ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت ارزش پول

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت ارزش پول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت ارزش پول


پاورپوینت ارزش پول

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

ارزش پول مصطفی اشجع مهدوی دفتر امور فنی،تدوین معیارها و کاهش خطرپذیری ناشی از زلزله ارزش پول ارزش پول یا value for money فرآیندی است مدیریتی بر مبنای اصول حسابرسی در رسیدن به کمترین قیمت و بهترین تصمیم‌گیری.
در این فرآیند گامهای اساسی برای دستیابی به ارزش پول مطرح می‌شوند، که در آنها هر فرصتی باید بدقت ارزیابی شده و تصمیم مناسب با آن اخذ گردد.
در این روش مدیریت قادر خواهد بود با اطمینان مسائل مرتبط با فرآیند تصمیم‌سازی را آنالیز کرده و برای تصمیمات متخذه، مستندات لازم را ارایه نماید.
جایگاه فرآیندها خط‌مشی‌ها یا سیاستهای کلان برنامه‌ها اهداف:بلند مدت و کوتاه مدت فرآیندها مبانی ارزش پول عبارت "ارزش پول" به این معنی است که آیا دستگاه حداکثر استفاده از کالا، خدمات و منابع تحت اختیارش را حاصل نموده است یا خیر؟
بعضی عناصر ممکنست موضوعی یا غیر قابل اندازه‌گیری و ادراک باشند، در این موارد برای تشخیص اینکه ارزش پول در حد اقناع حاصل شده است یا نه باید صرفاً از طریق قضاوت انجام پذیرد.
ارزش پول تنها هزینه کالا و خدمات را اندازه‌گیری نمی‌کند بلکه کیفیت، مصرف منابع، هدف‌گرایی و زمان سنجی را در نظر گرفته و تصمیم‌گیری مناسبی خواهد بود از اینکه تمام این عوامل با هم ارزش مطلوب را ارایه نموده اند یا خیر؟
دستیابی به ارزش پول اغلب در قالب سه کلمه اقتصادی (Economy)، کارایی (Efficiency) و اثربخشی (Effectiveness) تعریف شده است.
مصرف حداقل منابع برای انجام فعالیت DOING THINGS AT A LOW PRICE اثربخشی کارایی اقتصادی انجام فعالیت با صرف کوشش معقول DOING THINGS THE RIGHT WAY برابر است با میزان دستیابی به هدف THINGS DOHING THE RIGHT در مباحث تولید ،کارایی و اثربخشی بهره وری را حاصل می‌نمایند.
اثر بخشی کارایی اهداف اصلی بکارگیری مبانی ارزش پول روشن بودن اهداف برنامه ریزی برای کسب موفقیت شفاف و مستندسازی فرآیند رعایت ضوابط و مقررات ریسک‌ها مسئولیت های مربوط به ارزش پول برطبق ضوابط ارزش پول،تمام دستگاهها مسئولیت مشخص نسبت به ارزش پول دارند. در مؤسسات ، مسئولیت تحصیل ارزش پول در انجام فعالیتها با مدیریت است.
برای تهیه گزارش مالی باید انجام فعالیتها توسط کمیته‌های ارزیابی مالی و یا افراد ذیصلاح صورت پذیرد و نتایج آن مورد بررسی قرارگیرد. کد عملیاتی موجود در این مورد کمیته را ملزم می دارد بطور رسمی نسبت به رضایت در تحصیل VMF اعلام نظر نماید. دستیابی به VMF در دستیابی و یا پیگیری‌ها برای تحصیل VMF ، اخلاق مشخصی در رفتار و فعالیتهای سازمان نقش می‌بندد که باید مدنظر قرار گیرد. حصول VMF می‌تواند از راههای مختلف انجام پذیرد. کاربرد مطالعات VMF صرفا” برای نشان دادن عملکرد آن نخواهد بود. ادامه مطالعات VMF معمولا” توسط سازمانهای دیگر انجام می‌پذیرد و همین امر امکان مقایسه را فراهم می‌نماید. برای این پرسش که چه کسی باید مطالعات VMF را انجام دهد پاسخ مناسبی دردست نیست. مسئولیت انجام مطالعات VMF با دستگاههای اجرایی است که می‌تواند توسط خود دستگاه یا واحد حقوقی مشاوره‌ای ذیصلاح انجام پذیرد.
یک نمونه از مطالعات VMF می‌تواند مشتمل بر فعالیتهای زیر ب

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت ارزش پول

مقاله درباره رابطه انسان و خدا

اختصاصی از ژیکو مقاله درباره رابطه انسان و خدا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره رابطه انسان و خدا


مقاله درباره رابطه انسان و خدا

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 11

 

رابطه انسان و خدا

 

 

 

نوشتهء معروف آزاد

 

مقدمه:

 

اولین و شاید مهمترین سوالی که درذهن شما خطور می کند، اینست که چرا ما نیاز به بحث و گفتگو و تحلیل  مسئله ( رابطه خدا و انسان) درقرن حاضر داریم؟! دلایل زیادی را می توان نام برد، اما ٣ دلیلی را که شاید پررنگ تر نسبت به دلایل دیگر به نظر می رسند در اینجا یادآور می شویم. لازم به ذکر است که دراین بحث تا حد ممکن سعی شده است مطالب بصورت ساده و خلاصه بیان شود 

 

الف ـ فقدان معنویت در جهان کنونی

ب ـ سو استفاده از ادیان

ج ـ پیشرفت علم

 

پس از شرح و توضیح مختصری درباره سه دلیلی که در بالا نام برده شده است، به مسئله اثبات خدا و برهان ها و دلایل وجود خدا می پردازیم. سپس به مسئله جبر و اختیار انسان در ادیان پرداخته و تا حد مختصری آن را تحلیل می کنیم. امید انکه این مقاله برای شما مفید واقع شود.   

 

 

 

الف ـ فقدان معنویت در جهان کنونی

 

همانطور که می دانیم قرن 21 ، قرن فضا ، قرن علم و قرن مشینیزم می باشد ، که در آن احساسات  ، عواطف ومعنویات جای خود را به سیستم های کامپیوتری و انسان های آهنی داده اند و هـرروز این مسئله پررنگ تر می شود.   

مکتبهای فلسفی نو با طرح ریزی  ایدیالوژی و راه و رسم زندگی بشر سعی کرده اند تا مسیر زنده گی انسان را به سوی ایده آلها سمت و سو بدهند. سوال اینست که آیا براستی نوع بشر می تواند برای موجودی همسان خود راه و روش زنده گی را طرح ریزی کند و او را به کمال برساند یا نه؟ آیا انسان می تواند به جای ‹ من › کل تصمیم بگیرد و هنجارها و ناهنجارها را معین ساخته و تمام خواسته های بشر را کشف کرده و آن را درسیستمی قانون مند ارائه کند؟!    

 

در واقیعت هیچ علمی نتوانسته است ثابت کند که امکان حدس زدن لحظه بعدی انسان وجود دارد یا چه عملی از بشرسر خواهد زد و چه تصمیمی دارد. درعصر امروز همچنان که می بینیم به علت فقدان معنویت ، روابط انسانی و عاطفی روز به روز سرد تر شده و رو به زوا ل می باشد. این زوا ل و کاستی نتیجه توجه بیش از حد مکتب های فلسفی به مادی گرایی و یا بهتر بگوییم مکتب متریالزیم است.           

 

اغلب این مکتبها با کشیدن خط بطلانی برمسائل الهی و وجود ادیان و یا ایجاد سفسطه و نقد نادرست ادیان، بشر را به ترک معنویات دعوت کرده و او را به زرق و برق دنیوی و ماده گرایی علاقه مند می کنند. گاهی بشرچنان غرق دراین مسائل می شود که حتی فرصت فکر کردن درباره  زنده گی خویش را نیزپیدا نمی کند و پیوسته در این تلاش است که مبادا چیزی ازاین دنیا را از دست بدهد و به همین علت است که گاهی حاضر می شود هر عملی را برای رسیدن به اهداف  دنیای خود انجام دهد و ذهن مشوش خود را تسکین بخشد. بنابراین برای بشر امروزی ، معنویت و اعتقاد به وجود نیروئی ماورای ذهن بشری، فکتوری مهم و ضروری به شمارمی رود.  

 

ب ـ سؤ استفاده از ادیان و تبلیغ نادرست

 

موضوع دیگری که امروزه متأسفانه باعث پیدایش نگرشی منفی به ادیان شده است مسئله سوءاستفاده از ادیان است. در زمانی که اروپا به نام اروپای سیاه (دوران پیش از رنسانس) یاد می شد، کشیشان مسیحی به مردم قطعه های بهشت را می فروختند. در آن دوران کسی حق اکتشاف و اختراع نداشت و پیشرفت علم را مبارزه با نیروی خداوندی تبلیغ می کردند.

امروزه نیز بهره برداری های سیاسی – شخصی و اجتماعی از ادیان می شود و چهره ای نا خوشایند را از معنویات و الهیات ترسیم می کند که باعث بد بینی و به کناری گزاردن ادیان می شود. 

 

در اسلام، اغلب ملّا ها، چهره ای عبوس از اسلام طرح می کنند، گویی که اسلام فقط دین نفی کردن است. در حالیکه اگر منافع شخصی و سیاسی را از میان برداریم و با نگاهی دقیق تر و بازتر به تحلیل اسلام بپردازیم می بینیم که خداوند در همه جای کتاب آسمانی اش «قرآن» از عطوفت و مهربانی گفته است و هر جایی که چیزی را نفی کرده است، به جای آن راهی را که در لیاقت و شأن انسان است پیش پای او گزارده است. برای نمونه عمل زنا در اسلام نفی شده است و از منفورترین عمل ها به حساب می آید که اکثر عالمان دینی آن را مکررآ اعلام می کنند. اما سوال اینست که آیا به همان مقدار که این عمل زشت را نفی می کند، عمل ازدواج و عروسی را نیز تبلیغ می کنند یا نه؟ 

 

خداوند در سورۀ بقره، آیه 187 در مورد زن و شوهر فرموده است:

 

هُنَّ لِبَاسٌ لَکُم و اَنتُم لباس لَهُن

                                            «آنها لباس شما هستند و شما لباس آنها»

به این معنی که هر دو زینت و سبب حفظ یکدیگرند.

 

امروزه، بخصوص طبقه جوان نوعی بدبینی به مبلغان دین (شاید بهتر باشد که بگوییم با روش تبلیغ آنها) پیدا کرده اند که فاجعه بزرگی است! بنا بر این طبقه روشنفکر (البته باید یادآور شویم که مسئله روشنفکری خود بحث بزرگی است که از بحث این مقاله خارج است، چون امروزه بسیاری از مردم روشنفکر مأب ها را با روشنفکران به اشتباه می گیرند) وظیفه دارند که با تبلیغی علمی و روشی روشن تر به تحلیل مسائل معنوی و فلسفی ادیان بپردازند.    

 

ج ـ پیشرفت علم

 

چندین صد سال پیش چه کسی می توانست قبول کند روزی فراخواهد رسید که چند تن فلز بتواند در هوا معلق بماند؟ اما امروز برای ما انسانهای امروزی قبول کردن این موضوع امری بدیهی به شمار می رود. واضح است که بشر امروزی چه در زمینه علم و چه در زمینه های دیگر پیشرفت های عظیمی کرده است. فرزندی که در دنیای امروزی متولد می شود برای سوالهای خود، پاسخی منطقی با دلیل و مدرک و شواهد می خواهد.

 

امروزه دیگر نمی توانیم بزور چیزی را به کسی بقبولانیم یا بگوئیم چون پدرت فلان کار را کرده است تو هم آن را باید انجام بدهی. بنا بر دلایلی که ذکر شد، امروزه برای ترویج مسائل الهی، احتیاج به بیانی روشن و دلایلی عقلانی داریم که بتوانیم نسل امروزه را به ضرورت و اهمیت این مسئله آگاه کنیم و آنها نیز بتوانند مروج نسل های آینده بشوند. 

 

اثبات وجود خدا

 

همانطور که در مقدمه یادآور شدیم، با پیشرفت روزافزون علم بشری، برای توضیح و تحلیل ادیان احتیاج به اثبات وجود خدا از طریق علمی داریم تا بتوانیم برای آنان که دست به ا نکار قادر مطلق می زنند دلیل و شواهد متعدد بیاوریم.  ما در این قسمت شماری از استدلالها و براهین اثبات خدا را نام برده و مختصری درباره آنها توضیح می دهیم.   

 

1. برهان انتظام هستی (The Cosmological Argument)

 

اگر بخواهیم با بیانی ساده به تعریف این استدلال بپردازیم شاید بتوان گفت: «که وجود جهان هستی بهترین و محکمترین گواه برای وجود داشتن خداوند است.»

 

دو روش مختلف از برهان انتظام هستی عبارتند از:

1. استدلال علت اولیه

2. استدلال از احتمال وقوع

 

برای اینکه بدانیم تفاوت این دو روش چیست، پس از تعریف کلی برهان انتظام هستی خواهیم دید که این دو روش چگونه توانسته اند با نقد و اعتراض به استدلال انتظام هستی روبرو شوند و در واقع اعتراضهای‌ وارده را رد بنمایند.   

 

تعریف کلی برهان انتظام هستی بصورت استدلالی عبارتست از:

1. هر چیزی برای وجود داشتن نیاز به علتی دارد.

2. دنیا وجود دارد.

بنابراین:

3. دنیا نیاز به علتی برای وجود داشتن دارد.

4. اگر دنیا علتی برای وجود داشتن دارد، پس آن علت خدا می باشد.

5. خدا وجود دارد.

 

کسانی که به این استدلال اعتراض کرده اند و آن را رد نمودند، اعتراض خود را با سـؤالی اینگونه بیان می کنند:        

«آیا خدا هم علتی برای وجود داشتن دارد؟»

اگر با نگاهی سطحی به این سؤال بنگریم، مطمئنآ فکر خواهیم کرد که این اعتراض ساده سبب از بین بردن کل استدلال ما خواهد شد. همانطور که در چند سطر بالاتر عنوان شد استدلال اولیه و استدلال از احتمال وقوع با روشی منطقی به بحث با سوال اعتراض کنندگان مبنی بر علت به وجود آمدن خدا پرداخته اند.         

 

نخست استدلال بر پایه علت اولیه:

 

تفاوت بزرگی که بین دنیا و خدا وجود دارد اینست که دنیا در زمانی خاص به معنای فیزیکی آن به وجود آمده است. طبق استدلال بر پایه علت اولیه، می توان گفت هر چیزی که شروع و آغازی در بعد زمان دارد، نیاز به علتی برای بوجود آمدن دارد.                         

برای اینکه بتوان این مسئله را ساده تر بیان کرد در اینجا مثالی می آوریم.

یک میز چوبی را نجار در زمانی مشخص درست می کند که خود آن نجار هم در زمانی مشخص (که همان تاریخ تولد اوست) متولد شده است.   

بنابراین باعث بوجود آمدن آن میز چوبی، نجار بوده است و خود نجار هم بوسیله والدین خود متولد شده است. چه میز چوبی و چه نجار هر دو آغازی در زمان داشته اند. بنابراین باید باعث و علتی برای بوجود آمدن داشته باشند. بنا بر گفته های بالا، خداوند چون آغازی در بعد زمان ندارد، احتیاجی نیز به علتی برای پیدایش ندارد. در قالبی ساده تر و کامل تر «لم یلد و لم یولد»، نه زاده شده است و نه می زاید.                              

 

دوم استدلال از احتمال وقوع:

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره رابطه انسان و خدا

پاورپوینت برج ایفل 23 اسلاید.PPT

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت برج ایفل 23 اسلاید.PPT دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت برج ایفل 23 اسلاید.PPT


پاورپوینت برج ایفل 23 اسلاید.PPT

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

به نام خدا موضوع : برج ایفل برج ایفل برج ایفل یکی از نمادهای کشور فرانسه در پاریس است که در خیابان شام‌دو‌مارس واقع شده و ارتفاعی معادل 324 متر دارد.
این برج که به خاطر سازنده‌اش (مهندس گوستاو ایفل) به این نام شهرت یافته است، به عنوان بخشی از منظر شهری حاشیه‌ی رود سن، از سال 1991 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
ماجرای ساخت برج در سال 1884 و هنگامی آغاز می‌شود که امیل نوگوییه و موریس کوچلن، دو مهندس اصلی کارخانة گوستاو ایفل، تصمیم می‌گیرند بنایی بلند، یک برج سیصد متری، بسازند.
آن‌ها معماری به نام استفان سووستر را خبر می‌کنند تا دربارة پروژه با او مشورت کنند.
پروژه ایفل واکنش‌های متفاوتی بر می‌انگیزد.
در 14 فوربه 1887، 300 تن از هنرمندان نامه اعتراض‌آمیزی برای آلفاند، مدیر اجرائی پروژه ایفل، می‌نویسند که در میان آن‌ها چهره‌های چون گای دو موپاسان، امیل زولا، آلکساندر دومای پسر، شارل گرنیه و فرانسوآ کوپه نیز دیده می‌شود.
این هنرمندان در عریضة خود، به نام فرانسه، تاریخ و هنرش، ساختن برج ب ‌مصرف و هیولاگونة ایفل را محکوم می‌کنند.
اما کسانی چون روسو و شاگال ایفل را می‌ستایند و در سال 1960 نیز رولان بارت در تحقیقات جامع و کامل خود در باب نشانه شناسی این برج را مورد مطالعه قرار می‌دهد.
این هنرمندان در عریضة خود، به نام فرانسه، تاریخ و هنرش، ساختن برج ب ‌مصرف و هیولاگونة ایفل را محکوم می‌کنند.
اما کسانی چون روسو و شاگال ایفل را می‌ستایند و در سال 1960 نیز رولان بارت در تحقیقات جامع و کامل خود در باب نشانه شناسی این برج را مورد مطالعه قرار می‌دهد.
با وجود تمام واکنش‌های مثبت و منفی، ساخت برج ایفل آغاز می‌شود و ساختش دو سال و دو ماه و پنج روز به طول می‌انجامد و در نمایشگاه جهانی سال 1889 حضور می‌یابد.
خالق این بنا گوستاو ایفل ا ت که بیشترین شهرتش را مدیون ساخت سازه‌های بلند آهنی و مقاوم در برابر باد چون «مجسمة آزادی»، «پل دره گذر گارابیت» و «نیوگاتی پو (لهستان، 1879)» است.
در ساخت برج ایفل بیش از هجده هزار قطعة آهنی و دو ملیون پانصد هزار میخ پرچ به کار رفته و پنجاه مهندس و یک صد و سی و دو کارگر بر روی آن کار کرده‌اند.
این مهندسان تدابیر بسیاری اندیشیده‌اند تا نحوة خم کردن این میله‌های عمودی را بیابند و آن را به ارتفاع 324 متری‌اش برسانند به طوری که در برابر هیچ بادی نلرزد.
ایفل ا زمان ساختش تا امروز هجده بار رنگ شده، یعنی تقریباً هر هفت سال یک بار رنگ خورده است؛ نقاشی این بنا، به زعم سازنده‌اش، تمهیدی است برای حفظ ساختار آهنینش.
پس رنگ آن تاکنون بارها تغییر کرده است، در ابتدا قهوه‌ای- قرمز بوده، سپس زرد مایل به سرخ و حالا به رنگ برنز است.
در رنگ‌آمیزی برج، طیف‌های متفاوتی آزموده شده است تا همه‌چیز به چشم مخاطبی که از دور بنا را می‌بیند یک‌پارچه بیاید.
نفاشان زمانی نزدیک به یک سال را در پای این برج گذرانده‌اند و شصت پردة رنگ را آزموده‌اند تا به رنگ دلخواهشان رسیده‌اند.
آخرین باری که ایفل رنگ شد سال 2001 بود که کار نقاشی نوامبر همان سال آغاز و ژوئن 2003 تمام شد.
گوستاو ایفل در سال 1889 برج ایفل را تبدیل به یک لابرتوار علمی- تحقیقی کرد و وسایل بسیاری در

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت برج ایفل 23 اسلاید.PPT

پاورپوینت بررسی اثر بخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دختران

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت بررسی اثر بخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دختران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت بررسی اثر بخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دختران


پاورپوینت بررسی اثر بخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دختران

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

بررسی اثربخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر(12 -8) شهر بجنورد اهمیت هنر در درمان جاذبه های نمایش عروسکی تشویق و توسعه توانایی های فردی مقدمه به حداکثر رساندن توان بالقوه آموزش مهارت های انطباقی نقص شناختی توانایی اندک یادگیری مدل سازی یادگیری پایدار بیان مساله جمعیت کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر کمبود فرصت برای کسب دامنه گسترده ای از مفاهیم مهم تلقی نشدن نمایش عروسکی اهمیت و ضرورت پژوهش هدف کلی تعیین اثر بخشی نمایش های عروسکی در افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر8تا 12 ساله اهداف اختصاصی افزایش ارتباط اجتماعی در دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر با استفاده از نمایش عروسکی افزایش مهارت های زندگی روزمره در دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر با استفاده از نمایش عروسکی کمک به اجتماعی شدن دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر با استفاده از نمایش عروسکی اهداف پژوهش اهداف کاربردی به کار گیری شیوه ای جدید در آموزش کم توانان ذهنی در اختیار قرار دادن بسته آموزشی در اختیار سازمان بهزیستی،آموزش و پرورش استثنایی و سازمان های مرتبط بسط نمایش عروسکی جهت کاربرد در مورد سایر معلولیت ها متغیر مستقل: نمایش عروسکی تعریف نظری: نمایش، شکلی از وانمود بازی است.
یک تجربه سازمان یافته است که با دقت طراحی می شود و به اجرا در می آید.کودکان به وسیله نمایش، صحنه، رویداد، مشکل یا واقعه برخاسته از ادبیات کودکان را با هدایت آموزگار خلق یا بازآموزی می کنند (قزل ایاغ،1385). تعریف عملیاتی: اجرای نمایش عروسکی جهت افزایش مهارت های اجتماعی که شامل موارد زیر می باشد: نوشتن دیالوگ انتخاب عروسک ها اجرای نمایشنامه و آموزش مهارت های مورد نظر گرفتن پسخوراند از کودکان توسط عروسک ها در مورد مفاهیم آموخته شده متغیرها متغیر وابسته: مهارت های اجتماعی تعریف نظری: مهارت های اجتماعی به رفتار های آموخته شده و مقبول جامعه اطلاق می شود، رفتارهایی که شخص می تواند با دیگران به نحوی ارتباط متقابل برقرار کند که به بروز پاسخ های مثبت و پرهیز از پاسخ های منفی می انجامد (کارتلج،1984). تعریف عملیاتی: نمراتی که کودکان در آزمون رشد اجتماعی واینلند کسب می کنند.
نمایش عروسکی موجب افزایش مهارت های اجتماعی دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر، می شود. نمایش عروسکی موجب افزایش مهارت ارتباط با دیگران در دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر، می شود. نمایش عروسکی موجب افزایش مهارت های زندگی روزمره در دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر، می شود. نمایش عروسکی موجب افزایش میزان اجتماعی شدن در دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر، می شود.
فرضیه های پژوهش پژوهش حاضر یک طرح تجربی با پس آزمون است. نمودار این طرح بر پایه نمادهای قراردادی به شکل زیر است:   R E X O1 R C O2 روش شناسی جامعه آماری و گروه نمونه جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دختران کم توان ذهنی آموزش پذیر 12-8 ساله آموزش و پرورش استثنایی شهر بجنورد است.که 30 نفر از آنان به طور تصادفی به عنوان گروه نمونه انتخاب شده اند. روش نمونه گیری روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده است .
هماهنگی های لازم با آموزش و پرورش استثنایی شهر بجنورد

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بررسی اثر بخشی نمایش عروسکی بر افزایش مهارتهای اجتماعی دختران

تحقیق در مورد اثرات ورزش بر سلامتی بدن 34 ص

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد اثرات ورزش بر سلامتی بدن 34 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 35

 

(اثرات ورزش بر سلامتی بدن)

مقدمه:

بدون شک می توان گفت اگر ورزش در زندگی ما نقش و اهمیت خودش را پیدا کند و برای آن برنامه داشته باشیم، این عارضه‌های ناخوشایند شاید از بین بروند یا کم رنگ تر شوند. زیرا شخص ورزشکار معمولاً سیگاری نمی‌باشد، به تغذیه سالم اهمیت می دهد، از اعصاب آرام تری برخوردار است، انرژی خود را درست مصرف می کند و کمتر اهل خشونت و عصبانیت است. افزون بر این اثرات مثبت ورزش بیش از این است زیرا ورزش باعث زیاد شدن توده عضلانی بدن و مصرف بیشتر انرژی نیز می شود. تمرینات مرتب و منظم ورزشی باعث کم شدن چربی می‌شود و نمی گذارد چاق و بیمار شوید. انرژی مصرفی روزانه با ورزش و زیادشدن توده عضلانی افزایش می یابد. ورزش پیر شدن و سالمندی را به تاخیر می اندازد و باعث حفظ تناسب اندام و زیبایی بدن افراد می شود، از پوکی استخوان جلوگیری می کند و سبب تقویت سیستم اسکلتی بدن می‌گردد. در ضمن ورزش به مصرف مستقیم اسیدهای چرب می‌انجامد، روش مطمئن و مناسب درمان چاقی و پیشگیری از برگشت آن است، زیرا عضلاتی که تحت تأثیر فعالیت ورزشی‌اند بدون نیاز به انسولین انرژی خود را علاوه بر گلوکز (نوعی قند مورد مصرف بافت ها و سلول های بدن) از اسیدهای چرب تامین می کنند. ورزش حتی برای بیمارانی که به مرض قند (دیابت) مبتلا می‌باشند مفید است. ورزش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی، عروقی و سکته های مغزی را کاهش می دهد. ورزش باعث زیاد شدن مقدار گردش خون موثر در بدن می شود و از لخته شدن خون درسیاهرگ عمقی پا جلوگیری می‌کند و دستگاه قلبی عروقی و دستگاه تنفس و ایمنی بدن را تقویت می‌نماید. همچنین اثرات مثبت ورزش بر دستگاه گوارش را نباید نادیده گرفت. افزون بر این ورزش از افسردگی پیشگیری می‌کند، روحیه فرد را بالا می‌برد و در زندگی خانوادگی و اجتماعی و در شغل افراد تاثیرات سازنده‌ای‌ دارد. تجربه نشان داده است یک‌ شخص سالم و تندرست معمولاً از موقعیت و پیشرفت شغلی بهتری نسبت به افراد چاق و کند برخوردار است. در غایت ورزش از مبتلاشدن به آلودگی های اجتماعی، مثل سیگار کشیدن، مواد مخدر و ... جلوگیری می‌کند، ذهن را تقویت می نماید .

ورزش یکی از عوامل اساسی کنترل قند خون:

جثه شما به هر اندازه که هست، ورزش کنید.

هر چقدر که چاق باشید باز هم می‏توانید فعالیت جسمانی انجام دهید.شما ممکن است نتوانید مثل افراد دیگر فعالیت بدنی داشته باشید و شاید فراهم کردن وسایل و تجهیزات مناسب برایتان دشوار باشد. ورزش کردن با دیگران سبب می‏شود که احساس نشاط بیشتری پیدا کنید، مواجه شدن در اینگونه رقابتها سخت است اما قابل انجام است. این مطالب به شما کمک می‏کند که برای سالم ماندن ورزش و فعالیت نمائید، اگر چه خیلی چاق‏هم باشید.

چرا باید ورزش کنیم؟

ورزش به افزایش طول عمر شما کمک کرده و شما را از بیماریهای زیر محافظت می‏کند که شامل:

•دیابت

•بیماریهای قلبی- عروقی

•افزایش فشار خون

•پوکی استخوان

•التهاب مفاصل

اگر شما یکی از مشکلات فوق را دارید، با ورزش کردن می‏توانید آنرا کنترل

نمایید.

ورزشهای منظم در بهتر شدن روحیه شما مؤثر است زیرا:

•نسبت به خودتان نگرشی بهتر پیدا می‏کنید.

•سبب کاهش استرس می‏شود.

•ظرفیت یا حوصله شما را بیشتر می‏کند.

•اعتماد به نفس را در شما تقویت می‏کند.

•کمک می‏کند که خواب بهتری داشته باشید.

•توانایی جسمی و روانی شما را افزایش می‏دهد.

•ورزش کردن می‏تواند برای شما لذت بخش باشد.

برای شروع چه کاری انجام دهید؟

شروع به ورزش کنید و در انجام آن مداومت داشته باشید.

به آرامی شروع کنید: بدن شما برای انجام ورزشهای جدید نیاز به گذشت زمان دارد. گرم کننده: با ورزشهای گرم کننده بدنتان را برای انجام ورزشهای سنگین‏تر آماده می‏کنید. شانه‏هایتان را بالا ببرید، روی پنجه پا بایستید، بازوهایتان را بچرخانید، در جائی که ایستاده اید قدم‏رو کنید، شما باید چند دقیقه‏ای (حداقل یک دقیقه) قبل از انجام ورزش، حتی پیاده روی این حرکات را انجام دهید.ورزشهای شل کننده: حرکات را کم‏کم متوقف کنید. اگر شما سریع راه می‏رفتید، راه رفتن خود را به تدریج کند کرده تا بدنتان سرد شود یا اینکه می‏توانید چند دقیقه‏ای دراز بکشید. این عمل کمک می‏کند که از قلبتان محافظت کنید و ماهیچه‏ها شل شده و در نتیجه از صدمات ماهیچه‏ای جلوگیری می‏شود.

تعیین اهداف: اهداف می‏تواند بصورت کوتاه مدت یا بلند مدت تعیین شود. یک هدف کوتاه مدت را ممکن است به این صورت برنامه‏ریزی کنید که حداقل در سه روز هفته هر روز 5 دقیقه ورزش کنید. در هدف بلند مدت، ممکن است شما به این صورت برنامه‏ریزی کنید که تا


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد اثرات ورزش بر سلامتی بدن 34 ص