ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید

اختصاصی از ژیکو دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

1 مدیریت رفتار سازمانی 2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می کند. از طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی همۀ مشکلات جهان است.
3 نقش ارتباطات سنتی به عقیدۀ ”هنری فایول“ اگر در یک سازمان فرضی، کانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید.
اما چنانچه F یک پل ارتباطی به P بزند و با یک نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
4 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند. کانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یک از اعضای سازمان موجود باشد. مجاری ارتباطی تا حد امکان کوتاه و مستقیم باشند. تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
5 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند. ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند. هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
6 تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،که برای این منظور، سمبلهایی را بکار می برند. برای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد که ارتباطات درک و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
7 هدف ارتباطات هدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد.پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
8 ارتباطات یک طرفه و دوطرفه ارتباطات یک طرفه بنحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرند. ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یک طرفه است. دریافت کنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند. فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباهات وی دارد. 9 ارتباطات یک طرفه و دوطرفه با اینکه ارتباطات یک طرفه صحت کمتری برخوردار است ولی منظم تر از ارتباطات دوطرفه می باشد که همواره با سروصدا و آشفتگی همراه است. 10 موانع ارتباطات اثربخش اختلاف در ادراک اختلاف زبان صدا عواطف ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیرکلامی عدم اعتماد 11 فرآیند ارتباطات 12 فرآیند ارتباطات 13 گفتار دوم: ارتباطات سازمانی 14 سیستم ارتباطات رسمی به آن دسته از کانالهای ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسؤلیت طراحی شده است و مرزهای مشخص دارد و برای انتقال اطلاعات در داخل و خارج از سازمان مورد استفاده قرار می گیرد.
15 الگوی سادۀ انتخابی ارتباطات ”باوِلاس“ 16 شبکه های ارتباطی 17 شبکه های ارتباطی بنظر می رسد آنگاه که وظایف گروه آسان است، شبکه های متمرکز اثربخش ترند و در مقایسه با شبکه های غیر متمرکز، مشکلات را سریعتر حل می کنند و کمتر خطا دارند.ولی زمانی که وظایف گروه رویارویی بیشتری دارد،عکس این قضیه صادق است.
18 ارتباطات غیر رسمی در سیستمهای رسمی، ارتباطات مشخص است،بدین معنی که چه کسانی اطلاعات معینی را دریافت می کنند و چه وقت و چگونه این اطلاعات انتقال می یابد و شامل چه ویژگیهایی است.<br

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه ایران پاورپوینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


 

دانلود فایل  


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد