ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله درباره اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران

اختصاصی از ژیکو مقاله درباره اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله درباره اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران


مقاله درباره اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

 فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحات:104

اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران

مقدمه:

مسأله تولید و خدمات در دنیای امروز مسئله عمده ای است که هیچ  جامعه ای خود را برکنار از آن نمی بیند. جوامع مختلف هر کدام با مسأله ارائه خدمات و تولیدات برای بقای خود درگیرند و تلاش آنها برآنست که با توجه به شرایط و امکانات موجود ، خدمات و تولیدات را در حد مطلوب فراهم آورند و از زمانی که انسان شروع به تولید نمود جهت کنترل کیفیت آن نیز به تلاش افتاد. دقت، ظرافت و هنرمندی خاصی که در آثار باستانی مشاهده می شود حکایت از این تلاش دارد.

با پیشرفت علوم، روشهایی جهت کنترل کیفیت به وجود آمد و علم آمار و احتمالات به طور مؤثر در دهۀ 1920 در این رشته بکار گرفته شد و کنترل کیفیت آماری پایه گذاری گردید. استفاده از کنترل کیفیت، تولیدکننده را از تغییرات ناگهانی و یا جزئی در کیفیت محصول آگاه ساخته و اجرای اقدامات چاره جویانه را امکان پذیر می سازد و از تولید اقلام معیوب و تحمیل هزینه های سنگین جلوگیری می کند.

با این اوصاف کنترل و کیفیت یک رشته اساسی و مهم در صنایع مختلف می باشد که هدف اصلی اش همانا شایستگی جهت استفاده مورد انتظار مشتری است.

تاریخچه:

به منظور رفع نیاز کارخانجات داروئی به شیشه دارو و همچنین کارخانجات مواد غذائی که جهت تأمین آن سالیانه مقدار متنابهی ارز از کشور خارج می شد. کارخانه کریستال ایران در اوائل سال 1373       راه اندازی و تولید این نوع شیشه ها را آغاز نمود. ظرفیت تولیدی این شرکت 8000 تن یا 60 میلیون عدد در سال بوده و می تواند بطریهایی با حجم  cc600 را تولید نماید.

این شرکت از لحاظ موقعیت اقتصادی در بهترین شرایط قرار داشته و عرضه محصولات خود را به تمام نقاط کشور که از راه زمینی انجام     می دهد. در استان زنجان در کیلومتر 45 جادۀ زنجان – ابهر در نبش جاده روستایی سنبل آباد واقع شده است و شامل 380 نفر نیروی انسانی می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن متخصصین کارآمد و باتجربه ، ماشین آلات پیشرفته و مدرن، دستگاههای کنترل کیفیت و بسته بندی اتوماتیک قادر است تولیدات خود را با کیفیتی بسیار خوب و در حد استانداردهای بین المللی در بسته بندی های پالت و شرینگ در اختیار مشتریان قرار دهد. شرکت کریستال ایران آماده پذیرفتن سفارشهای کارخانجات داروئی و غذائی کشور بوده و همواره تلاش می نماید در رسالتی که این کارخانجات بعهده دارند آنها را یاری نماید.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله درباره اطلاعات کلی در مورد کارخانه کریستال ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد