ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت RUP مدیریت پروژه در

اختصاصی از ژیکو پاورپوینت RUP مدیریت پروژه در دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 62 صفحه

RUP مدیریت پروژه در فهرست مطالب مقدمه اهداف بخش اول) اشاره به برخی مفاهیم بخش دوم ) جریان کار بخش سوم ) مرور فعالیتها بخش چهارم ) خروجیها بخش پنجم ) برخی رهنمودها منابع مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است.
در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است.
مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند.
این حقیقت که پروژه های بسیار کمی واقعاً موفقیت آمیزند، برای توضیح سخت بودن موضوع کفایت می کند.
اهداف دیسیپلین مدیریت پروژه فراهم کردن چارچوبی برای مدیریت پروژه های شدیداً نرم افزاری فراهم‌کردن رهنمودهای عملی برای طرح ریزی، تامین نیروی انسانی، اجرا و نظارت بر پروژه ها فراهم کردن چارچوبی برای مدیریت ریسک مدیریت افراد: استخدام، آموزش، رهبری مدیریت بودجه: تعیین، تخصیص و غیره مدیریت قراردادها: با تامین کنندگان و مشتریان مدیریت ریسک طرح ریزی برای یک پروژه با روش تکرار، برای تمام چرخه حیات و برای یک تکرار به خصوص نظارت بر پیشرفت یک پروژه با روش تکرار، و متریکها بخش اول) اشاره به برخی مفاهیم ارزیابی کیفیت تکرار سنجش کیفیت متریکها زمینه های سازمانی برای RUP نمونه های اولیه ریسکها ارزیابی کیفیت: اندازه گیری و اجرای فرآیند بررسی کیفیت تولید در تمام طول چرخه حیات پروژه اجرا می گردد، این ارزیابی عمدتاً در موقع تولید یک خروجی یا پایان یافتن یک مرحله از سیستم انجام می شود.
ارزیابیهای مختلف که در خلال چرخه حیات انجام می شوند عبارتند از: مراحل مهم (Milestones) بازرسی ها( Inspection )‌ بازنگری ها (Review) سیر در کد برنامه ها (Walk throughs) مراحل مهم: در پایان هر چهار فاز RUP اتفاق می افتند و موفقیت در رسیدن به اهداف را بررسی می کنند.
این چهار مرحله مهم عبارتند از: مرحله مهم اهداف چرخه حیات (در پایان فاز Inception) مرحله مهم معماری چرخه حیات (در پایان فاز Elaboration) مرحله مهم توانایی های عملیاتی اولیه ( در پایان فاز Construction) مرحله مهم انتشار محصول ( در پایان فاز Transtion) مراحل مهم کوچکتر ( Minor Milestones) در پایان هر تکرار اتفاق می افتند و روی بررسی اهداف تکرار تمرکز دارند.
ارزیابی کیفیت، یک تلاش دوره ای برای تشخیص پیشرفت مداوم در سراسر تکرارها و فازهاست ادامه بازرسی: یک تکنیک ارزیابی رسمی است که در آن محصولات و خروجیها بصورت جزیی بوسیله شخص یا گروه دیگری غیر از نویسنده آن آزمایش می شوند.
این ارزیابی به منظور تشخیص خطاها، تخلف از استانداردهای تولید و مشکلات دیگر است.
بازنگری: یک جلسه رسمی که در آن ‏، محصول یا خروجی، یا مجموعه ای از محصولات و خروجیها برای کاربرد‏‎، مشتری ، یا هر ذی نفع دیگری ارائه می شود.
این جلسه به منظور ارائه توضیحات و نهایتاً پذیرش محصول است.
سیر در کد برنامه: فرآیند بازنگریی که در آن تولیدکننده یک یا چند نفر از تیم تولید را برای بررسی قسمتهایی از یک محصول که او تهیه کرده است هدایت می کند .در این فرآیند افراد پرسشهایی در رابطه با کد مطرح می کنند‏،

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت RUP مدیریت پروژه در
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد