ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سودمندی IEEE1394 53 ص

اختصاصی از ژیکو تحقیق درباره سودمندی IEEE1394 53 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 51

 

IEEE 1394 چیست؟

IEEE 1394 با نامهای دیگری نیز از قبیل Sont I – Link , Apple Fire wire شناخته می شود. این اسامی یک درگاه دیجیتال ارزان قیمت ، انعطاف پذیر و با استفاده آسان است که میتواند بسیاری از مشکلات مصرف کنندگان را برای اتصل ابزارهای جانبی با سرعت بالا به PC و به یکدیگر را حل نماید.

این گذرگاه برای اولین بار توسط شرکت Apple معرفی شد و سپس توسط گروه کاری 1394 در داخل موسسه مهندسان برق و الکترونیک (Electrical and Electronics Engineers (IEEE Institute of توسعه داده شده و استاندارد گردید. استاندارد IEEE 1394 کلیه مشخصات مورد نیاز برای این گذرگاه را تعریف مینماید. این گذرگاه به خاطر استفاده مستقیم از داده های دیجیتال که نیاز به تبدیل داده ها را از میان برمیدارد توانایی انتقال سیگنالها با کیفیتی بسیار بهتر را دارا میباشد. بعلاوه این گذرگاه با استفاده از یک کابل سریال نازک و کوچک بسیاری از مشکلات به وجود آمده توسط گذرگاههای موازی عریض با کابلهای پهن و بزرگ را حل مینماید.

همچنین این گذرگاه با نصب کاملاً خودکار کلیه پیچیدگیهای نصب نرم افزاری به صورت دستی را حذف نموده است . با پشتیبانی از عملکرد Hot – Plug توانایی نصب نمودن و برداشتن ابزارها را در زمان کار سیستم بدون نیاز به Reboot ارائه می نماید. IEEE 1394 گذرگاهی بینهایت انعطاف پذیر و قابل تنظیم است و میتواند در سرعتهای Mbps 100 , 200 , 400 به وسیله یک کابل پیوسته بسته به نوع نیاز عمل نماید. با استفاده از این گذرگاه میتوان ابزارها را به صورت ستاره ای به همراه یک هاب مرکزی و یا به صورت حلقوی و بدون نیاز به هاب مرکزی به یکدیگر متصل نمود. همچنین به وسیله IEEE 1394 میتوان ابزارها را بدون نیاز به اتصال به یک PC به یکدیگر نیز متصل کرد و اتصالات Peer – To – Peer به وجود آورد.

این گذرگاه با استفاده از تکنیکهای زمانهای بحرانی به وجود آمده در انتقال اطلاعات جریانی مخصوصاً کاربردهای صدا و ویدیو را از میان برداشته و به این صورت از هزینه میکاهد.

سودمندی IEEE1394

تا کنون افرادی که در زمینه machine vision کار می کردند در مورد منافع و مضرات استاندارد شبکه ای دیجیتال IEEE1394 که توسط مصرف کنندگان دوربین های ویدئویی DV و توسط APPle این استاندارد firewire و link توسط sony نامیده می شود. چیزهایی شنیده اند. شبیه بیشتر تکنولوژی سخت افزارهای machine vision این استاندارد بدون فکر قبلی در این زمینه ابداع شد بنابراین هنگام تولید جای تعجب زیادی نبود . machine vision به هوشمندی و پشتکار و تهیه مستندات نیازمند است.

در ظاهر شید این که در محیط کاری machin vision هیچ تکنولوژی دوربین دیگری کار نمی کند. اما در حقیقت هنگامی که 1394 تکنولوژی را ادغام کرد منافع آن در مقابل محدودیت هایش برای استفاده در زمینه وظایف machin vision بسیار بیشتر شد.

واقعاً IEEE1394 چیست؟

در پایین ترین سطح، 1394 چیزی بیش از یک استاندارد شبکه دیجیتال پر سرعت نیست شبیه fast Enternet . گرچه از دو نظر اساسی با استاندارد loobaset که شبیه این استاندارد است متفاوت است :

این استاندارد برای ارتباطات با مسیرکوتاه در نظر گرفته شده اند با سرعت mbp 400 که امروزه دارنده هزینه کمتر از کابل کشی و محدودیت فاصله آن با استافده از hub و reapter مانند تکنولوژی Ethernet (IEEE1394) از میان برداشته شود که هزینه hvb امروزه بسیار کم می باشد.

این استاندارد پهنای باند را می تواند تضمین کند در حالت Isochronous کانال با پهنای باند معین شده برای هر وسیله متصل شده وجود دارد. و این امکانات اجازه می دهد تصویر زنده بدون وقفه به شبکه مشترک مقابل بدون «hiccup » ارسال شود.

هنگامی که شما درباره استفاده دوربین های دیجیتالی با سیستم دید صنعتی صحبت می کنید یک مورد انتقادی که وجود دارد در ذهن تداعی می شود و آن 1394 Trade Associotion Digital comera specification است (مشخصات دوربین دیجیتال اتحادیه بازرگانی 1394) که به صورت مخفف (.cam spec) گفته می شود.

D.cam spec استاندارد طراحی دوربین ها است که تعریف می کند خصوصیاتی که به اندازه کافی برای استفاده صنعتی نیرومند می باشند.

با طراحی دوربین ها برای D-cam spec ، امکان استفاده از مجموعه ی استاندارد پیغام ها برای ردیابی دوربین در شبکه 394 و سپس پرس و جو در مورد توانایی های آن امکان پذیر است.

این توانایی ها شامل لیستی از حالت های ویدیوئی و وضوح تصویر پشتیبانی شده و لیستی از خصوصیات قابل برنامه ریزی مثل فیلتر کردن، تعادل برقرار کردن، بزرگ نمایی و روشنی تصویر است.

به خاطر داشته باشید که استفاده از دوربین های طراحی شده برای D-camspec نیاز به بسته نرم افزاری برای کامپیوترهای میزبان دارد که آن ها را قادر کند که دوربین های آماده D- com را کنترل کنند.

یکی از خصوصیات مهم D- com spec این است که استانداردهای ویدئویی مختلف را تعریف می کند و با هر فرصت استاندارد نیز مدهای استاندارد مختلف را تعریف می کند برای مثال

Format 1 , mode 5 frome Rote 3 – 640 ( 480 monochrome / 8 bit / pixel

Format 2 , mode 2 , frome rate 2 = 1280 ( 960 / monochrome / 8 bit / pixel / 75 frome per second

این فرصت های استاندارد بسیار مهم هستند چون کار نرم افزارهای D- com را در کامپیوترهای میزبان برای کنترل دوربین و فرایند رسیدن تصویر آسان می کنند.

فرصت های استاندارد به نرم افزار اجازه تغییر برخی خصوصیات پایه ای کار دوربین را با کمی تغییر در تنظیمات می دهد این تغییرات اجازه می دهند که نرم


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سودمندی IEEE1394 53 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد