مقدمه:
- مدیریت دانش و چگونگی اداره و هدایت یک سازمان برای رسیدن به اهداف آن است. بنابراین، هدف مدیریت دستیابی به نتایج مطلوب در جهت تحق
ق بخشیدن به هدف های سازمان است.
- برای دست یابی به این هدف، مدیریت میبایست وظایف کلی زیر را انجام دهد:
- برنامه ریزی
- سازمان دهی
- تصمیم گیری
- ایجاد هماهنگی
- کنترل
انجام وظایف بالا را تنها مسئولیتی که با سمت “ مدیر “ در سازمان فعالیت میکنند، بر عهده ندارند. در واقع این وظایف در سطوح مختلف سازمان به درجات وجود دارد و تقسیم می گردد.
متن اصلی فایل ورد 24ص24