ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ژیکو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ایده های مادران برای کسب درامد در خانه

اختصاصی از ژیکو ایده های مادران برای کسب درامد در خانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ایده های مادران برای کسب درامد در خانه


ایده های مادران برای کسب درامد در خانه

40 ایده بسیار جذاب و تضمینی و مجرب برای شما در این فایل گذاشته ام که همگی تضمین شده است و ما در این 40 ایده 40 روش کسب و کار مختلف در منزل رو برای شما قرار داده ام امید وارم نظر شما رو بپسندد و از این ایده های الگو بگیرید و کار خود را شروع بفرمایید در ضمن ایده های متنوع دیگری دارم که دراینده روی سایت میگذارم سوالی بود از بالای سایت در ارتباط باشید


دانلود با لینک مستقیم


ایده های مادران برای کسب درامد در خانه

شبکه و کارت شبکه

اختصاصی از ژیکو شبکه و کارت شبکه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

 

مقدمه :

فناوری اطلاعات و ارتباطات تکنولوژی هزاره جدید می باشد که باعث کم کردن زمان انجام محاسبات ، دقیقتر شدن پردازش داده ها ، تبادل اطلاعات شده است .

رایانه ها به ویژه زمانی که به شبکه های اطلاعاتی متصل باشند ، تغییر عمده ای در دانش و اطلاعات به وجود می آورند . تغییر کاربرد فناوری اطلاعات تنها محدود به یادگیری و آموزش نمی شود .

این تغییرات درساختار آموزشی و الگوی رفتاری درون نظام آموزشی و حتی محتوای آموزش را تغییر خواهد داد .

در این پروژه تحقیقاتی ، با توجه به سیر و پیشرفت انیترنت و لزوم آگاهی داشتن از قسمتهای مختلف و جانبی ، که باعث اتصال به شبکه جهانی (اینترنت ) می شود ، به بحث در مورد بخش مهمی به نام « کارت شبکه » که یکی از ارکان اتصال به شبکه جهانی است می پردازیم . و در این پروژه به بررسی شبکه و معرفی بعضی از انواع کارت شبکه ، مشخصات آنها و مواردی که مرتبط به کارت شبکه است پرداخته شده است .

کارت شبکه و نقش کارت شبکه :

کارتهای شبکه به عنوان میانجی فیزیکی یا رابطه بین رایانه و کابل شبکه عمل می کنند . کارتها در شکاف ( (SLOTتوسعه هر رایانه و سرویس دهنده شبکه نصب می شوند . پس از آن که کارت شبکه متصل گردید ، کابل شبکه به پورت متصل می شود تا ارتباط واقعی بین رایانه و باقیمانده شبکه را برقرار سازد .

تأثیرات کارت شبکه :

آماده سازی داده های رایانه برای انتقال به کابل شبکه

ارسال داده ها به رایانه دیگر

کنترل جریان داده ها بین رایانه و سیستم کابل کشی

کارت شبکه همچنین داده های وارد شونده را از کابل دریافت و آن را به بایتهایی تبدیل می کند که CPU رایانه می تواند آنها را بفهمد .

آماده سازی داده ها :

قبل از آنکه داده ها بتوانند از طریق شبکه ارسال گردند ، کارت شبکه باید آن را از شکلی که رایانه می فهمد به شکل دیگری که بتواند از طریق کابل شبکه حرکت نمایند ، تغییر دهد .

داده ها در داخل رایانه از طریق مسیرهایی به نام گذرگاهها ( BUS ) حرکت می نمایند . آنها چندین مسیر داده ای هستند که به طور موازی و پهلوی هم قرار گرفته اند ، چون چندین مسیر پهلو به پهلو هستند ، داده ها می توانند به جای عبور تکی در هر لحظه به صورت گروهی با یکدیگر عبور کنند .

گذراههای قدیمی ، مانند گذرگاههایی که در رایانه شخصی اولیه IBM به کار می رفتند ، گذرگاههای 8 بیتی بودند . زیرا آنها 8 بیت داده را در یک لحظه ( همزمان ) عبور می دادند .

رایانه های IBMPC/AT از گذرگاه 16 بیتی استفاده می کردند ، بدین معنا که 16 بیت به طور همزمان می تواند عبور نماید . رایانه ها ی زیادی از گذرگاههای 32 یا 64 بیتی استفاده می نمایند . وقتی داده ها از گذرگاه رایانه عبور می کنند ، گفته می شود به صورت موازی ( PARALLEL ) حرکت می کنند زیرا 16 یا 32 بیت ، پهلو به پهلو د رحرکت اند .

ولی در کابل شبکه ، داده ها باید در جریا تک بیتی حرکت نمایند . وقتی داده ها از کابل شبکه عبور می کنند گفته می شود به صورت انتقال سریال (SERIAL ) حرکت می نمایند زیرا هر بیت به دنبال بیت دیگر جریا دارد . به عبارت دیگر ، کابل بزرگراه یک باند می باشد . داده ها در این بزرگراهها همیشه در هر لحظه فقط یک باند حرکت دارند . رایانه ها یا داده ها را می فرستند یا دریافت می کنند .

نکته :

کارت شبکه ، عبور داده ها را به صورت موازی و به شکل گروهی می گیرد و آنها را طوری مجدداً می سازد که از طریق مسیر سریال به پهنای 1 بیت د رکابل شبکه جریان یابند . این کار با تبدیل سیگنال های دیجیتال رایانه به سیگنال های الکتریکی و نوری که می توانند از طریق کابل شبکه حرکت نمایند انجام م یگیرد . قطعه مسئول این کار ، فرستنده گیرنده است .

آدرس شبکه :

علاوه بر تبدیل داده ها ، کارت شبکه محل کارت یا آدرس را به باقیمانده شبکه نشان می دهد تا اتمام کارتها ی دیگر شبکه ، تشخیص داده شود .

IEEE :

آدرس های شبکه از کمیته IEEE تعین می گردد . این کمیته ، محدوده ای ا زآدرس ها را به هر یک از سازندگان کارتهای شبکه اختصاص می دهد . سازندگان به طور سخت افزاری ، این آدرس ها را در تراشه هایی روی کارت قرار می دهند . با این روش ، هر کارت و در نتیجه هر رایانه ، آدرس منحصر به فردی در شبکه دارد .

سایر کارتها ی شبکه :

کارت شبکه ، درچندین فعالیت دیگر هم شرکت دارد :

کارت شبکه و رایانه باید برای حرکت داده ها از رایانه به کارت ، ارتباط برقرار نمایند . در کارتهایی که می توانند ا زدسترسی مستقیم حافظه ( DMA ) بهره مند شوند ، رایانه قسمتی از فضای حافظه خود را به کارت شبکه اختصاص می دهد .

کارت شبکه تقاضای داده ها ی رایانه را به اطلاع رایانه می رساند .

گذرگاه رایانه ، داده ها را از حافظه رایانه به کارت شبکه حرکت می دهد .

داده ها اغلب می توانند سریعتر از کارت شبکه ای که آنها را اداره می کند حرکت نمایند ، به این دلیل داده ها به بافر ( RAM ) کارت فرستاده می شوند و در آنجا به طور موقت هم در ارسال و هم در دریافت ، نگهداری می شوند .

ارسال و کنترل داده ها :

قبل از آنکه کارت شبکه ، عملاً داده ها را به شبکه ارسال نماید ، محاوره ها الکترونیکی با کارت گیرنده انجام به طوری که هر دو کارت با موارد زیر موافق باشند :

قبل از آنکه که کارت شبکه ، عملاً داده ها را به شبکه ارسال نماید ، محاوره های الکترونیکی با کارت گیرنده انجام به طوری که هر دو کارت با موارد زیر موافق باشند :

حداکثر اندازه گروه های داده هایی که باید ارسال گردند .

میزان داده های ارسالی قبل از تأیید .

هر کارت قبل ا زسرریز شدن داده ها چه مقدار داده را می تواند نگه داری نماید .

سرعت انتقال داده ها .


دانلود با لینک مستقیم


شبکه و کارت شبکه

حضرت مهدی از دیدگاه فرقه های مختلف

اختصاصی از ژیکو حضرت مهدی از دیدگاه فرقه های مختلف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 27

 

سخن گردآورنده :

هر یک در آتشی من و پروانه سوختیم

او را وصال شمع و مرا هجر یار سوخت

بارالها

به تو شکایت می کنیم از :

فقدان پیامبرمان ؟

غیبت امامان ؟

بسیاری دشمنانمان ،

کمی تعدادمان ،

سختی بلایا و فتنه ها بر ما ،

و ناسازگاری زمانه با ما ،

پیشگفتار

در سپیده دم نیمه شعبان سال دویست و پنجاه و پنج هجری در شهر سامرا پایتخت خلافت عباسی یگانه فرزند امام یازدهم (ع )دیده به جهان گشود که وی را محمد نامیدند و میلادش را از توده مردم بویژه جاسوسان دستگاه جبار بنی عباس پنهان داشتند زیرا که حکومت وقت از این کودک نامور که مژده قیام جهانگستر وی را پیامبر اسلام در گذشته داده ،سخت هراس داشت و سعی می نمود از ولادت چنین مولودی جلوگیری کند غافل از آنکه وعده خدا حتمی و قطعی بود.

در دوران امامت پدر،فقط شیعیان خالص امام توفیق زیارت حضرتش را می یافتند و چون در سال دویست شصت هجری امام عسکری (ع )به شهادت رسید و فرزند پنجساله اش حضرت مهدی (ع )بر او نماز گذارد پیگیری شدیدی برای یافتن و کشتن حضرتش به دستور معتمد عباسی آغاز گشت که سبب گردید تا حجت خدا غیبت اختیار نمود و به فرمان الهی از انظار پنهان گشت .

دوران غیبت حضرت مهدی (عج )به دو غیبت صغری و کبری تقسیم می شود .در غیبت صغری که شصت ونه سال به طول انجامید ،چهار نفر از پرهیزکاران و افراد مورد وثوق به مقام وکالت و نیابت از طرف حضرتش منصوب شدند و سوالات و مشکلات شیعیان را جمع آوری نموده و خدمت امام عرضه می نمودند و مکتوبات حضرت را در پاسخ در خواستهای مردم که توقیعات نامیده شده به مردم می رساندند و بدین ترتیب شیعیان در این مدت ارتباطی پنهانی از طریق پیامهای و نوشتارهای حضرتش بواسطه آن نایبان به امام داشتند تا آنکه در سال سیصد و بیست نه هجری غیبت کبری آغاز شد و باب نیابت خاصه مسدود اعلام گردید و از آن زمان به بعد دیگر کسی از مکان و مسکن امام آگاهی نداشته و نمی تواند به دلخواه خویش به حضور حضرتش راه یابد اگر چه آن امام مهربان خود گهگاهی از روی لطف و محبت در مورد برخی از شیعیان نجلیاتی داشته و نامه ای را برایشان رقم زده است.

دوران غیبت امام زمان (عج) که مفهومی جز عدم حضور امام در صحنه ظاهری اجتماع را ندارد در روایات اسلامی به پنهانی خورشید درپس ابرهای تیره تشبیه گردیده است . بهمانگونه که خورشید آنزمان که در پشت ابر از دیده ها مخفی می گردد موجودات از تمام اشعه نور و گرمای مستقیمش برخوردار نشده و در بهره گیری از آن محرومیت هایی را متحمل می شوند بهمان ترتیب تمامی خلقت و به ویژه جامعه انسانی در عین آنکه از فیوضات لازمه برخوردار می گردند اما از دیدار مستقیم و بهره وری از تمامی فیوضات آن وجود پربرکت محرومند.

گذشتگان که امام زمانشان را در صحنه اجتماع حاضر می دیدند به خدمتش می شتافتند محضر پر فیضش را غنیمت دانسته و از معارف الهیش سیراب گشته مسیر هدایت را جسته وظیفه خویش را شناخته و تمامی مشکلات خود را به یمن وجود آن امام حل می نمودند . اما متاسفانه آنانکه از فیض دیدار امام زمانشان محرومند و نمی دانند که در کجا عزیز گم کرده خود را بیابند درگیر هجرانی جانسوز ودردی جانکاهند زیرا نه به خدمتش می رسند نه آنچنان که باید از علوم الهی و معارف ربانیش بهره می برند و هم در برابر مشکلات و بدبختی های آخرالزمان و دوران غیبت اسیر و بیچاره می شوند.

در این مجموعه تحقیقی سعی شده تا با شواهد و قرائت اصل مهدویت اثبات گردد چرا که اصل مهدویت ریشه دار بوده و در صدر اسلام امر واقعی بوده است. هر چند با توجه به براهین عقلی باز هم نادانان نتوانستند آن را درک کنند و بنابراین تصمیم به جمع آوری این مطالب نموده تا مهدی های غیرواقعی روشن شوند .

امیدوارم که تمامی مسلمان جهان دست به دعا برداریم و برای ظهور فرجش دعا کنیم .

بیان مسئله

آنچه در این پروژه تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است وجود حضرت مهدی (عج) از دیدگاه فرقه های مختلف می باشد. و عقاید و نظرات ادیان و فرقه ها مورد بررسی قرارگرفته است.

گرچه هر کدام از این فرقه های مهدی غیر واقعی را معرفی نموده اند.

بنابراین بدین وسیله خواستم شناختی از این فرقه ها به افراد جامعه بدهم و ذهنهای مردم را روشن کرده تا افراد مراقب و هوشیار باشند و همواره پیرو خاندان نبوت و امامت باشند و برای ظهور فرجش (مهدی موعود) دعا نمایند.

اهداف پژوهش

اهداف تحقیق به شرح زیر می باشد:

شناسایی فرقه و ادیان مختلف

تعیین نقش و تاثیر مهدویت در ظهور آقا امام زمان (عج)


دانلود با لینک مستقیم


حضرت مهدی از دیدگاه فرقه های مختلف

دروغ

اختصاصی از ژیکو دروغ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

 

بزرگترین گناهان

امیرالمومنین (ع) می فرماید:

« ان اعظم الخطایا عند الله اللسان الکذوب »

بزرگترین گناهان نزد خدا، زبان بسیار دروغ گو است.

زبان دروغ گو داشتن، یعنی دروغ گو بودن. دورغ بودن به وسیله زبان، وجود پیدا می کند و زبان یکی از علل وجودی دروغ است. اگر کسی دروغی بگوید، این کار با زبانش انجام می گیرد. اگر زبانی بسیار دروغ گو باشد، دارنده آن زبان، بسیار دورغ خواهد گفت.

هر گناهی با عضوی از اعضای انسان در خارج رخ می دهد و گناه را می توان به آن عضو نسبت داد. چون گناه کار گناه را به وسیله آن عضو انجام داده است دست خیانت کار داشتن، یعنی دزد و خائن به مال بودن. چشم ناپاک داشتن، یعنی خائن به ناموس بودن. زبان دروغ گو داشتن یعنی دروغ گو بودن.

سر آن که زبان پر دروغ، بزرگ ترین گناه است، در آینده روشن خواهد شد. اکنون باید معنای دروغ روشن شود.

دروغ چیست؟

دروغ، سخن برخلاف حقیقت است و دروغ گو کسی است که بر خلاف حقیقت خبری می دهد.

شما اگر گرسنه باشید و به منزل دوست خود بروید، او برای شما غذا بیاورد، شما بگویید من سیر هستم، این سخن دروغ است، چون برخلاف حقیقت است؛ شما نیز دروغ گو هستید، زیرا بر خلاف حقیقت خبر داده اید.

کم را بیش گفتن یا بیش را کم گفتن، دروغ است و گوینده اش دروغ گو می باشد، چنان که بود را نبود و یا نبود را بود خبر دادن دروغ گویی می باشد و نیز بد را خوب و خوب را بد یا کوچک را بزرگ و بزرگ را کوچک خوندن، دروغ خواهد بود.

دروغ و دروغ گویی

دروغ از صفات سخن است و دروغ گویی از صفات سخن گو و این دو همیشه با هم یار نیستند. می شود سخنی دروغ باشد، ولی گوینده اش دروغ گو نباشد، چنان که ممکن است کسی دروغ بگوید، ولی سخنش دروغ نباشد، بلکه راست و مطابق حقیقت باشد.

شما اگر به وقوع حادثه ای اطمینان پیدا کردید، در صورتی که آن حادثه رخ نداده باشد، هنگامی که از وقوع آن خبر می دهید. شما دروغ گو نیستید ولی خبر شما دروغ است. دروغ گو اگر سخن راستی بگوید که به نظر ش برخلاف حقیقت باشد خبر او راست است، چون مطابق با واقع است، ولی خودش دروغ گفته زیرا به نظر خودش بر خلاف حقیقت، سخن گفته است.

نظریه ای از قرن سوم

نظام، دانشمند نامی قرن سوم در دروغ نظریه ای دارد او می گوید:

« دروغ ، سخن بر خلاف عقیده است، نه برخلاف واقع.»

نظام برای اثبات صحت نظریه اش به این آیه شریفه استدلال می کند:

« ولله یَشهد ان المنافقین لکاذبون»

خدا گواهی می دهد که منافقان ، دروغ گویند.»

منافقان، شرفیاب حضور رسول خدا (ص) می شدند و عرضه می داشتند که ما گواهی می دهیم که تو رسول خدا (ص) هستی.


دانلود با لینک مستقیم


دروغ

مقاله حجاب و پوشش زن

اختصاصی از ژیکو مقاله حجاب و پوشش زن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله حجاب و پوشش زن


مقاله حجاب و پوشش زن

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات:18

مقدمه:

پوشش –حجاب :یکی دیگر از شبهاتی که درمقاله مطرح وبدان پاسخ داده است ، مسألة پوشش زن است که آیا این نوعی بی حرمتی ونفی آزادی از زن تلقی نمی شود ؟

نویسنده ضمن بیان پیامدهای مثبت عفاف وپوشش زن ، هم درصیانت وحفاظت ازخود زن وهم تأثیرات شگرفی که دربهداشت روانی واجتماعی افراد جامعه می گذارد وره آوردهای بی بند وباری درکشورهایی که مسألة عفاف وپوشش را نادیده گرفته اند ، برضرورت پوشش با استناد به آیات وروایات وتأکید بربهره وری جنسی درمحدودة تشرع وشریعت وحفظ حرمت زن پرداخته است .

حجاب مصونیت است نه محدودیت !  

حجاب در لغت به معنای : حایل شدن ‍، پوشاندن ، مانع شدن است 0 الحجاب مفرد کلمة حجب به معنای : پرده ، پوشش ، لباس ، پارچه وهر چیزی که چیز دیگر را بپوشاند یا هر مانع وحایل وفاصله میان دو یا چند چیز 0 (1)

حفظ حجاب و ترک جلوه گری ثمرات بسیاری دارد که برخی از آنها عبارت است از:

آرامش روحی ، استحکام پیوند خانواده ، حفظ نسل ، جلوگیری از سوء قصد و تجاوز، پیشگیری از امراض مقاربتی و روانی ، پائین آمدن آمار طلاق ، خودکشی ، فرزندان نامشروع و سقط جنین ، از بین رفتن رقابت های منفی ، حفظ شخصیّت و انسانیّت زن ، و نجات او از چشم ها و دلهای هوسبازی که امروز دنیای غرب و شرق را در لجن فرو برده است .

حال که به معنای لغوی حجاب پی بردیم ، معلوم می شود که حجاب مصونیت واطمینان بخش است نه محــدودیت آور! چرا که گوهر وجودی انسان ارزشمندترین و گرانمایه ترین چیزی است که ازجانب خداوند باریتعالی ، آن مهربانترین مهربانـــان به ودیعه گذارده شده است 0 وهر چیز ارزشمند نیازمند مراقبت ، محافظت ، نگهبانی وممانعت از مفقود شـدن ودسـت درازی و سرقت است و گوهر ارزشمند وجود آدمی به مراتب اولی نیازمند چنیین مراقبتی است 0 حجاب صدفی است که از این گوهــر گرانمایه محافظت می نماید ، پس با چنین تعبیری نیز حجاب ، ارزش آفرین است وپاسبان ارزش نه محدودیت و از بین برندة ارزش وکم کننده ی بهای ذی قیمت آدمی !   
اگر فرض کنیم که انسانی کالای بسیار ارزشمند مانند : ماشین گران قیمت یا شمش طلا ویا میلیونها تومان پول دارد ، تحقیقاً برای نگهداری ومحافظـت آن از چشم ودسـت متجاوزین در اندیشه ی چاره ای می افتد 0 بطور مثال : برای محافظت ماشینش ، قفل الکترونیکی و زنجیر و
وبرای نگهداری از شمش طلا وپول از سیستم بانکی استفاده می کند ، چراکه از حفظ وصیانت اموال خود مطمئن گردد 0 آیا چنین عملی محدود کردن ویا محروم کردن از دارایی است ؟ آیاگوهر وجودی انســـان بعنوان ارزشمند ترین وکامل ترین موجودات نیازمند چنین مرا قبتی نیست ؟ تقوای الهی به همین منظـور در قرآن وروایات بطور متواتربیان شده است وتذکرات فراوانی در نگهداری چشم ودست از خیانت به مال وناموس افراد شده است 0 « اللهمّ احفظ عیوننا من الحرام والخیانه » خدایا چشمان مارا از نگاه به حرام وخیانت محفوظ بدار  بعضی افراد بد حجابی ویا بی حجابی را آزادی دانسته وآن را لازمه ی پیشرفت وترقّی می دانند وحجاب رامانع این پیشرفت!  

در حالیکه غربیها برای مبارزه با اسلام اصیل وپویا چنین الغائاتی را ایجاد می کنند تا ارزشها وکرامات والای آدمی را از بین برده وانسان را موجودی صرفا مادی قلمداد نمایند . همانگونه که نقل شد : امروزه اشیاء ومواد قیمتی نیز برای جلوگیری از سرقت وخیانت در بهترین ومطمئن ترین شکل نگهدلری می شوند ، اما با عناوین مختلف همچون : حقوق بشر، آزادی و به دنبال از بین بردن کرامت های انسانی هستند 0 البته هر جایی که آزادی ، امنیت سیاسی واجتماعی و آنان را به خطر اندازد با آن به بدتــرین شکل وشدیدتــرین راه مقابله می کنند . بعنوان مثال : در فرانسه که مهد آزادی وتمدن است ، وقتی دختر مسلمان فرانسوی می خواهـــــد آزادانه بر مبنای تعالیم دینی خود روسری بر سر کرده ودر محافل آموزشی واجتماعی حضور پیدا کند ، مواجه با برخورد می شود تاجایی که دولت ومجلس آن نیز برای مقابله با آن فعال می شوند !!!


دانلود با لینک مستقیم


مقاله حجاب و پوشش زن