ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

موضوع : گوجه فرنگی گوجه‌فرنگی گوجه‌فرنگی گیاهی است با نام علمی "LYCOPERSISCOM ESCULENTUM" از خانواده سیب زمینی "SOLANACEAE" که به نام عمومی "‌TOMATO" در جهان مشهور است‌.
میوه این گیاه که قسمت اصلی آن است به صورت خام یا پخته در سالاد، انواع سس‌ها، سوپ و انواع مواد غذایی به طور وسیع در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد‌.
اکثرا گوجه‌فرنگی را در زمانی که به رنگ قرمز است استفاده می‌کنند و کمتر از میوه سبز آن استفاده می‌شود‌.
کلیات گیاه شناسی گوجه فرنگی از هزاران سال پیش وجود داشته است ولی البته باندازه یک گیلاس بوده است و کم کم در اثر پرورش درشت تر شده است .
وطن اصلی این گیاه آمریکای جنوبی است .
درقرن شانزدهم در کشور پرو به مقدر زیاد کشت می شده است .
در قرن هفدهم گوجه فرنگی به انگلستان و هلند راه یافت و چون بسیار گران بود فقط مردم ثروتمند می توانستند از آن استفاده کنند و بنام سیب عشق معروف شد . گوجه فرنگی در حال حاضر در تمام مناطق دنیا کشت می شود و تقریبا در تمام فصول سال وجود دارد گوجه فرنگی انواع مختلف درد و در حدود شانزده نوع آن در بازار بفروش می رسد .
یک نوع آن گوجه فرنگی سفید است که دارای اسید نمی باشد گوجه فرنگی را باید هنگامیکه کاملا رسیده استداز بوته چیده و مصرف کرد زیرا گوجه فرنگی نارس و سبز است و برای بدن مخصوصا کلیه ها مضر است البته در کشورهای صنعتی گوجه فرنگی را کال می چینند تا هنگامیکه به مقصد می رسد و یا در انبار می رسد و قرمز می شود .
اگر گوجه فرنگی کاملا قرمز باشد ولی هنگامیکه آنرا باز می کنند تخم آن سبز باشد نشانه این است که گوجه فرنگی را کال چیده اند و بعدا رسیده است .
گوجه فرنگی گیاهی است یکساله دارای شاخه های زیاد که ارتفاع آن تا حدود یک متر می رسد گلهای آن زرد رنگ است که از کنار شاخه ها و یا ساقه آن بیرون می آید .
مویه آن گرد و یا تخم مرغی و برنگ زرد و یا قرمز دیده می شود . ارقام مهم گوجه فرنگی 1-رقم اوربانا :رقمی است پیش رس وپرمحصول ”میوه ان متوسط ”گوشتی وسفت“برای کشت در مناطق گرم ومعتدل گرم مناسب است.
2-رقم ردکلود:رقمی است نیمه پابلند“پرمحصول ” میوه ان درشت“چین دار“گوشتی“سفت وقرمز“قابل حمل به نقاط دور ومخصوص نواحی گرم است.
3-رقم ردتاپ:میوه کم اب“گوشتی“خوشه ای ” میوه هاتقریباهمزمان می رسند و دوره میوه دهی طولانی است 4-رقم روت جرز: رقمی است پابلند“پررشد“پر محصول“میوه درشت“کروی وپوست کلفت وقابل حمل به نقاط دوراست.
5-رقم وسترن رد:رقمی مناسب اب هوای مناطق معتدل ومعتدل سرداست وبه دلیل ترشی مزه و درشتی میوه ”برای رب گیری مناسب است“نسبتا دیررس ودرعین حال نسبت به سرمای پاییزمقاوم است.
علاوه برارقام خارجی ارقامی دیگردر داخل کشور به نامهای: کبابی“البالویی ریز(زینتی)“قلب گاوی“ نیز درمناطق مختلف کاشته می شوند.
بسته بندی گوجه فرنگی خشک کردن گوجه فرنگی درافتاب گوجه فرنگی پوست کنده سالادگوجه فرنگی ترشی گوجه فرنگی مهمترین ت

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت کوجه فرنگی 47 اسلاید

پروژه سیستم های تشخیص وسایل نقلیه. doc

اختصاصی از ژیکو پروژه سیستم های تشخیص وسایل نقلیه. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه سیستم های تشخیص وسایل نقلیه. doc


پروژه سیستم های تشخیص وسایل نقلیه. doc

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 80 صفحه

 

چکیده:

در سال های اخیر نظارت بر ترافیک و ایمنی وسایل نقلیه اعم از خودروها ، قطارها ، کامیون ها ،.... مورد توجه کمیته های حمل و نقل هوشمند قرار گرفته است.جهت بررسی سیستم های که ما را به اهداف فوق برساند ، نیاز به تشخیص وسیله ی نقلیه است تا بتوان پردازش ها و اقدامات لازم را به عمل آورد. لذا طبق تحقیقات به عمل آمده ، تجهیزات و روش های مختلفی ما را در این مقوله یاری می کنند و عبارتند از:

1-پردازش تصاویر بدست آمده توسط دوربین های تامین شده بدین منظور

سیستم های ویدئویی نصب شده بر سکو های هوایی

بررسی تصاویر جاده ای مبتنی برپارامترهای سه بعدی

سیستم های مبتنی بر مشخصه های محلی وسیله ی نقلیه در یک تصویر  

بکار گیری الگوریتم مبتنی بر استخراج ویژگی از طریق تغییر شکل های خاص

بکارگیری مدل سه بعدی توسعه داده شده بر پایه ی عناصر لبه ی وسیله نقلیه

سیستم های مبتنی بر یادگیری با ناظر (شامل یک سیستم کک راننده و یک سیستم وسیله نقلیه خود گردان)

تشخیص مبتنی بر تشخیص سیگنالهای ویژه ی ارسالی

از طریق روش های فوق ، به کمک یک بانک اطلاعاتی شامل چندین وسیله نقلیه نمونه که از تصاویر واقعی جاده استخراج شده اند ، آزمایشات ویژه و متنوعی بر روی وسایل نقلیه انجام می شود و کارایی هر روش جهت تشخیص صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت می شود و مورد استفاده های بعدی قرار خواهد گرفت.

 

مقدمه:

هدف اصلی از تشخیص وسایل نقلیه این است که تعداد وسایل نقلیه ی مشاهده شده در هر نقطه جهت تخمین و پیش بینی جریان خودرو ها را در یک بازه ی ترافیکی، اندازه گیری نمائیم. بدین وسیله می توانیم امنیت و بهره وری ترافیک را بهبود بخشیم. سیستم های متنوعی که هر کدام کارایی ویژه ای دارند ، رسیدن به اهداف فوق را آسان گردانیده اند.

یکی از این سیستم ها، سیستم تشخیص وسایل نقلیه ی جاده ای در تصاویر دوربینی با نرخ فریمی پایین

می باشد. اجزای پایه ای وسایل نقلیه از تصاویر استخراج می شود و سپس توسط دسته کننده های برداری با نام «اس وی ام» با یکدیگر ترکیب می شوند. این قبیل سیستم ها ، مشکل اصلی تشخیص وسایل نقلیه را در تصاویر ایستا بر طرف نموده اند ، به علاوه از تکنیک های مبتنی بر نمونه های جمع آوری شده استفاده می کنند.

گاهی اوقات اجزایی از وسایل نقلیه در تصاویر قابل دسترسی نیستند و با موانعی مسدود شده اند. با کمک یک الگوریتم تشخیص وسایل نقلیه مبتنی بر مشخصات محلی روی تصاویر بدست آمده از طریق مادون قرمز، این مشکل حل می شوند.

سیستم های ویدئویی نصب شده بر روی سکوهای هوایی بر اساس انعطاف پذیری و تغییر پذیری آنها معرفی می شوند و توانایی دارند نواحی وسیعی را جهت تشخیص از روی تراکم زمانی و فضایی داده ی نمونه پوشش دهند. الگوریتمی بدین منظور طراحی شده است که از تصاویر سه جزئی استفاده می کند و پس از تشخیص وسیله ی نقلیه در اولین تصویر، آن را در دو تصویر بعدی تطبیق می دهد و دید گسترده ای را فراهم می آورد.

همچنین در راستای عملیات ردیابی و مکان یابی وسایل نقلیه ، نیاز به تشخیص آن ها داریم. هدف این است که یک شی (وسیله ی نقلیه ) با یافتن پارامترهای سه بعدی از موانع مشاهده شده در تصاویر جاده ای تشخیص داده شود. نمونه ای دیگر از این قبیل سیستم ها ، سیستم های مبتنی بر یادگیری با ناظر است که از طریق یک سیستم کمک راننده ویک سیستم وسیله نقلیه خودگردان، توسعه یافته است و در این سیستم تابعی برای تشخیص محیط جاده و وسایل نقلیه وجود دارد و تعداد کمی از تصاویر وسایل نقلیه در حال حرکت را به کار می گیرد.

سیستم های دیگری وجود دارند که از طریق الگوریتم مبتنی بر نمونه های ساختاری که از تکنیک های استخراجی و بدست آمده از مشخصات ویژه ی تصویر وسیله ی نقلیه عمل می کند، استخراج ویژگی می نماید. این ویژگی ها توسط تغییر شکل های فوریه ای، تغییرموج ضربه ای و تغییر شکل منحنی ضربه ای به دست  می آید. عملیات روی یک مجموعه داده انجام می شود.

تشخیص وسایل نقلیه از طریق تکنیک هایی که مبتنی بر مدل های ایجاد شده از اشیاء سه بعدی است ، نیز امکان پذیر می باشد و بوسیله ی نقاط ، خطوط و سطوح ویژه ی وسیله نقلیه و مدلسازی آنها با ساختارهای مکان نگر عمل می کند.

آخرین نوع سیستم های بررسی شده ، سیستم هایی هستند که با کمک یک ناظر و تعدادی شرکت کننده ، از طریق یکسری آزمایشات ، در یک محیط شبیه سازی شده از جاده و از طریق سیگنال های ارسالی عملیات تشخیص را انجام می دهند.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

فصل یکم- تشخیص وسایل نقلیه ی جاده ای در تصاویر دوربینی

نواحی کاندید شده مورد نظر

تشخیص و ردیابی خط

وسایل نقلیه مورد نظر

تشخیص وسایل نقلیه

فصل دوم - سیستم تشخیص وسایل نقلیه مبتنی بر ویژگی های محلی با استفاده از برد بینایی موازی

الگوریتم تشخیص

2-1-1- تکنیک پنجره مشخصه

2-1-2- تکنیک فضای مشخصه

2-1-3- انتخاب مشخصه ی ویژگی

2-1-4- عملیات انتخاب

الگوریتم بردار تدریجی

آزمایشات تشخیص وسایل نقلیه

2-3-1- وسایل نقلیه همراه با موانع جاده ای

2-3-2- تشخیص وسایل نقلیه

فصل سوم - تشخیص اتوماتیک وسایل نقلیه در توالی از تصاویر هوایی با نرخ فریمی پایین

3-1- نظارت ترافیک

3-2- خط مشی کلی

3-3- تشخیص وسیله نقلیه

3-3-1- روند تشخیص

3-2-2- پارامترها ی وسیله نقلیه

3-3-3- تطبیق

3-4- ارزیابی تشخیص

3-4-1- طرح ارزیابی

3-4-2- اجرای تشخیص و ردیابی

3-4-3-هماهنگی حرکتی

3-4-4- مقدار نهایی

3-5- بررسی الگوریتم

فصل چهارم - تشخیص و مکان یابی وسایل نقلیه جاده ای به طور همزمان بوسیله مدلی مبتنی بر بینایی متمرکز

4-1-2- پردازش مراحل تشخیص و ردیابی

4-1-3- شناسایی جهت تشخیص و توابع هزینه ی آن

4-1-4 - ارزیابی الگوریتم

4-2- کاربرد تشخیص و مکان یابی وسایل نقلیه ی جاده ای

4-2-1- مدل سازی شی در دنیای سه بعدی

4-2-2- فازهای یادگیری

4-2-3- تشخیص و توابع هزینه

4-2-4- مکان یابی وسایل نقلیه

4-2-5- ردیابی وسایل نقلیه

فصل پنجم - تشخیص وسایل نقلیه با استفاده از یادگیری با ناظر

طرح کلی مدل پیشنهادی

بهبود تابع تشخیص نمایی اصلاح شده (ام کیو دی اف)

آزمایشات انجام شده

فصل ششم- تشخیص وسایل نقلیه مبتنی بر تغییر شکل های فوریه ، موج ضربه ای کوچک و منحنی ضربه ای

6-1- استخراج ویژگی

6-1-1- تغییر شکل یافتن فوریه

6-1-2-تغییر شکل یافتن از طریق موج ضربه ای کوچک

6-1-3- تغییر شکل یافتن از طریق منحنی ضربه ای

6-1-4- طبقه بندی

6-2- نتایج آزمایشات

6-2-1-آنالیز تطبیقی توصیف گر فوریه ای، موج ضربه ای و منحنی ضربه ای

6-2-1-1- تغییر شکل فوریه ای

6-2-1-2- تغییر شکل موج ضربه ای

6-2-1-3- تغییر شکل منحنی ضربه ای

6-2-2- کاهش ابعاد بردارهای مشخصه(عوامل مشترک فوریه ،موج ضربه ای ومنحنی ضربه ای)

فصل هفتم - مدل تغییر پذیر عمومی برای تشخیص وسایل نقلیه

مدل پارامتریزه شده

جمع آوری اطلاعات

پایداری ساختار بهبود یافته

تجزیه و تحلیل اجزای اصلی

فصل هشتم - تشخیص واگن های ریلی در طرح های بازتابشی

8-1- تشخیص سیگنالی

8-1-1- روش کار

8-1-3- توضیح سناریو

8-1-4- روش انجام آزمایش

8-2- تئوری تشخیص سیگنالی

8-3- آزمایش فاصله ی تشخیص

8-3- 1 روش کار

8-3-2- طراحی آزمایش

8-3-3- توضیح سناریو

8-3-4- روش انجام آزمایش

نیتجه گیری

منابع و مآخذ

 

فهرست اشکال:

شکل 1- 1- نمونه های تشخیص خطی در توالی از تصاویر

شکل 1- 2- ایجاد نواحی کاندیده ی مورد نظر در توالی از تصاویر

شکل 1-3- تجزیه ی یک ناحیه ی کاندیده به 3 زیر ناحیه 

شکل 1-4- ورودی نرمالسازی شده در دسته بندی 

شکل 1-5- ساختار کلی 2 مرحله از دسته کننده اس وی ام 

شکل 1- 6- تشخیص وسایل نقلیه در توالی از تصاویر 

شکل 2- 1- تکنیک پنجره مشخصه 

شکل 2-2- تصاویر با زاویه دید بالا در آزمایشات 

شکل2 -3- مدلهایی از دو وسیله نقلیه( تصاویر آموزشی ، مشخصه های محلی ،مشخصه های کد ،مجموعه ای از کدهای مشخصه)

شکل 2-4- نقاط مشخصه در 9 تصویر آموزشی و مجموعه کد مشخصه

شکل 2- 5- 9 تصویر آموزشی

شکل 2-6- نقاط مشخصه در 9 تصویر آموزشی و مجموعه کد مشخصه

شکل 2-7- نمونه های از تشخیص

شکل3- 1- نتایجی از استخراج خطوط

شکل 3-2- نتایجی از تشخیص حبابی

شکل 3-3- نمونه هایی برای حرکات ممکن و ناممکن خودرو  

شکل3-4- رفتار صف گونه ی وسایل نقلیه

شکل3- 5- (a اولین تصویر تشخیص خودرو ، (b دومین تصویر با دو تطبیق M12 برای C1

(c سومین تصویر با سه تطبیق M23 برای هر C2 ، (d چهارمین تصویر با تطبیق های M13

شکل3-6- تخمینی از مسیر حرکت خودرو

شکل3- 7- قاعده کلی از تصویر مبتنی بر روش تطبیقی

شکل3- 8- نمودار پردازش ارزیابی تطبیقی برای یک خودرو

شکل 3- 9- نتایج تشخیص خودرو در تصویر آزمایشی: (a تشخیص ویایل نقلیه در اولین تصویر ،

(b خودروهای وابسته در دومین تصویر c )موقعیت های تشخیص نهایی در سومین تصویر

شکل 4-1- نمودار سازمانی ساده شده از پردازش تشخیص

شکل 4-2- 18 مشخصه تطبیقی Fi مدل وسیله نقلیه

شکل4-3- سیستم مختصاتی جهان ، دوربین ، شیء

شکل 4- 4- تشخیص وسیله نقلیه سطح بالا

شکل4-5- فاصله تقریبی وسایل نقلیه

شکل 4-6- موقعیت جانبی وسایل نقلیه

شکل 4-7 نمونه هایی از تشخیص و مکان یابی وسایل نقلیه

شکل 5-1- طرح کلی مدل پیشنهادی تشخیص وسایل نقلیه

شکل 5- 2-  نمونه هایی از مناظر جاده

شکل 5-3- نرخ طبقه بندی

شکل 1-6- مقایسه ی کارایی تقریب منحنی ضربه ای و موج ضربه ای

شکل 2-6- یک نمونه از تغییر شکل منحنی ضربه ای دیجیتال از تصویر پژو 206

شکل7- 1- نمونه هایی از مدل 29 پارامتری

شکل7- 2- منظره آزمایشی برای مجموعه داده ی نمونه

شکل3-7- 8 زیر مدل

شکل 7-4- اولین و آخرین فریم از توالی استفاده شده برای آزمایش پایداری ساختار تکنیک بهبود یافته

شکل 7-5- درصد واریانس در 29 پارامتر تغییرپذیر

شکل7-6- مدل تغییرپذیری خودرو

شکل8-1- طرح های بازتابشی واگن باربری

شکل8-2- طرح های بازتابشی واگن باربری روباز (طرح کامیون)

شکل 8-3- طرح سناریوی پایه

شکل8-4- ابعاد وسیله ی نقلیه

شکل8-5- میدان دید پیشروی ناظر ساکن

شکل8-6- چهار خروجی تئوری تشخیص سیگنالی

شکل8-7- مسیر شبیه ساز

شکل8-8- میدان دید پیشروی راننده

 

منابع ومأخذ:

[1] A. Mohan, C. Papageorgiou, and T. Poggio, “Example-based object detection in images by components,” IEEE Transactions on Pattern Analisis and Machine Intelligence, Vol. 23, No. 4, April 2001.

[2] A. Shashua, Y. Gdalyahu, and G. Hayun, “Pedestrian detection for driving assistance systems: single-frame classification and system level performance,” In Proc. IEEE Intelligent Vehicles Symposium, pp. 1-6, Parma, Italy, June 14-17, 2004.

[3] Carroll, A., Multer, J., Williams, D. and M. Yaffee, (1999). Safety of Highway-Railroad GradeCrossings: Freight Car Reflectorization. Report No. DOT/FRA/ORD-98/11, Washington,DC: U.S. Department of Transportation, Federal Railroad Administration.

[4] C. Papageorgiou and T. Poggio, “A trainable system for object detection”. Intl J.Computer Vision, Vol. 38, No. 1, pp. 15-33, 2000.

[5] Chapuis R. Chausse F., Trujillo N and Naranjo M. Object recognition by model based focused vision. 2004.

[6] E. D. Dickmanns and B. D. Mysliwetz, “Recursive 3-D Road and Relative Ego-State Recognition,” IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence, Vol. 14, No. 2, February 1992.

[7] Egan, J.P. (1975). Signal Detection Theory and ROC Analysis. New York: Academic Press.

[8] E. Cand Cand`es and D. Donoho, “New tight frames of curvelets and optimal representations of objects with c2singularities,” Tech. Rep., Department of Statistics, Stanford

University, USA, November 2002.

[9] E. Cand Cand`es and L. Demanet, “The curvelet representation of wave propagators is optimally sparse,” Tech.Rep., Applied and Computational Mathematics, California Institute of Technology, USA, 2004. [18] I. Guyon, S. Gunn, M. Nikravesh , Lofti A. Zadeh ,

Feature Extraction: Foundations and Applications, (Studies in Fuzziness and Soft Computing) , Springer, 2006.

[10] Federal Highway Administration. (1988). Manual on Uniform Traffic Control Devices for Streetsand Highways. Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[11] Federal Railroad Administration, Office of Safety. Highway-Rail Crossing Accident/Incident and Inventory Bulletin. (1996). Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[12] Federal Railroad Administration, Office of Safety. Highway-Rail Crossing Accident/Incident and Inventory Bulletin #60. (1994). Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[13] Ford, R.E., Richards, S.H., and J.C. Hungerford, (1998). Evaluation of Retroreflective Markings To Increase Rail Car Conspicuity. Project Memorandum. No. DOT-VNTSC-RR897-PM98-22. U.S. Department of Transportation , Volpe National Transportation Center.

Grier, J.B. (1971). Nonparametric Indexes for Sensitivity and Bias: Computing Formulas. Psychological Bulletin, 75 (6), 424-429.

[14] F. Thomanek, E.D. Dickmanns and D. Dickmanns, "Multiple object recognition and

scene interpretation for autonomous road vehicle guidance", Proceedings of the IEEE

Intelligent Vehicles 1994 Symposium, pp.23 1-236, 1994.

[15] Federal Highway Administration. (1988). Manual on Uniform Traffic Control Devices for Streetsand Highways. Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[16] Federal Railroad Administration, Office of Safety. Highway-Rail Crossing Accident/Incident and Inventory Bulletin. (1996). Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[17] Federal Railroad Administration, Office of Safety. Highway-Rail Crossing Accident/Incident and Inventory Bulletin #60. (1994). Washington, DC: U.S. Department of Transportation.

[18] Ford, R.E., Richards, S.H., and J.C. Hungerford, (1998). Evaluation of Retroreflective Markings To Increase Rail Car Conspicuity. Project Memorandum. No.

DOT-VNTSC-RR897-PM98-22. U.S. Department of Transportation, Volpe National Transportation Center. Grier, J.B. (1971). Nonparametric Indexes for Sensitivity and Bias: Computing Formulas. Psychological Bulletin, 75 (6), 424-429.

[19] Green, D.M. and J. A. Swets, (1988). Signal Detection Theory and Psychophysics.

[20] G. Grubb, A. Zelinsky, L. Nilsson, and M. Rilbe, “3D Vision sensing for improved pedestrian safety,” In Proc. IEEE Intelligent Vehicles Symposium, pp. 19-24, Parma, Italy, June 14-17, 2004.

[21] G. P. Stein, O. Mano, and A. Shashua, “Vision-based ACC with a single camera: bounds on range and range rate accuracy”. In Proc.Int. Conf. Intelligent Vehicles, Versailles, France, June 2002.

[22] H.Murase and S.K. Nayar (1995) “Visual Learning and Recognition of 3-D Objects from Appearance," International Conference on Computer Vision.

[23] Hinz, S. (2004): Detection of vehicles and vehicle queues in high resolution aerial images. Photogrammetrie-Fernerkundung-Geoinformation, 3/04: 201-213.

[24] Hinz, S., Baumgartner, A. (2003): Automatic Extraction of Urban Road Nets from Multi-View Aerial Imagery. ISPRS Journal of Photogrammetry and Remote Sensing 58/1-2: 83–98.

[25] J. C. Christopher, “A Tutorial on Support Vector Machines for Pattern Recognition”. Data Mining and Knowledge Discovery, No. 2, pp. 121-167. Kluwer Academic Publishers.1. 1998.

[26] Keiji Yanai and Keiji Deguchi. A multi-resolution image understanding system based on multi-agent architecture for high-resolution images. 2001.

[27] K. Ohba and K. Ikeuch (1997) "Detectability, Uniqueness, and Reliability of Eigen-Windows for Stable Verifications of Partially Occluded," IEEE Pattern

Analysis and Machine Intelligence, vol.19, No.9, pp.1043-1048.

[28] K.Kagesawa, S.Ueno et al (1999) "Vehicle Recognition in Infra-red Images Using Parallel Vision Board", ITSWC '99, Toronto.

[29] K.Kagesawa, A.Nakamura et al(2000) “Vehicle Type Clasification in Infra-red Image Using Parallel Vision Board”, ITSWC 2000, Torino.

[30] Lauer, A.R., and V.R. Suhr, (1956). “An Experimental Study of Four Methods of Reflectorizing Railway Boxcars. ” Highway Research Board Bulletin, 146, 45-50.

[31] Lebowitz , H.W., Owens, D.A., and R.A. Tyrrell, (1998). The Assured Clear Distance Ahead Rule: Implications for Nighttime Traffic Safety and the Law. Accident Analysis and

Prevention, 30 (1), 93-99.

[32] Lachaise, M. (2005): Automatic detection of vehicles and velocities in aerial digital image series. Diploma Thesis, Universitee Lyon.

[33] Meffert B, Blaschek R, Knauer U, Reulke R, Schischmanow A, Winkler F (2005): Monitoring traffic by optical sensors. Proc. of Second International Conference on Intelligent Computing and Information Systems (ICICIS 2005): 9-14.

[34] M. Papageorgiou , C. Oren and T. Poggio. A general framework for object detection. Proc. Int. Conf. Computer Vision , 1998.

[35] Michael Jones Paul Viola. Rapid object detection using a boosted cascade of simple features. Conference on Computer Vision and Pattern Recognition , 2001.

[36] M. Betke, E. Haritaoglu and L. S. Davis, "Multiple vehicle detection and tracking in

hard real-time", Proceedings of the IEEE Intelligent Vehicles 1996 Symposium, pp.35 1-356, 1996.

[37] McGinnis, R.G. (1979). Reflectorization of Railroad Rolling Stock. Transportation Research Record, 737, 31-43.

[38] Olson, P.L. (1988). Minimum Requirements for Adequate Nighttime Conspicuity of Highway Signs. Report No. UMTRI-88-8. NTIS No. PB88-179841-HDM. St. Paul: Minnesota Mining and Mfg. Co.

[39] R. Aufr`ere, R. Chapuis and F. Chausse. Amodel-driven approach for real-time road recognition. Machine Vision and Applications , 2001.

[40] Trujillo N. Bayro-Corrochano, E. and Naranjo M. The role of the quaternion fourier descriptors for preprocessing in neuralcomputing. 2003.

[41] Takeo Schneiderman, Henry. Kanade. Object detection using the statistics of parts. International Journal of Computer Vision , 2002.

[42] T. Ito and K. Yamada, "Preceding vehicle road lanes recognition methods for RCAS. using vision system", Proceedings of the IEEE Intelligent Vehicles 1994 Symposium,

85-90 , 1994.

[43] T.Kato and Y.Ninomiya, "An approach to vehicle recognition using supervised

learning", Proceedings of the 4th Symposium on Sensing via Image Information (SII'98),

279-284, 1998 (in Japanese).

[44] Tan, T. N. Sullivan, G. D. and Baker, K. D. Fast Vehicle Localisation and Recognition Without Line Extraction and Matching, Proc. 5th British Machine Vision Conference, pp 85-94, 1994.

[45] Ulrich, M., 2003. Hierarchical Real-Time Recognition of Compound Objects in Images. Dissertation, German Geodetic Commission (DGK), Vol. C. Dubuisson-Jolly, M.-P., Lakshmanan, S. and Jain, A. (1996): Vehicle Segmentation and Classification Using Deformable Templates. IEEE Trans on Pattern Analysis and Machine Intelligence 18 (3): 293–308.

[46] Worrall, A. D., Baker, K. D. and Sullivan, G. D. Model-based perspective inversion, Image and Vision Computing Journal, 7(1), pp 17-23, 1989.

[47] Worrall, A.D., Sullivan, G. D. and Baker, K. D. Advances in Model-based Traffic

Vision , Proc. 4th British Machine Vision Conference , pp 559-568, 1993.


دانلود با لینک مستقیم


پروژه سیستم های تشخیص وسایل نقلیه. doc

مقاله درباره کشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت

اختصاصی از ژیکو مقاله درباره کشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره کشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت


مقاله درباره کشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:136

-1- مقدمه

در سال‌های اخیر بنابر نظریه تکتونیک صفحه‌ای و پیدایش ذخائر مس در ارتباط با صفحات لیتوسفری در زمین و به عبارتی وابستگی با لبه‌های آنها، زون‌های فرورانش و محورهای گسترش آنها در زمان و مکان تاکید شده است. نمونه توده‌های مس پورفیری را در چهارچوب الگوی تکتونیک صفحه‌ای به نواحی قوس‌های آتشفشانی و قوس‌های پشته‌ای که در طرف قاره جای دارند، به فرورانش پوسته اقیانوسی نسبت می‌دهند [24]، از این رو بین عوامل تکتونیکی و ساختاری با زون‌های کانی‌سازی شده ارتباط تنگاتنگی قابل پیش‌بینی است.. بنابراین با توجه به تاثیر عوامل تکتونیکی و عناصر ساختاری در تمرکز و پیدایش ذخائر مس پورفیری، تعیین این ارتباط لازم به نظر می‌آید. تحقیق حاضر نیز با هدف تعیین این ارتباط و در ادامه، اولویت‌بندی برای اکتشاف و تعیین مناطق دارای پتانسیل مناسب برای اکتشاف مس در بخشی از کمربند آتشفشانی ایران مرکزی (محدوده 1:100000 چهارگنبد) صورت گرفته است.

محدوده مورد مطالعه بخش جنوب غربی چهارگوش 1:100000 چهارگنبد با مختصات ˚56  االی́ 15 ˚56 طول شرقی و ΄30 ˚29 الی ΄45 ˚29 عرض شمالی، بعلت عدم دسترسی به داده‌های ژئوفیزیک هوائی با مقیاس مناسب از کل منطقه (مرکز ژئوفیزیک سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در کل برگه 1:100000 چهارگنبد برداشت هوائی با فاصله خطوط پرواز km 5/7 داشته ولی تنها در بخش جنوب‌غربی برگه برداشت هوائی با فاصله خطوط پرواز m 200 انجام گرفته است) انتخاب گردید، منطقه چهارگنبد بخشی از نقشه 1:250000 سیرجان است.

به‌منظور تامین هدف تحقیق، نوشتار حاضر به 5 فصل مجزا اما مرتبط تقسیم‌بندی گردیده است. در فصل اول کلیاتی از روند انجام تحقیق، اهمیت موضوع مورد تحقیق، محدوده مورد مطالعه، اهداف قابل دستیابی و روش کلی انجام آن آورده شده است، در فصل دوم به‌منظور تعیین عناصر ساختاری موثر در کانه‌زائی مس پورفیری، با استفاده از فایلهای رقومی مربوطه و تصویر ماهواره‌ای لندست منطقه، تهیه شده از سازمان نقشه‌برداری کرمان، به شناسائی عناصر و پارامترهائی که در کانه‌زائی مس پورفیری موثر باشند، پرداخته و لایه‌های اطلاعاتی مرتبط تشکیل شده است. در فصل سوم جهت تهیه نقشه پتانسیل کانی‌زائی منطقه از دو روش منطق فازی[1] و وزنهای نشانگر[2] استفاده شده است که برای تعیین ارتباط بین عناصر ساختاری موثر و پتانسیل‌یابی مس از روش وزنهای نشانگر این ارتباط مکانی به طور کمی اندازه‌گیری و تعیین شده، سپس با استفاده از روش منطق فازی و بر اساس نتایج به‌دست آمده از روش وزنهای نشانگر، اقدام به تعیین مناطق با پتانسیل مناسب شده است. فصل چهارم تحت عنوان ژئوفیزیک اکتشافی ارائه شده است. با توجه به اینکه داده‌های دیجیتال با مقیاس مناسب از منطقه در اختیار نبوده و بخش ژئوفیزیک سازمان زمین‌شناسی کشور تنها نقشه‌ تهیه شده از داده‌های مغناطیس‌سنجی با خطوط پرواز 200 متر را در اختیار قرار داده است، از نقشه‌های موجود امکان استفاده برای تشکیل لایه اطلاعاتی در محیط  GISنبود و از این اطلاعات که شامل داده‌های دیجیتال ژئوفیزیک هوائی km) 5/7) و نقشه‌های شمارش عناصر رادیواکتیو و نقشه‌های مغناطیس‌سنجی هوائی 200 متر می‌باشد، در راستای تایید تفاسیر بررسیها در محیط GIS استفاده گردید. در پایان و در فصل پنجم، نتیجه‌گیری کلی از کار انجام گرفته و نتایج حاصله در طی انجام تحقیق آورده شده است و علاوه بر آن در این فصل پیشنهاداتی نیز جهت بهبود روشهای به‌کار گرفته و همینطور پیشنهاد و بهره‌گیری از روش‌های دیگر نیز گنجانده شده است.

در این تحقیق برای پردازش داده‌های ماهواره‌ای از نرم‌افزارهایArcviewfull ، ENVI4، Microstation، ArcGIS9 استفاده شده است. علاوه بر آن نرم‌افزارهای MagPick و Surfer8 نیز در تهیه و تحلیل نقشه‌های مغناطیس‌سنجی هوائی به‌کار گرفته شده‌اند. همچنین در راستای گردآوری و تهیه داده‌های مورد نیاز (فایل‌های رقومی مربوطه، تصویر ماهواره‌ای منطقه و داده‌های ژئوفیزیک هوائی منطقه)، سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، سازمان نقشه‌برداری کشور، سازمان زمین‌شناسی استان کرمان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه همکاری صمیمانه داشته‌اند که در اینجا از تمامی این سازمانها قدردانی و تشکر می‌شود.

 

1-2- ضرورت استفاده از سنجش از دور در مطالعات اکتشافی

برای مطالعه کره‌ای که بر روی آن زندگی می‌کنیم، به‌کارگیری تمامی رشته‌‌های علمی به درک محیط و عوامل مؤثر بر تغییرات آن کمک می‌کند. یکی از ابزارهای مؤثر در زمینه مطالعات محیط زیست و علوم زمین، استفاده از فناوری سنجش از دور و بهره‌گیری از داده‌های ماهواره‌ای است. شناخت بسیاری از منابع نظیر خاک، آب، معادن، پوشش گیاهی و پایش پدیده‌های زیانباری مانند سیلاب‌ها، بیابان‌زایی، فرسایش آبی و بادی، حرکت تپه‌های ماسه‌ای، شوری آب، لازمه دستیابی به توسعه پایدار است [8]. استفاده از فن‌آوری دورسنجی و به‌کارگیری داده‌های ماهواره‌ای به دلایل زیر حائز اهمیت می‌باشند:

الف- داده‌های ماهواره‌ای منطقه وسیعی را نسبت به سایر داده‌ها نظیر عکسهای هوایی و نقشه‌برداری زمینی، پوشش می‌دهند.

ب- ثبت انعکاسات انرژی الکترومغناطیسی علاوه بر طیف مرئی، در طول موجهای خارج از این طیف نیز صورت می‌گیرد.

ج- پوشش تکراری داده‌های ماهواره‌ای، در یک فاصله زمانی منظم، امکان مطالعه و نمایش تغییرات فرآیند‌های پویا را برای مناطق مختلف امکانپذیر می‌سازد.

د- بکارگیری داده‌های ماهواره‌ای اغلب موجب کاهش هزینه و افزایش دقت و سرعت می‌گردد [8].

کاربرد سنجش ازدور در مطالعات اکتشافی نیز گسترده می‌باشد. تصاویر ماهواره‌های مختلف با توجه به تفکیک‌های طیفی گسترده (تصاویر چند طیفی[3] و استر) دارای قابلیت ثبت امواج الکترومغناطیسی بازتابی پدیده‌های مختلف از جمله مواد معدنی می‌باشند. از جمله کاربرد‌های آن استفاده از روشهای دورسنجی مانند روش کروستا در بارزسازی اکسیدهای آهن و بوکسیت [6] می‌باشد. همچنین تعیین هاله‌های دگرسانی هیدروترمال و جدایش انواع آلتراسیونها و جدا کردن انواع کانی‌های مختلف نیز از توانایی‌های شگرف علم سنجش از دور می‌باشد.

1-3- تلفیق سنجش از دور و [4]GIS 

سنجش از دور حجم زیادی از اطلاعات را تولید می‌کند. این اطلاعات نه فقط در یک زمان، بلکه در دوره‌ها و زمانهای مختلف تولید و جمع‌آوری می‌شود که می‌توان از آنها برای کشف و مطالعه پدیده‌ها استفاده نمود. بسیاری معتقدند تلفیق [5]RS و GIS پتانسیل استفاده از داده‌های سنجش از دور را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد. سامانه اطلاعات جغرافیایی می تواند به راحتی با اطلاعات سنجش از دور تلفیق شود.

در گذشته انتخاب، ارزیابی وترکیب شواهد و مدارک ذخایر معدنی با کمک یکسری میز‌های سبک و مجهز به سیستم روشنایی انجام می‌شد، بدین‌ترتیب که نقشه‌های گوناگون بر روی کاغذهای شفاف تهیه شده و سپس نقشه را به طور فیزیکی روی یک میز سبک روی هم قرار می‌دادند تا روابط مشترک میان آنومالی‌ها تعیین شود. با افزایش تعداد نقشه‌ها، این فرایند مشکل و گاهی غیر‌ممکن می‌باشد. در سالهای اخیر با توجه به رشد روزافزون داده‌های فضایی و غیر‌فضایی در زمین‌شناسی و همچنین قابلیتهای متعدد سنجش از دور و GIS در جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده‌ها، توجه زیادی به این فن‌آوری‌ها (RS&GIS) در علوم زمین شده است.

در تعیین ارتباط بین پارامترهای ساختاری موثر در کانه‌زائی مس، بعضی از پارامترها مانند لایه آلتراسیون مناسب از تکنیکهای سنجش از دور تهیه شده وآنگاه همراه با لایه‌های دیگر در محیط GIS با ایجاد یک پایگاه مناسب داده‌ها، فضای مناسبی را برای دسترسی به اطلاعات معدنی و تحلیل داده‌ها و تعیین مناطق جدید اکتشافی پدید می‌آورد. همچنین توسط این سیستم می‌توان در مقیاس‌های مختلف به طراحی شبکه برداشت، تعیین مکانهای حفر گمانه، تونل و چاه اکتشافی، تهیه مقاطع مختلف و نظایر آن پرداخت. از جمله خصوصیات و ویژگیهای GIS که توانایی این فناوری را در زمینه‌های مختلف کاربردی نمایان می‌سازد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

الف. مدل‌سازی جهان واقعی: نمایش جهان واقعی، با همه ویژگیها و پیچیدگیهای آن در رایانه امری غیرممکن و غیر‌ضروری است. هنر GIS آن است که اطلاعات مورد استفاده را مختصر و جهان واقعی را ساده‌سازی می‌نماید. به بیان بهتر GIS تنها آن بخش از جهان واقعی را که مورد نیاز است، انتخاب و بر اساس آن یک مدل مفهومی[6] ایجاد می‌کند که تحلیلهای لازم بر روی این مدل انجام گرفته و سرانجام نتایج به همان جهان واقعی که اطلاعات اولیه و پایه از آنجا آمده است، مرتبط می‌گردد [8].

ب. مدیریت همزمان داده‌های توصیفی و مکانی:  GISبا استفاده از سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها[7] می‌تواند جهت اداره عناصر گرافیکی و غیرگرافیکی داده‌های توصیفی و مکانی به‌کار رود. علاوه برآن یک سیستم مدیریت پایگاه داده مناسب می‌تواند پشتیبانی برای کاربران و پایگاه داده‌های چندگانه بشمار رفته و یک شیوه بهنگام‌سازی کارآمد، کاهش اطلاعات تکراری (زاید) و نیز استقلال، امنیت و انسجام داده‌ها را میسر سازد


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره کشف معادن مس با توجه به اهمیت کانه مس و کاربرد وسیع آن در صنایع متفاوت

دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G928C با ورژن OJV3CQC8 با اندروید 7.0 با لینک مستقیم

اختصاصی از ژیکو دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G928C با ورژن OJV3CQC8 با اندروید 7.0 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع:

دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G928C با ورژن OJV3CQC8  با اندروید 7.0 با لینک مستقیم

 

G928CXXU3CQC7-OJV3CQC8

 

Image result for G928C

 

میتوانید فایل مورد نیاز این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش فارسی سامسونگ G928C با ورژن OJV3CQC8 با اندروید 7.0 با لینک مستقیم

تحقیق تغذیه در والیبال

اختصاصی از ژیکو تحقیق تغذیه در والیبال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 9

 

تغذیه در والیبال

قسمت اول جمله اول: تغذیه از ویژگی های موجود زنده است. جمله دوم: در گرمسیر، متابولیسم بدن وابسته به قند است. در سردسیر، متابولیسم بدن وابسته به چربی است. جمله سوم: غذاهای قبل، حین و پس از مسابقه، بایستی با هم متفاوت باشد. جمله چهارم: غذای هر ملت برای خودش بهترین است. جمله ماقبل اول: مقوله غذاها به عوامل: فرهنگی، مذهبی و اقلیمی بستگی دارد. قسمت دوم جمله اول: جدول RDE، میزان احتیاج بدن را مشخص می کند. جمله دوم: انرژی یک غذای مناسب باید دارای: الف: ۶٠- ٥٥ درصد از کالری موجود در غذا، بایستی مواد قندی و نشاسته ای باشد. ب: ۲٥- ۲٠ درصد، از مواد چربی باشد:1- چربی بارز یا آشکار: مثل گوشت 2- چربی نادیدنی : مثل چربی ماست و شیر ج : ۱٥- ۱٠ درصد انرژی غذا باید از پروتئین، باشد. جمله سوم: بیش از ۱٥درصد از وزن کل بدن مردان نبایستی دارای چربی باشد. بیش از ۲٥ درصد از وزن کل بدن زنان نبایستی دارای چربی باشد. جمله چهارم: نیاز یک انسان ۷٠ کیلو گرمی به پروتئین ۸٠ تا ۱٠٠ گرم است. قسمت سوم ۱- بهترین نوع غذا، غذایی است که زود هضم است و بین ۳ تا ٥ ساعت در معده می ماند. ۲- موادی که شاخص قندی بالایی دارند و مزه قند ندارند. عبارتند از: برنج- ماکارونی- سیب زمینی- نان ۳- بایستی وعده اصلی غذا ٤ ساعت قبل از مسابقه میل شود. ٤- روز مسابقه نباید غذایی میل شود که اسیدیته خون را بالا ببرد، مثل: زرده تخم مرغ - گوشت قرمز زیاد. ٥- روز مسابقه بایستی بین ۶٠ تا ۷٠ درصد به مواد قندی اختصاص داده شود و از ماست و کشک و دوغ به علت خواب آلودگی نباید استفاده کرد. ۶- بالا رفتن اسیدیته خون باعث خستگی می شود.

نقش تغذیه در انجام ورزش والیبال

هرم غذایی ورزش

شاید فقط یک ورزشکار حرفه ای از ارزش تغذیه در انجام ورزش ها آگاه باشد و به خوبی نقش تغییراتی را که رژیم غذایی در بهبود انجام تمرینات دارد را درک کند.

شواهد بسیاری نشان دهنده رابطه بین مصرف غذا و انجام ورزش ها هستند. همچنین یک رژیم غذایی بد، به طور یقین اثر منفی بر انجام حرکات ورزشی، حتی اگر به صورت غیر حرفه ای باشند، دارد. یک رژیم غذایی که شامل مقدار کافی از کالری، ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین باشد، انرژی لازم برای انجام یک مسابقه و یا یک ورزژش تفریحی را تامین می کند. توصیه های لازم در این زمینه:ترکیبات یک رژیم غذایی که برای یک ورزشکار توصیه می شود، تا حدودی با رژیم غذایی افراد معمولی تفاوت دارد. اگرچه هرم غذایی راهنمای بسیار خوبی در این زمینه است، با این حال مقدار مصرف هر گروه از غذاها، بسته به نوع ورزش و میزان تمرینات و همچنین زمان انجام آنها متفاوت است. علاوه بر این، کالری مورد نیاز بسته به سایز، سن، جنسیت و میزان انجام ورزش ها و حرکات ورزشی دارد و به همین دلیل، تعداد وعده های غذا نیز از فردی به فرد دیگری متغییر است.کربوهیدرات ها:کربوهیدرات های مرکب، جزء اصلی یک رژیم هستند که در غذاهایی چون پاستا، ماکارونی، انواع نان های شیرینی، نان های سبوسدار و برنج وجود دارند. کربوهیدرات ها تامین کننده انرژی، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی هستند و در عین حال، دارای مقدار ناچیزی چربی هستند. یک رژیم غذایی مملو از کربوهیدرات ها، باعث افزایش ذخیره انرژی بدن از کربوهیدرات ها (که گلیکوژن نامیده می شود) می شود. و همین موضوع باعث انجام هرچه بهتر ورزش های استقامتی، به ویژه در زمان های بیش از یک ساعت می شود.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق تغذیه در والیبال