انقلاب معماری رومی آغاز شد، هنگامی که رومی‌ها فضاهای بزرگ داخلی معابد و ساختمان‌های عمومی، مانند پانتئون را می ساختند.
از جمله خصوصیات اقلیمی طاق های قوسی و گنبدی در مناطق گرم و خشک این است که ارتفاع اطاق از کف تا زیر طاق، زیاد می باشد و لذا می توان یک تهویه طبیعی عمودی در اطاق به وجود آورد. از آنجاییکه هوای گرم، سبکتر است و به بالا صعود می کند و هوای خنکتر، جایگزین آن می شود، با تعبیه چند دریچه در اطراف و یا نوک اطاق، هوای گرم از دریچه ها خارج می شود و یک جریان طبیعی هوا از پایین به بالا برقرار می شود که جهت تامین آسایش در فصول گرم، مناسب است .
از مزایای دیگر طاق قوسی و گنبد اینکه، باد از روی سطح محدب، با سهولت بیشتری رد می شود و فرسایش و تخریب کمتری را موجب می گردد؛ و مطلب آخر، از آنجاییکه طاق قوسی و یا گنبد، یک ساختار سه بعدی است، لذا در مقابل نیرو های جانبی مانند باد و زلزله، مقاومت بهتری دارد؛ البته هرچه وزن طاق کمتر و مرکز ثقل ساختمان در سطح پایین تری قرار گرفته باشد، مقاومت ساختمان در مقابل نیرو های جانبی، بیشتر خواهد بود.
در سرزمین‌هایی مثل روم شکل نیمکره را برای گنبد بر می‌گزیدند و چون میانتار رانش بر منحنی آن منطبق نمی‌شد ناچار بودند که کناره‌های آن را هرچه ستبرتر کنند تا در برابر رانش سدی باشد، در صورتی که معماران ایرانی نیم دایره را برای پوشش مناسب نمی‌دانستند و شکل‌هائی نظیر تخم مرغی و هلو چینی و بیضی را انتخاب می‌کردند که خود به خود میانتار رانش بود و این انتخاب باعث می‌شد که بتواند ضخامت گنبد را در خاستگاه و پاکار تنها به اندازه یک شانزدهم دهانه بگیرند.
پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی دارای 19 اسلاید بوده که می توانید فهرست و تصاویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به خرید آن نمایید. از این پاورپوینت می توانید برای درس معماری اسلامی استفاده نمایید.

فهرست:
مقدمه
ویژگی های گنبد
خصوصیات طاق ها و گنبد ها
تاریخچه گنبد
انواع گنبد    
تقسیم بندی پیرنیا
گنبد در دوران ساسانیان
جایگاه گنبد در معماری اسلامی

عنوان: گنبد و ویژگی های آن
فرمت: پاورپوینت
حجم در حالت فشرده: 3.55 MB
صفحات: 19 اسلاید

 

برای مشاهده تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت اینجا کلیک کنید

 

.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت گنبد و جایگاه آن در معماری اسلامی

دانلود مقاله آماده درباره کاربرد الکترونیک قدرت با فرمت word-ورد 17 صفحه

اختصاصی از ژیکو دانلود مقاله آماده درباره کاربرد الکترونیک قدرت با فرمت word-ورد 17 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

از سالها پیش ، نیاز به کنترل قدرت الکتریکی در سیستم های محرک موتورهای الکتریکی و کنترل کننده های صنعتی احساس می شد . این نیاز ، در ابتدا منجر به ظهور سیستم وارد – لئونارد شد که از آن می توان ولتاژ dc متغیری برای کنترل محرکهای موتورهای dc به دست آورد . الکترونیک قدرت ، انقلابی در مفهوم کنترل قدرت ، برای تبدیل قدرت و کنترل محرکهای موتورهای الکتریکی ، به وجود آورده است . الکترونیک قدرت تلفیقی از الکترونیک ، قدرت و کنترل است . در کنترل ، مشخصات حالت پایدار و دینامیک سیستم های حلقه بسته بررسی می شود . در قدرت ، تجهیزات ساکن و گردان قدرت جهت تولید ، انتقال و توزیع قدرت الکتریکی مورد مطالعه قرار می گیرد . الکترونیک درباره قطعات حالت جامد و مدارهای پردازش سیگنال ، جهت دستیابی به اهداف کنترل مورد نظر تحقیق و بررسی می کند . می توان الکترونیک قدرت را چنین تعریف کرد : کاربرد الکترونیک حالت جامد برای کنترل و تبدیل قدرت الکتریکی .ارتباط متقابل الکترونیک قدرت با الکترونیک ، قدرت و کنترل در شکل نشان داده شده است .

فهرست :

مقدمه

تاریخچه الکترونیک قدرت

الکترونیک قدرت و محرکهای الکتریکی چرخان

محرکهای الکتریکی چرخان

محرکهای الکتریکی جریان مستقیم

برشگرهای dc

اصول کار کاهش ولتاژ

اصول کار افزایش

پارامترهای عملکرد

طبقه بندی برشگر

برشگر کلاس A

برشگر کلاس B

برشگر کلاس C

برشگر کلاس D

برشگر کلاس E

رگولاتورهای سویچینگ

رگولاتورهای کاهنده

رگولاتورهای افزاینده

رگولاتورهای کاهنده – افزاینده

مدارهای برشگر تایریستوری

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آماده درباره کاربرد الکترونیک قدرت با فرمت word-ورد 17 صفحه

مقاله با عنوان:بررسی امکان استقرار تجارت الکترونیکی در شرکت های تولید برق

اختصاصی از ژیکو مقاله با عنوان:بررسی امکان استقرار تجارت الکترونیکی در شرکت های تولید برق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده : در عصر حاضر فن آوری اطلاعات و ارتباطات )فاوا (، با ماهیت مرز گستری خود، روابط جهانی را دگرگون ساخته و منشاء مزیت های
رقابتی و نیز فرصت های توسعه اقتصادی و اجتماعی بین ملل را به طور بنیادین تغییر داده است. برای استفاده اثربخش از فاوا ، بایستی یک
کشور از جهت زیرساخت ها، میزان دسترسی به فاوا، توسعه کاربردها، توسعه سیاست ها )محیط های حقوقی و قوانین نظارتی و خط مشی های
اجرایی( دارای آمادگی الکترونیکی باشد. همه این موضوعات بایستی در یک استراتژی منسجم و دست یافتنی که جهت رفع نیازهای محلی
یک کشور خاص توسعه داده شده است ، مورد توجه قرار گیرند. این امر به آن ها کمک می کند تا بر تلاش ها و نیازهایی تمرکز کنند و
حوزه هایی را مورد شناسایی قرار دهند که نیازمند برنامه ریزی، پشتیبانی و سرمایه گذاری می باشند. در این مقاله سعی داریم نسبت به امکان
سنجی استقرار تجارت الکترونیکی در نیروگاه برق سهند اقدام نماییم و در پایان نیز راه کارهایی جهت بهبود وضع موجود ارائه نمائیم

چاپ شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با عنوان:بررسی امکان استقرار تجارت الکترونیکی در شرکت های تولید برق