ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت به این 22 دلیل سیگار نکشید - 19 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت به این 22 دلیل سیگار نکشید - 19 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت به این 22 دلیل سیگار نکشید - 19 اسلاید


دانلود پاورپوینت به این 22 دلیل سیگار نکشید - 19 اسلاید

 

 

 

 

 

نمونه ای از اسلایدهای این پاورپوینت را در زیر می بینید:

 

احساس سر زندگی و شادابی دوباره در زندگی، افزایش قوای جسمانی

با ترک این عادت نادرست

اعتماد به نفس خود را افزایش دهید

 و به اراده خودتان ببالید

 

برای دانلود کل پاپورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت به این 22 دلیل سیگار نکشید - 19 اسلاید

گزارش کارآموزی کارخانه صنایع گوشت دمس

اختصاصی از ژیکو گزارش کارآموزی کارخانه صنایع گوشت دمس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی کارخانه دمس برای رشته صنایع غذایی، با فرمت ورد قابل ویرایش ، 12 صفحه مفید ، با حاشیه و منظم

فهرست مطالب

شرکت فراورده های گوشتی دمس

تعریف سوسیس و کالباس

نوع محصولات تولیدی

شرح مختصری از فرایند تولید

مواد مورد استفاده

  • گلوتن
  • آرد سفید
  • نشاسته
  • شیر خشک بدون چربی
  • کازئینات
  • سویا
  • فسفات ها
  • اسید آسکوربیک
  • نیتریت و نیترات
  • نمک
  • سیر
  • پودر یخ
  • ادویه جات
  • پوشش ها

فرایند تولید

واحد کنترل کیفی

  • وظایف
  • آزمایشگاه
  • در آزمایشگاه میکروبی
  • آزمایشات میکروبی
  • آزمایشات شیمیایی
  • آزمایش پروتئین
  • آزمایش نشاسته
  • آزمایش چربی
  • آزمایش خاکستر
  • جواب آزمایشات شیمیایی برای نمونه ی سوسیس کوکتل

تاسیسات و کارگاه ها

 

شرکت فرآورده‎های گوشتی دمس :
شرکت فرآورده‎های گوشتی دمس در سال 1359 تأسیس شد و طی سالیان متمادی با استفاده از کارشناسان باتجربه شعار دمس معرف کیفیت برتر را سرلوحه کار خود قرار داده است که در همین راستا تاکنون دوبار در سالهای 1999 و 2002 موفق به اخذ دو جایزه به عنوان دارنده گواهی برتر از سازمانها و موسسات اورپایی شده است.
این شرکت با توجه به نیاز کنونی جامعه و تقاضای مشتریان ضمن تولید بیش از 30 نوع سوسیس و کالباس مختلف، اقدام به تولید و عرضه‎ بسته‎بندی انواع قطعات گوشت گوسفند، گوساله و قطعات مرغ، جوجه‎کباب، همبرگر و کباب لقمه کرده است
.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی کارخانه صنایع گوشت دمس

تحقیق در مورد عمروبن عاص

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد عمروبن عاص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد عمروبن عاص


تحقیق در مورد عمروبن عاص

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه9

 

عمروبن عاص

پس‌ از پیروزی‌ علی‌(ع‌) در جنگ‌  جمل‌، مرکز توطئه‌ علیه‌ آن‌ حضرت‌ به‌  شام‌ انتقال‌ یافت‌ و  معاویه‌، رهبر  بنی‌امیّه‌، با کمال‌ سرعت‌ به‌ جذب‌ متنفّذین‌  کوفه‌ پرداخت‌ تا ریشه مخالفین‌ خود را از میان‌ ببرد. به‌ همین‌ جهت‌، به‌ مجرد رسیدن‌ نخستین‌ نامه‌ای‌ که‌ از علی‌(ع‌) به‌ دستش‌ رسید افرادی‌ را که‌ امید داشت‌ به‌ او کمک‌ کنند، به‌  شام‌ فراخواند و تأکید کرد که‌ سریعاً به‌  شام‌ بیایند.

       مهمترین‌ فرد در میان‌ مدعوّین‌  معاویه‌،  عمرو بن‌ عاص‌ بود؛ که‌ معاویه‌ پس‌ از دریافت‌ نامه‌ علی‌(ع‌)، بدون‌ درنگ‌ او را دعوت‌ کرد: «امّا بعد، حتماً اخبار علی‌(ع‌)،  طلحه‌ و  زبیر و  عایشه‌ را شنیده‌ای‌. از بازماندگان‌ جنگ‌  بصره‌، مروان‌ پیش‌ من‌ آمده‌ است‌.  جریر بن‌ عبدالله‌ هم‌ برای‌ بیعت‌ گرفتن‌ از من‌ از سوی‌ علی‌(ع‌) آمده‌ است‌؛ من‌ در خانه‌ نشسته‌ و منتظر هستم‌ که‌ به‌ لطف‌ خدا به‌ سوی‌ من‌ سفر کنی‌!»

       هنگامی‌ که‌ نامه‌ به‌ دست‌  عمرو بن‌ عاص‌ رسید، دو فرزند خود، عبداللّه‌ و  محمّد را فراخواند و با آنها مشورت‌ کرد. عبدالله‌ گفت‌: رسول‌ خدا(ص‌) به‌ هنگام‌ رحلت‌

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد عمروبن عاص

تحقیق در مورد فرقه نقشبندیه

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد فرقه نقشبندیه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد فرقه نقشبندیه


تحقیق در مورد فرقه نقشبندیه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه42

 

فهرست مطالب

شناختی کلی از روحانیت متنفذ درکشور:

 

مردان مقدس وبرکت :

 

شکست مشروطه خواهان توسط روحانیت متنفذ :

 

اغتشاش خوست و نقشروحانیت متنفذ در آن :

 

اغتشاشهای 1928 ـ 1929 و نقش روحانیت متنفذ درآن :

 

رخداد یک فاجعة تاریخی :

 

آخرین زورآزمائی شاه امان الله با روحانیت متنفذ :

 

موقف خانوادة مجددی بعد از سقوط مشروطه خواهان :

 

مبارزة رژیم « خلق و پرچم » با روحانیت متنفذ:

 

در اسلام درپایان قرن اول هجری از تصوف سخن گفته شده است حسن بصری ( 110-53 هجری )از صوفیان اولیه تصوف اسلامی است . در قرن دوم هجری – قمری درجهان اسلام گسترش یافت و د رقرن سوم ، مرحله جدیدی از سیر تکامل تصوف شروع شد . روحیه زهد و عرفان تعدیل یافت طرائق و مضامین و مراحل مختلف دیگری در آن به وجود آمد . تعدد طریقتهای آن باعث تسریع گسترش تصوف در سرزمینهای مختلف اسلامی شهر در ایران نیز طرائق مختلفی پدید آمد که درفاصله قرن ششم تا نهم قمری فرقه های مذهبی را تشکیل داده اند که د رجریانات تاریخی نیز موثر واقع شدند . فرقه های کبرویه ، سهروردیه ، نور بخشیه و صفویه و ... نمونه ای از این فرقه ها بودند ، درمیان این فرقه ها تنها فرقه ای که توانست تشکیل حکومت سیاسی – مذهبی دهد صفویه بود .
تصوف از دیر باز به صورت یکی از اشکال زندگی مذهبی وجود داشته است آنچه بسیار مهم است قوام یافتن تدریجی آن و رهبری برخی از حرکتهای مذهبی و سیاسی ادوار تاریخی و یا حداقل تاثیر در آن حرکتها بوده است خصیصه بارز اغلب این طرائق نفوذ در توده مردم بوده است آنان توانستند که در فاصله قرنهای ششم تا نهم هجری از نوعی وحدت مذهبی و اجتماعی سخن گویند بدین گونه حرکتهای مذهبی وسیاسی نضج می گیرد و برخی از طریقه ها علیه حکام وقت و ظلم وتعدی آنان به پا می خیزند شیوخ و خانقاه های آنان مدتها پناهگاه کسانی بودند که از تظلم دستگاه حاکمه به ستوه آمده بودند .
بسیاری از جنبشهای ایرانیان علیه تشکیلات حکومتی و دستگهاههای دولتی از همان قرون اولیه اسلامی تا دوره کار آمدن صفویان درقرن دهم هجری – قمری توسط اهل تصوف به وقوع پیوسته است ، خصوصا" که تشیع درعمق تعالیم و معانی خود قیام علیه جور و احقاق حق را تقویت می کند .

 

تصوف :
1.تعریف تصوف : مسلکی است که با مذهب آمیخته است و طرفداران این مسلک عقیده دارند که دراین طریقه بهترین راه برای رسیدن به حق می باشد و انسان پس از تامل و تفکر و تجربه و مشاهده و سیر و سلوک می تواند به مقصود نهایی و مطلوب اصلی خود برسد .
2.معانی واژه صوفی ، صوفی به معنای پشم یا پشمین است و اهل تصوف به مناسبت پوشیدن چنین جامعه هایی بدین نام شهرت یافتند
3.منشا تصوف : درباره منشا تصوف عقاید مختلف است
       ‌أ.نظریه اول : عده ای معتقدند تصوف منشعب از مذهب بود می باشد
       ‌ب.نظریه دوم : بعضی تصوف را از فلسفه و مخصوصا " فلسفه افلاطونی اقتباس شده می دانند
       ‌ج.نظریه سوم : عده ای عقیده دارند تصوف کشورهای اسلامی از امور خارجی سرچشمه نگرفته بلکه تحولات سیاسی و اجتماعی موجب گردیده است این مسلک به وجود آید
       ‌د.نظریه چهارم : دیگر اینکه خود صفویه همه این عقاید و افکار را ناستوده می دانند و می گویند این گونه انتسابات به فرقه صوفیه گناه بزرگی است ، آنها می گویند تصوف عبارت است از لبّ عصاره و باطن قرآن و احادیث پیغمبر .0بنابر این در مسلک صوفیان ، شریعت نقطه خروج است و رهبر انسان است برای وصول به حقیقت
4.عقاید صوفیه :
       1.پیروان این مسلک عقیده دارند که خداوند بوده است و بقیه امور نبود . چنانچه مولوی می گوید : ما عدمهائیم و هستی ها نما بر وجود مطلق و هستی ما .
       2.راز پوشی یکی از دیگر عقاید فرقه صوفیه است و می گویند چون هر کسی نمی تواند از حقیقت این مسلک وقوف یابد در نتیجه اظهار و عقاید صوفیه برای این دسته از مردم و نه تنها سودی در بر ندارد بلکه زیانی واهم مشاغل می شود .
       3.عقیده سوم : عواطف و احساسات صوفیه همیشه با احساسات عواطف سر و کار دارند و با ذوق و عشق حلاجی قی کنند و با عقل چندان مشورتی ندارند .
       4.خویشتن پرستی و تنفر از آن صوفیه از خویشتن پرستی متنفرند .

صفویه

 

فرهنگ

 

اقتصاد

 

مذهب

 

نیروی نظامی

 

تصوف

 

پادشاهان عهد صفوی:
شاه اسماعیل اول
شاه طهماسب اول
شاه اسماعیل دوم
سلطان محمد خدابنده
شاه عباس اول
شاه صفی اول
شاه عباس دوم
شاه سلیمان
شاه سلطان حسین
شاه طهماسب دوم
شاه عباس سوم

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد فرقه نقشبندیه

تحقیق در مورد قیامهای علویان

اختصاصی از ژیکو تحقیق در مورد قیامهای علویان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد قیامهای علویان


تحقیق در مورد قیامهای علویان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه76

 

فهرست مطالب

 

مقدمه                                       1

امام حسن بن علی (ع)                                 4

قیام امام حسین (ع)                                  6

حادثه حره                                   9

محاصره مکه                                            (60ه )         10

قیام توابین                          ( 65ه )           10

قیام مختار                               ( 67ه)             12

قیام زید بن علی بن الحسین                               14   

قیام یحیی بن زید                 ( 125 ه )         16

قیام محمد نفس زکیه         ( 145ه )                       18

قیام ابراهیم قتیل با خمری                         ( 145ه)                22

قیام فخ                                     24

قیام یحیی بن عبدالله محض            ( 176ه)           30

ادریس بن عبدالله                 ( 172ه )          36

قیام محمد بن اسماعیل             ( 175ه )              41

انقلاب ابوالسرایا ( 199 ه )                             43

قیام محمد بن جعفر ( 205ه )                             46

قیام محمد بن قاسم ( 219ه )                             47

قیام عبدالله بن معاویه و ابومسلم خراسانی    ( 131ه )             49

منابع و مآخذ                                    51


مقدمه

    برخی ظهور شیعه را به دوران کوتاه خلافت علی (ع)و رخدادها و جنگها و مشکلاتی که تقریبا"درسرتاسر مدت کوتاه خلافت آن حضرت ادامه داشت نسبت می دهند و به منزلة پاسخ به روش ناکثین ( آتش افروزان جنگ جمل) و قاسطین ( جنگ افروزان صفین ) و مارقین ( خوارج) می شمارند .

دسته ای نیز پدیدة تشیع را به شهادت حسین بن علی (ع) در کربلا ارتباط می دهند اینان ادعا می کنند که شهادت آن بزرگوار نقطة تحولی عظیم در تاریخ فکری و اعتقادی تشیع است زیراآثار کشتارکربلا به این که آتش تشیع را در دلها برافروزد وصفوف آنان را متحد سازد محدود نشدچه بیش ازاین شیعیان دچار اختلاف کلمه و عقیده بودند تشیع قبل از این فاجعه جز نظریه ای سیاسی به شمار نمی آمد و خون درپای ریخته نشده بود بلکه پس از شهادت حسین بن علی (ع ) تشیع باخون شیعیان بیآمیخت و دراعماق جان ودل آنها جا گرفت و به صورت عقیده ای پایدار و ریشه دار درآمد که آنان را به فداکاری و جهاد درراه آن برمی انگیخت .

خون مطهرحسین بن علی (ع) زمینه رابرای شیعه مهیا کردو آنان رابرای قیام برضد ستم و ستمگران آماده ساخت و با این که دردوران اموی و عباسی فشارهای فکری و سیاسی برشیعیان به منتهای شدت رسید آنان شهادت مظلومانه آن بزرگوار را درمیدان شکیبایی کربلاوشهادت درراه حق و ستمدیدگان و مستضعفان نمونه و سرمشق عالی خودقراردادند و درعین این که تمام جنبشهای شیعی مشروعیت و نیروی خود را خلاف قرون پس از جامعه کربلا ازمبادی اسلام و پیام آن دربارة شهادت و فداکاری برای نجات مستضفعان و رنجدیدگان ازسلطة ستمگران اخذ کرده است رفتارحسین بن علی (ع) در کربلا پیوسته سرمشق اعلای همه انقلابیان ومبارزان راه آزادی انسان وکرامت او بوده و خواهدبود.[1]

لیکن آنچه را ماانکار می کنیم سخنان آنان و دیگرکسانی است که معتقدند تشیع رویدادی است نوظهورو وارداتی که مانند دیگر فرقه هایی  که دردورانهای پس از رحلت پیامبراکرم (ص) پدیدآمده اند درپرتواوضاع وشرایط معینی به وجود آمده است شرایطی که انگشت حاکمان در پیدایش آنهابی دخالت نبوده و موجب استقرار آنها بر مستند قدرت و حفظ آنها از شرور جنبشها و انقلاباتی می شده که هرچند مدت از سوی کسانی که اجرای عدالت و اصلاح اموردولت و سازمانهای فاسد آن را می خواستند به وجود می آمد و حکام با آنهاروبرومی شدند .

آری آنچه مورد انکارماست این ادعای آنها ست که : تشیع پیش از حسین بن علی (ع ) وجود نداشته وواژه تشیع مفهوم ومحتوایی راکه بعد از آن فاجعه پیداکرده پیش از آن


[1]  - معروف الحسنی هاشم ، ترجمه عارف سید محمد صادق ، جنبشهای شیعی در تاریخ اسلام ، انتشارات آستان قدس ، ص200

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد قیامهای علویان