ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

وکتور گل

اختصاصی از ژیکو وکتور گل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

وکتور گل


وکتور گل

وکتور گل


دانلود با لینک مستقیم


وکتور گل

ایده های بکر کار در منزل سال 1396

اختصاصی از ژیکو ایده های بکر کار در منزل سال 1396 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ایده های بکر کار در منزل سال 1396


ایده های بکر کار در منزل سال 1396

تعدادی ایده بکر و نو و دست نخورده برای کار در منزل تهیه و تدارک دیده ام و میتونید با خیال راحت خرید نمایید و کسب و کار خود را شروع نمایید همگی ایده ها تضمینی میباشد هر گونه سوالی بود در خدمتم


دانلود با لینک مستقیم


ایده های بکر کار در منزل سال 1396

رتبه بندی صفحات یا پیج رنک

اختصاصی از ژیکو رتبه بندی صفحات یا پیج رنک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 23

 

رتبه بندی صفحات یا پیج رنک قسمت اول

در این سری مقالات سعی بر اینست که بطور کلی و تخصصی  راجع به الگوریتم پی آر گوگل و اهمیت آن از لحاظ بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو صحبت کنیم و تکنیک های لازم جهت بهبود سایتها را در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

پی آر یک متغیر عددی است که نشان می دهد یک سایت در دنیای اینترنت از چه اهمیتی برخوردار است. گوگل این اهمیت را از طریق لینک ها تشخیص می دهد و وقتی یک سایت به سایت دیگری لینک می شود، از لحاظ گوگل  بدین معنی است که آن سایت یک رای به سایت دیگر داده است. هرگاه رای های زیادی از طریق سایتهای دیگر به یک سایت می رسد این بدین معنی است که آن سایت از اهمیت بالاتری برخوردار است. همچنین سایت رای دهنده اهمیت رایش به اهمیت خودش بستگی دارد بدین معنی که هرچه اهمیت بالاتری داشته باشد ، رای های آن نیز پر اهمیت تر است. گوگل اهمیت صفحات وب را از روی همین رای ها و اهمیت آنها حساب می کند.

پی آر روشی است که گوگل به واسطه آن اهمیت صفحات وب را تا یین میکند. این امر از این لحاظ برای گوگل مهم است زیرا که بواسطه این اهمیتو رای ، گوگل رتبه بندی صفحات وب را تایین میکند و صفحه ای که رتبه پی آر بالاتری دارد از صفحه همتای خود رتبه بالاتری خواهد داشت و این به خاطر پی آر است. در حالی که این تنها فاکتور رتبه بندی نیست ولی جزو فاکتورهای مهم موتور جستجوی گوگل است و اخیرا تمام موتورهای جستجو به نوعی از این فاکتور پراکندگی برای رتبه بندی های خود استفاده می کنند.

در اینجا باید خاطر نشان کنم که همه لینکهایی که به یک سایت بر میگردد، توسط گوگل به حساب نمی آید و فقط تعداد محدودی از آنها را به شمار می آورد. در حال حاضر گوگل اکثر لینکهایی را که از مزرعه لینکهای شناخته شده می آید فیلتر می کند. مزرعه لینکها سایتهایی هستند که فقط لینک در خود نگه داری می کنند و خاصیت مثبتی در اینترنت ندارند و چون این عمل ماهیت اهمیت سایتها را برهم می زند ، گوگل آنها را فیلتر می کند. بعضی از این لینکها حتی می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما در گوگل شود. گوگل می داند که صاحبان سایت نمی توانند لینکهایی را که به آنها می شود کنترل کنند ولی می توانند اینکه به چه سایتی لینک شوند را کنترل کنند ، پس خیلی دقت کنید به چه سایتهایی لینک می دهید.

رتبه بندی صفحات یا پیج رنک قسمت دوم

پیج رنک چگونه محاسبه می شود ؟

برای محاسبه پی آر یک صفحه ، تمامی لینکهایی که به آن صفحه بر میگردند مورد محاسبه قرار می گیرند. و این هم لینکهایی که از داخل سایت به آن متصل میشوند را در بر می گیرد و هم لینکهای خارجی.PR(A) = (1-d) + d(PR(t1)/C(t1) + ... + PR(tn)/C(tn)) این تساوی است که طی آن پی آر یک صفحه محاسبه می شود. این الگوریتم پی آر است که هنگام راه اندازی ابتدایی  پی آر انتشار یافت. و احتمال اینکه گوگل نیز از مشابه همین فرمول استفاده کند وجود دارد ولی آنها راجع به الگوریتم هایشان صحبتی نمی کنند و ما اطلاع دقیقی از آن نداریم ولی این مسئله مهمی نیست زیرا که این الگوریتم  به اندازه کافی خوب می باشد.در این تساوی 't1 - tn' صفحاتی هستند که به صفحه A لینک شده اند و ‘C’ تعداد لینکهای بیرونی که یک صفحه دارد و در نهایت ‘d’ فاکتور اشباع شدن است که معمولا آنرا 0.85 در نظر می گیریم.

اگر بخواهیم بطور ساده آنرا بررسی کنیم می توان به صورت زیر آنرا بررسی کرد ؛پی آر = 0.15 + 0.85 * ( سهمی از پی آر هر سایتی که به آن متصل می شود )"سهم" ؛ پی آر صفحه لینک شونده تقسیم بر تعداد لینکهای خروجی بروی آن صفحه !جالب است نه ؟ در واقع هر صفحه با لینکی که به صفحات دیگر می دهد ، به آنها رای می دهد و مقدار این پی آر کمی کمتر از مقدار پی آر خود آن صفحه است (مقدار پی آر خود صفحه * 0.85 ). این مقدارتقریبا بطور مساوی بین تمامی صفحاتی که به آنها لینک شده است ، تقسیم می شود.

از این فرمول اینگونه بدست می آید که یک لینک از یک سایت با پی آر 4 و 5 لینک خروجی با ارزش تر از گرفتن لینک از یک سایت با پی آر 8 و 100 لینک خروجی است. پی آر صفحه ای که از آن لینک می گیرید مهم است ولی به همان اندازه تعداد لینکهای خروجی آن صفحه نیز مهم است. هر چقدر تعداد لینکها در صفحه لینک دهنده بیشتر باشد ، پی آر کمتری به صفحات لینک شده تعلق می گیرد.

اگر تفاوت بین پی آر های 1 تا 10 ثابت و مساوی بود ، فرض بالا قوت بیشتری می داشت اما بسیاری بر این عقیده هستند که مقادیر بین پی آر های 1 تا 10 بصورت لگاریتمی تغییر می کنند و دلایل قانع کننده ای برای باور کردن این تصاعد لگاریتمی  وجود دارد. هیچ کس خارج از گوگل نمی داند که گوگل از چه الگوریتمی برای پی آر استفاده می کند ولی احتمال استفاده گوگل از مقیاس لگاریتمی و یا مشابه آن زیاد است. با توجه به این مطلب ، بدست می آید که پی آر بسیار بیشتری در مقایسه با پی آر لازم  برای پی آری که بدست آمده  لازم است تا از یک پی آر به پی آر بعدی برسیم. نتیجه این می شود که فرض قبلی می شود ، پس یک لینک از سایتی با پی آر 8 که لینکهای خروجی زیادی دارد باارزش تر از صفحه ای با پی آر 4 و لینکهای خروجی کمتر خواهد بود.

هر کدام از این الگوریتمها را که گوگل استفاده کند ، ما می توانیم  از یک چیز مطمئن باشیم. لینک هایی که از سایتهای دیگر می آیند باعث افزایش پی آر سایت ما می شوند. فقط در خاط داشته باشید که باید از قرار دادن لینکهای خود در مزرعه های لینکها و سایتهایی که لینک جمع می کنند و خاصیت دیگری ندارند خودداری کنید.

در نظر داشته باشید که اگر صفحه ای لینک به صفحه دیگری بدهد ، پی آر خودش کم نمی شود و چیزی از دست نمی دهد بلکه فقط رای می دهد. پس دادن رای ، جابجا شدن پی آر نیست ، بلکه بطور ساده فقط دادن یک رای است که قوت آن به مقدار پی آر آن صفحه بستگی دارد. این مسئله مانند مجمع سهام داران است. وقتی سهام داران جمع می شوند و هر کس به ازای درصد سهمش رای می دهد ، از


دانلود با لینک مستقیم


رتبه بندی صفحات یا پیج رنک

رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری

اختصاصی از ژیکو رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 104

 

رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری

بخش اول :  مفاهیم اولیه امروزه از رسانه های متفاوتی به عنوان محیط انتقال در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود که از آنان با نام ستون فقرات در یک شبکه یاد می شود . کابل های مسی،  فیبرنوری و شبکه های بدون کابل نمونه هائی متداول در این زمینه می باشند.

کابل های مسی : از کابل های مسی تقریبا" در اکثر شبکه های محلی  استفاده می گردد . این نوع کابل ها دارای انواع متفاوتی بوده که هر یک دارای مزایا و محدودیت های مختص به خود می باشند . انتخاب مناسب کابل، یکی از پارامترهای اساسی در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است که بر نحوه عملکرد یک شبکه تاثیر مستقیم خواهد داشت . اطلاعات در کابل های مسی با استفاده از جریان الکتریکی حمل می گردد .

فیبر نوری : فیبر نوری یکی از رسانه های متداول انتقال داده با ویژگی های متعددی نظیر قابلیت ارسال داده در مسافت های طولانی ، ارائه پهنای باند بالا ، انتقال اطلاعات نظیر به نظیر مورد نیاز بر روی ستون فقرات شبکه های محلی  و شبکه های WAN  می باشد . با استفاده از رسانه های نوری ، از نور برای انتقال داده بر روی فیبرهای نازک شیشه ای و یا پلاستیک استفاده می گردد . فرستنده فیبر نوری ، سیگنال های الکتریکی را به سیگنال های نوری تبدیل و در ادامه آنان را بر روی فیبر ارسال می نماید . در نهایت ، دریافت کننده سیگنال های نوری آنان را به سیگنال های الکتریکی تبدیل خواهد کرد .  در کابل های فیبرنوری ، الکتریسته ای وجود نداشته و شیشه استفاده شده در کابل فیبر نوری یک عایق مناسب الکتریکی است .

شبکه های بدون کابل : نوع و نحوه ارتباط فیزیکی عناصر موجود در یک شبکه کامپیوتری می تواند تاثیر مستقیمی در نحوه اشتراک فایل ها ، عملکرد سرویس دهندگان و سرویس های ارائه شده بر روی یک شبکه را به دنبال داشته باشد . در شبکه های سنتی انعطاف لازم برای جابجائی یک کامپیوتر، محدود به ساختمان محل نصب شبکه و نوع رسانه استفاده شده برای محیط انتقال است . با معرفی شبکه های بدون کابل ، امکان ارتباط کامپیوترها در محدوده بیشتری فراهم و سناریوئی دیگر به منظور برپاسازی شبکه های کامپیوتری مطرح گردید. انعطاف شبکه های بدون کابل یکی از مهمترین ویژگی های این نوع شبکه ها محسوب می گردد ، گرچه همچنان این نوع شبکه های دارای چالش هائی در زمینه امنیت و سرعت بالای انتقال داده می باشند .

کابل ها دارای مشخه های متفاوتی می باشند  که اهم آنان عبارتند از : 

سرعت انتقال داده : نرخ انتقال داده از طریق کابل را مشخص  می نماید که یکی از پارامترهای بسیار مهم در شبکه های کامپیوتری است .

نوع انتقال داده : نحوه ارسال اطلاعات ( دیجیتال و یا آنالوگ ) را مشخص می نماید .انتقال اطلاعات به صورت دیجیتال یا Baseband و یا آنالوگ یا Broadband  دارای تاثیری مستقیم بر نحوه ارسال اطلاعات در یک شبکه کامپیوتری است .

حداکثر مسافت انتقال داده : حداکثر مسافت ارسال یک سیگنال  بدون این که تضعیف و یا دچار مشکل گردد را مشخص می نماید .

بخش دوم :  پرسش و پاسخ

سوال یک :چرا در کابل های UTP ،زوج سیم ها بهم تابیده می شوند ؟

ایجاد فضای کافی

ارزان تر شدن کابل ها

نازکتر شدن کابل ها

کاهش نویز و مسائل مرتبط با آن  

مشاهده پاسخ :

پاسخ d

توضیحات :

کابل های UTP از چهار زوج سیم تشکیل می گردند که دو به دو به یکدیگر تابیده می شوند . هر یک از هشت رشته سیم موجود در کابل های UTP ، توسط یک روکش مناسب عایق بندی می شوند . سرعت انتقال داده در این نوع کابل ها با توجه به کیفیت و نوع کابل 10 ، 100و 1000 مگابیت در ثانیه می باشد.

به منظور کاهش نویز و مسائل مرتبط به آن ، زوج سیم ها بهم تابیده می شوند.

سوال دوم : کدامیک از کابل های زیر به منظور اتصال یک روتر به پورت سریال کامپیوتر استفاده می شود؟

یک کابل Console 

یک کابل Cross-Connect 

یک کابل Inverted 

یک کابل Patch

مشاهده پاسخ :

مشاهده پاسخ :

پاسخ a

توضیحات :


دانلود با لینک مستقیم


رسانه های انتقال داده در شبکه های کامپیوتری