ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود روش های مناسب نگه داشتن وزن بدن 17 ص

اختصاصی از ژیکو دانلود روش های مناسب نگه داشتن وزن بدن 17 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

 

درست غذا خوردن

اگر عزم آن دارید که درست غذا بخورید ، باید آماده آن باشید که تا حدی ابتکار عمل را به دست گیرید و نسبت به آنچه می خورید احساس مسئولیت کنید . اگر کارهای ذیل را انجام دهید لطف بزرگی به والدین خود می کنید و نیز یاد می گیرید چگونه از خودتان مراقبت کنید :

* یکی از کارهایتان را این قرار دهید که تا می توانید در مورد برنامه ریزی غذاهای خانواده و آشپزی مطلب بیاموزید .

* در خرید برای خانواده کمک کنید یا اصلا این کار را خودتان انجام دهید . یکی از نتایج جانبی این کار آن است که در مورد بودجه بندی و اقتصاد خانواده نیز تجربه کسب می کنید .

مشکلات پوستی

اگر صورتتان جوش می زند ، رژیم غذایی سالم بهترین راه برای مقابله با آن و سالم نگه داشتن پوست ، مو ، ناخن ، و دندانهایتان است .

رژیم غذایی روزانه

رژیم غذایی شما باید مواد مغذی را به فراوانی برای شما تامین کند تا سالم و پر انرژی بمانید . بنابراین باید هر روز ترکیبی از غذاهای مختلف را بخورید .

از این غذاها هر قدر می خواهید بخورید :

* گوشت بدون چربی

* مرغ و دیگر پرندگان

* ماهی

* تخم مرغ

* نخود ، لوبیا ، عدس

* نان ، غلات ، ماکارونی ، برنج

* میوه ( سیب ، پرتقال ، مور ، هندوانه ، هلو و غیره )

* سبزیجات ( هویج ، نخود فرنگی ، لوبیا سبز ، گوجه فرنگی ، کلم ، کاهو ، سبزی خوردن ، و غیره )

* سیب زمینی ( سرخ نشده )

از این غذاها در حد متعادل بخورید :

* لبنیات (شیر ، پنیر ، ماست )

* آجیل ( از جمله بادام زمینی )

* کره طبیعی و گیاهی ، مربا ، وژله

از این غذاها گاهی بخورید :

* کیک ، شیرینی ، شکلات ، نوشابه ، بیسکویت ، چیپس ، پاپ کورن

رژیم غذایی سالمتر

در اینجا چند نکته اساسی برای تغذیه سالم ارائه می کنیم . پیروی از این نکات دشوار نیست و آنها را باید اساس عادات تغذیه ای خود در بزرگسالی قرار دهید سعی کنید مصرف مواد ذیل را کاهش دهید :

* غذاهای قند دار مانند کیک ، شکلات ، کاکائو ، و نوشابه ، اگر به خوردن غذاهای سرپایی بین وعده های اصلی غذا عادت دارید ، از میوه ، آجیل ، کشمش ، یا پنیر استفاده کنید .

* غذاهای سرخ شده و روغنی به جای تخم مرغ نیمرو از تخم مرغ آب پز استفاده کنید و تا جایی که می توانید گوشت را به صورت کبابی بخورید . سیب زمینی پخته شده در فربهتر از سیب زمینی سرخ شده است چون روغن ندارد .

* مواد غذایی تصفیه شده . به جای آن از غذاهای تازه استفاده کنید ، مقدار مصرف نان سفید را کاهش دهید و بیشتر از محصولات تهیه شده با گندم کامل استفاده کنید ، زیرا مقدار پروتئین ، ویتامین ، و الیاف در آنها بیشتر است .

غذا خوردن سالم

به عنوان بخشی از برنامه غذایی جدید خود، با اضافه کردن موارد ذیل رژیم غذایی خود را سالم تر سازید :

سعی کنید هر روز دو تا چهار وعده میوه تازه و سه تا پنج وعده سبزیجات بخورید. بهترین راه پختن سبزیجات، بخارپز کردن آنهاست، زیرا به این طریق فواید آنها کمتر از دست می رود. تا می توانید سبزیجات را خام بخورید.

به جای شیرکامل، شیر بدون چربی یاکم چربی بنوشید. حتی اگر بیشتر چربی شیر گرفته شود، همه مواد مفید ان هنوز در آن وجود دارد.

تا می توانید نخودفرنگی، لوبیا، و عدس را به رژیم غذایی خود اضافه کنید، زیرا منبع ارزانی برای پروتئین هستند و مقدار زیادی فیبر نیز دارند.

از غذاهای تهیه شده از غلات کامل بیشتر استفاده کنید، مثل نان و ماکارونی تهیه شده با گندم کامل. برنج قهوه ای (سبوس دار) بهتر از برنج سفید است و طعم و بافت آن نیز بهتر است. به جای خریدن ساندویچ های حاضری که با نان سفید درست می شود، خودتان با نان گندم کامل ساندویچ درست کنید.

آنورکسی (کم اشتهایی مرضی) و حتی رژیم گرفتن ممکن است دختر را در مراحل بعدی زندگی، بسیار زودتر از دخترانی که به طور طبیعی غذا می خورند دچار شکنندگی استخوان کند.

قواعد رژیم گرفتن

به یاد داشته باشید که هر رژیم غذایی موفق به معنای خوردن غذای کمتر و سوزاندن کالری بیشتر است. اگر فکر کنید رژیمی که به شما اجازه می دهد هر چیزی دوست دارید


دانلود با لینک مستقیم


دانلود روش های مناسب نگه داشتن وزن بدن 17 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد